  • 1. Data: 2010-08-03 09:16:56
    Temat: Dywidenda
    Od: t...@o...eu

    Jeżeli termin prawa do dywidendy przypada na 19.08 to kiedy należy kupić i
    sprzedać akcje??

  • 2. Data: 2010-08-03 09:51:51
    Temat: Re: Dywidenda
    Od: " " <e...@g...pl>

    Musisz miec akcje na koncie 16 sierpnia, 17 sierpnia mozesz juz je sprzedac
    Zobacz zasady:
    http://bossa.pl/index.jsp?layout=2&page=0&news_cat_i
    d=180

  • 3. Data: 2010-08-03 10:42:03
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik <t...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Jeżeli termin prawa do dywidendy przypada na 19.08 to kiedy należy kupić i
    > sprzedać akcje??

    Na co się czaisz? Nie widzę nic w kalendarzu.
    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 4. Data: 2010-08-03 10:50:43
    Od: " " <e...@g...pl>

    > Na co się czaisz? Nie widzę nic w kalendarzu.

    podejrzewam ze chodzi o dywidende mostostalu plock, 4 zl za akcje przy cenie
    akcji na dzien dzisiejszy 75,90. Dosc duza ta dywidenda
    http://www.bankier.pl/inwestowanie/gielda/narzedzia/
    kalendarz/calendar.html?date=2010-08-17&category=all

  • 5. Data: 2010-08-03 10:52:23

    > podejrzewam ze chodzi o dywidende mostostalu plock, 4 zl za akcje przy cenie
    > akcji na dzien dzisiejszy 75,90. Dosc duza ta dywidenda

    sorry 65,90, nie 75,90

  • 6. Data: 2010-08-03 11:46:21
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik <e...@g...pl> napisał w wiadomości

    > sorry 65,90, nie 75,90

    6%, 4 zł dywidendy w sytuacji kiedy po parumiesięcznej konsolidacji kurs
    wzrósł o 5 zł wygląda mi na musztardę po obiedzie.