  • 21. Data: 2006-07-10 15:16:25
    Temat: Re: Działalność gospodzarcza a kredyt na mieszkanie
    Od: "P.I.T.E.R." <p...@M...onet.pl>

    Dnia 7 Jul 2006 22:25:13 +0200, z...@p...onet.pl napisał(a):

    > I tu sie kolego myslisz. Nie proponuje Dombanku z oprocentowaniem 12% w CHF.
    > Oprocentowanie na poziomie 3,6% mozna jeszcze zniesc jak sie nie ma innej
    > mozliwosci.

    To może powiesz coś więcej. Tzn. gdzie ta oferta jest dostępna?

    --
    Pozdrawia
    P.I.T.E.R.: Positronic Intelligent Thorough Exploration Replicant

  • 22. Data: 2006-07-11 08:02:49
    Od: z...@p...onet.pl

    Santander

  • 23. Data: 2006-07-12 15:48:41
    Od: "P.I.T.E.R." <p...@M...onet.pl>

    Dnia 11 Jul 2006 10:02:49 +0200, z...@p...onet.pl napisał(a):

    > Santander

    Dzięki! Muszę się im przyjrzeć bliżej.

    --
    Pozdrawia
    P.I.T.E.R.: Positronic Intelligent Thorough Exploration Replicant
    np: Red Box - Living In Domes

  • 24. Data: 2006-07-15 21:25:26
    Od: "jos" <b...@g...pl>

    > Dzięki! Muszę się im przyjrzeć bliżej.

    nie widzialem poczatku watku, ale ja prowadze dzialalnosc i dostalem kredyt
    mieszkaniowy w GE szybko sprawnie i bez zbednych formalnosci, tylko raz
    musialem cos donosic dodatkowo, na decyzje czekalem ok 3 dni roboczych