  • 21. Data: 2002-09-07 12:37:20
    Temat: Re: Dziadowski Śląski
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, Sep 07, 2002 at 01:12:12PM +0200, Kruszak(i) wrote:

    > .... dodam dalej, ze problem nalezy wyjasnic i usunac przyczyne, a
    > rezygnacja z uslug bankowych to ostatecznosc !!!

    E tam, albo niech nazywaja to systemem beta-alfa i rozdaja za darmo
    albo niech placa klientom za testowanie.

    --

    --w

  • 22. Data: 2002-09-07 12:49:50
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    >Zabrakło Ci rzeczowych argumentów, że zadajesz głupawe i nieuczciwe pytania?
    >Jeśliby człowiek korzystał tylko z idealnie wykonywanych bankowych usług, to
    >nie korzystałby z nich wcale. I nie przypominam sobie, żebym ronił jakieś
    >łzy. Wyraziłem oburzenie z powodu, moim zdaniem, wadliwej obsługi konta
    >internetowego: helpline nie powinna być linią płatną, a już na pewno nie
    >zamiejscową. I zdaje się ta grupa od tego właśnie jest, żeby tu komentować
    >poczynania i poziom usług oferowanych przez banki.

    ING praktycznie nie ma zadnego FAQ, strony informacyjnej, supportu
    technicznego dla klientow - to prawda - sam tu czesto o tym pisze.
    Wielu uzytkownikow ma z tego powodu problemy.

    Jednak Twoje metody, godne co najmniej Samoobrony, mi sie nie
    podobaja. EOT.

    januszke

  • 23. Data: 2002-09-07 13:14:43
    Od: Paweł Pollak <s...@m...pl>

    Użytkownik "januszek" napisał w wiadomości:
> [...]
    > Wielu uzytkownikow ma z tego powodu problemy.
    >
    > Jednak Twoje metody, godne co najmniej Samoobrony, mi sie nie

    Jakie moje metody? Nie wylewałem gnojówki na siedzibę banku, tylko
    przedstawiłem merytoryczne zarzuty podpisane imieniem i nazwiskiem (zaś
    Twoja obrona banku, raz że odbiega od tematu, dwa że jest anonimowa).
    Wcześniej te same zarzuty kierowałem bezpośrednio do banku, który je
    zignorował.

    Paweł

  • 24. Data: 2002-09-07 16:59:59
    Od: Paweł Pollak <s...@m...pl>

    Użytkownik "alexander" napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Paweł Pollak"
    >
    > To zadzwon w dzien.

    Pijany jesteś? Wcześniej pisałeś, że skoro w dzień za drogo, to mam dzwonić
    w nocy.

    > zostało
    >
    > Trzeba bylo z zalozenia wybrac taka oferte banku ktory ma infolinie
    > techniczna 0800.
    > Teraz juz nie ma monopolu na uslugi bankowe.

    Na tej zasadzie to można sobie wybrać najlepsze punkty z ofert wszystkich
    banków, a konta nigdzie nie założyć. Poza tym między darmową infolinią a
    rozmową zamiejscową jest przepaść.

    Paweł

  • 25. Data: 2002-09-07 17:00:40
    Od: Paweł Pollak <s...@m...pl>

    > Alez konto dziala sprawnie, korzystam codziennie.

    Z mojego konta? Ciekawe...

    > Tobie raczej chodzi o brak darmowej infolini technicznej.

    Nie, mnie chodzi o to, że infolinia techniczna jest w Katowicach. Na tej
    zasadzie równie dobrze mogłaby znajdować się w Holandii. Też byś wtedy
    uważał, że to nie problem?

    Paweł

  • 26. Data: 2002-09-07 17:09:55
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Millenium

    Pzdr: Dogbert

  • 27. Data: 2002-09-08 09:59:59
    Od: "alexander" <a...@o...pl>

    Czesc!

    Użytkownik "Paweł Pollak" <s...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Pijany jesteś?

    Nie a Ty?

    > Wcześniej pisałeś, że skoro w dzień za drogo, to mam dzwonić
    > w nocy.

    Zadzwon kiedykolwiek to przeciez Tobie nie dziala....

    EOT

  • 28. Data: 2002-09-08 10:04:15
    Od: "alexander" <a...@o...pl>

    Czesc!

    > Z mojego konta? Ciekawe...

    No a w zasadzie to czym sie rozni (technicznie) Twoje konto od mojego?

    > Nie, mnie chodzi o to, że infolinia techniczna jest w Katowicach.

    No gdzie mialaby byc? Przeciez tam jest centrala...

  • 29. Data: 2002-09-08 10:12:36
    Od: "alexander" <a...@o...pl>

    Witam!

    > Nie wiem. Nie znam się na tym i co więcej, nie muszę. Jeden bank działa,
    > drugi nie. Na logikę problem jest w banku, a jeśli nawet u mnie, to bank
    > bierze pieniądze za to, żeby mi takie problemy rozwiązywać.

    Bank bierze pieniadze zeby rozwiazywac Twoje problemy softwarowe?
    Za te 7zl (czy ile tam) wzieli na siebie obowiazek uaktualniania
    oprogramowania na Twoim komputerze?

    Zaiste niespotykane.

    Czytajac watek widze ze juz rozwiazales problem, i ze lezal on po Twojej
    stronie, a nie banku.
    Poza tym rozwiazanie okazalo sie banalnie proste i zapweniam Cie ze to jest
    akurat jedna z pierwszych porad infolinii technicznej BSK.
    Z autopsji.

    Pozdrawiam!
    Aleksander

  • 30. Data: 2002-09-08 10:43:03
    Od: Paweł Pollak <s...@m...pl>

    Użytkownik "alexander" napisał w wiadomości
    > Zadzwon kiedykolwiek to przeciez Tobie nie dziala....

    Zdaje się, że do Ciebie w ogóle nie dotarło, o co chodzi. Proponuję
    intensywny trening szarych komórek: gra w szachy, czytanie, rozwiązywanie
    zadań logicznych, a jak już jako tako nauczysz się dostrzegać związek między
    przyczyną a skutkiem, co w dyskusji jest niezbędne, dopiero wtedy zabieraj
    głos.

    Paweł