  • 1. Data: 2006-09-11 12:17:32
    Temat: Dzialanosc gospodarcza i problem z kontem firmowym
    Od: "dan" <n...@s...pl>

    Witam,

    Rozmawialem ostatnio z moim znajomym, ktory twierdzi, ze zaden bank nie chce
    mu zalozyc konta prywatnego, bo prowadzi dzialanosc gospodarcza. Mial konto
    prywatne w PEKAO S.A. ale mu zmienili na firmowe.

    Ja na podst. swojej wiedzy powiedzialem, ze owszem konto firmowe musi miec,
    ale nikt nie powinien mu robic problemow przy zakladaniu konta prywatnego.
    On jednak upieral sie, ze nie ma takiej mozliwosci.

    Nie znalazlem w sieci potwierdzenia jego slow.

    O co chodzi? Moglby mi to ktos wyjasnic?

    --
    Pozdrawiam,
    dan

  • 2. Data: 2006-09-11 12:52:25
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "dan" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Rozmawialem ostatnio z moim znajomym, ktory twierdzi, ze zaden
    > bank nie chce mu zalozyc konta prywatnego, bo prowadzi
    > dzialanosc gospodarcza. Mial konto prywatne w PEKAO S.A. ale mu
    > zmienili na firmowe.
    [...]
    > O co chodzi? Moglby mi to ktos wyjasnic?

    Twoj znajomy jest malo inteligentny i ktos sobie z niego nieladnie
    zakpil. Ewentualnie to on sobie kpi.

    marekz

  • 3. Data: 2006-09-11 12:56:09
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    MarekZ wrote:

    > [...]
    >
    > Twoj znajomy jest malo inteligentny i ktos sobie z niego nieladnie
    > zakpil. Ewentualnie to on sobie kpi.

    A może chodzi mu o konto prywatne, które będzie mógł wykorzystywać do
    płatności z tytułu działalności gospodarczej? Rzeczywiście chyba
    regulamin żadnego konta na to nie pozwala.

  • 4. Data: 2006-09-11 13:16:14
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "jureq" <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> napisał w
    wiadomości news:ee3md4$2hu$3@opal.futuro.pl...

    > A może chodzi mu o konto prywatne, które będzie mógł
    > wykorzystywać do
    > płatności z tytułu działalności gospodarczej? Rzeczywiście chyba
    > regulamin żadnego konta na to nie pozwala.

    Jesli chce uzywac rachunku prywatnego do celow zwiazanych z d-g
    oraz komunikuje to w banku wprost przy probie otwarcia rachunku,
    to podtrzymuje to co napisalem wczesniej...

    A uzywac oczywiscie *w*praktyce* moze.

    marekz

  • 5. Data: 2006-09-11 13:51:53
    Od: "dan" <n...@s...pl>

    Użyszkodnik "MarekZ" <m...@t...irc.pl> w wiadomości
    news:ee3no4$lib$1@nemesis.news.tpi.pl napisał coś takiego:

    > Jesli chce uzywac rachunku prywatnego do celow zwiazanych z d-g
    > oraz komunikuje to w banku wprost przy probie otwarcia rachunku,
    > to podtrzymuje to co napisalem wczesniej...
    >
    > A uzywac oczywiscie *w*praktyce* moze.

    Wyglada na to, ze on cos przekrecil. Pewnie chcial miec jedno konto do
    platnosci prywatnych i firmowych a tak sie nie da.

    Dzieki za pomoc.

    --
    Pozdrawiam,
    dan

  • 6. Data: 2006-09-11 22:12:03
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    dan <n...@s...pl> wrote:
    > Wyglada na to, ze on cos przekrecil. Pewnie chcial miec jedno konto do
    > platnosci prywatnych i firmowych a tak sie nie da.

    Co sie nie da :) Jest taki ROR, gdzie oficjalnie mozna...
    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!

  • 7. Data: 2006-09-12 08:53:54
    Od: m...@g...com

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Co sie nie da :) Jest taki ROR, gdzie oficjalnie mozna...

    Poza tym chyba nikt nie zabrania używać konta firmowego do celów prywatnych
    (jeżeli się nie ma pełnej księgowości). Oczywiście można się potem z tego
    gęsto tłumaczyć przed US, ale w banku nikt na to nie powinien kręcić nosem.

    p. m.