  • 11. Data: 2003-08-19 07:49:49
    Temat: Re: Bank z procentami ??
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bhskom$79m$...@n...news.tpi.pl,
    david <d...@p...fm>:

    > to ja wybieram 2b - bo znając życie jak wygra 2a to pewnie wybiorą
    > sieć bankomatów jakiegoś banku który ma niewiele oddziałów :P
    >
    > a swoją drogą to skąd o tym się dowiedziałeś ???

    2a czat z prezesem SL
    2b wypowiedz "sondujaca" WB na forum mBanku

    --
    Robert

  • 12. Data: 2003-08-19 07:51:23
    Od: "david" <d...@p...fm>

    > 2a czat z prezesem SL
    > 2b wypowiedz "sondujaca" WB na forum mBanku

    a wiadomo coś bliżej na temat terminu wprowadzenia tych nowinek w życie ???

  • 13. Data: 2003-08-19 08:58:16
    Temat: Re: Dzieki za info !
    Od: "VSS" <v...@p...pl>

    Robert wrote:
    > Niezupelnie tak zle jest. Niemniej w opisanym przypadku (oczekiwania
    > klienta) i tak nie powinno to przeszkadzac.

    Nie przeszkada w ogóle. Przelew moja mama robi raz na ruski rok :)

    --
    VSS
    sieci bezprzewodowe, tv przemysłowa, systemy

  • 14. Data: 2003-08-19 10:42:21
    Od: rmrmg <i...@s...atu.re>

    In <bhsfrl$mev$1@topaz.icpnet.pl> Robert wrote:

    > 1. Lukas eKonto Pro, obecnie 3%.
    3,5%

    > 2. VW Bank eDirect Standard, obecnie 4%, wszystko co typowo potrzebne
    > bezplatnie. Do lokat warto od razu zalozyc jeszcze lepiej oprocentowane
    > eKonto Plus. Wszystkie polskie bankomaty bezprowizyjne od pobran 500zl,
    od 400zł

    obie informacje za stronami tych banków

    --
    registered Linux user 261525 | Wszystko jest trudne przy
    gg 2...@w...pl| odpowiednim stopniu

  • 15. Data: 2003-08-19 11:02:57
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    david wrote:

    >o tyle w vw (niech
    > mnie ktoś poprawi jeżeli się mylę) aktualizacja stanu rachunku jest
    > raz dziennie.

    Dwa razy. Ale dla mnie to i tak za mało :-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 16. Data: 2003-08-19 11:54:08
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    pan.2003.08.19.10.42.21.247928@rmrmg,
    rmrmg <i...@s...atu.re>:

    > 3,5%

    > obie informacje za stronami tych banków

    Dzieki za skorygowanie i przepraszam, pamiec zawodną jest.

    --
    Robert

  • 17. Data: 2003-08-19 15:16:20
    Od: Spider <.>

    mBank jest dobry w Polsce w duzych miastach (euronet)
    2 wyplaty miesiecznie to troche za malo
    lepiej gdyby bylo ich dowolnie duzo, za jakas rozsadna oplata
    Spider

  • 18. Data: 2003-08-19 15:35:29
    Od: "david" <d...@p...fm>

    > mBank jest dobry w Polsce w duzych miastach (euronet)
    > 2 wyplaty miesiecznie to troche za malo
    > lepiej gdyby bylo ich dowolnie duzo, za jakas rozsadna oplata

    a po jaką cholerę łazić co chwila do bankomatu i kasę wybierać ???
    nie rozumiem ludzi którzy panicznie boją się kartą zapłacić w sklepie, a nie
    przeszkadza im wybieranie kasy z bankomatu?!?!??!
    ja też wolę tak jak jest w vwbank wypłaty po 1,5zł prowizji każda (>400zł
    0zł prowizji) ale już 2 wypłaty w miesiącu to postęp :)))

    pozdr
    david

  • 19. Data: 2003-08-19 16:03:31
    Od: "VSS" <v...@p...pl>

    Jeszcze jedno pytanko do znawców, na koncie będzie lezec sobie około 20
    tysięcy, czy mBank bedzie dobrym wyborem ?? A może jakies inne, lepiej
    oprocentowane konto ???

  • 20. Data: 2003-08-19 16:21:52
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bhthol$1g8$...@t...icpnet.pl,
    VSS <v...@p...pl>:
    > Jeszcze jedno pytanko do znawców, na koncie będzie lezec sobie około
    > 20 tysięcy, czy mBank bedzie dobrym wyborem ?? A może jakies inne,
    > lepiej oprocentowane konto ???

    Z takiej kwoty po roku na mBank eMax uzyskasz ok. 633 zl odsetek (po
    opodatkowaniu).
    Na VW PlusKonto uzyskasz 691 zł odsetek, a wiec o ok. 60 zl wiecej.
    Przy zalozeniu dzisiejszych stawek procentowych dla kwoty 20 tys.

    http://www.trimen.pl/witek/odsetki/index.html

    Za chwile zapewne otrzymasz mnostwo innych propozycji inwestycyjnych, ale
    ograniczam sie do kont biezacych tutaj :)

    --
    Robert