  • 1. Data: 2007-10-22 09:58:10
    Temat: Dziadek pyta-"oprocentowanie stałe"
    Od: wiesniadze <w...@p...gazeta.pl>

    Dziadek się mnie pyta- "gdzie najbardziej opłacalna lokata ze stałą
    stopą procentową" ( "gwarantowaną" dodał - nie wiem czy to nie masło
    maślane?)i gdzie "najbardziej opłacalne warunki na gwarantowane lokaty
    pieniężne". Dokładnie słowa dziadka oddałem ,a że w lokatach nie siedzę
    to pytam fachowców. Perspektywy czasowej nie podał ( ale biorąc pod
    uwagę wiek dziadka to 1-2-3 lata to min/max)

    pozdro.wiesniadze

  • 2. Data: 2007-10-22 17:29:32
    Temat: Re: Dziadek pyta-"oprocentowanie stałe"
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Dziadek się mnie pyta- "gdzie najbardziej opłacalna lokata ze stałą stopą
    > procentową" ( "gwarantowaną" dodał -

    Getin zawsze miał wysokooprocentowane lokaty.

    Darek

  • 3. Data: 2007-10-22 19:34:26
    Od: Morph <m...@g...com>

    On 22 Paź, 11:58, wiesniadze <w...@p...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > to pytam fachowców. Perspektywy czasowej nie podał ( ale biorąc pod
    > uwagę wiek dziadka to 1-2-3 lata to min/max)

    http://investuj.pl/index.php?option=com_content&task
    =view&id=38&Itemid=65

    Może SKOK? ja ostatnio dostałem 7,1% na 7 miesięcy, jednak z tego co
    zauwazylem to w kazdej placówce mają inne oprocentowanie, więc musisz
    pytać.

    Pozdrawiam
    Michał