  • 11. Data: 2009-02-04 21:04:57
    Temat: Re: Dzisiaj byłdołek, do końca czerwca 2130 na WIG20
    Od: k...@o...pl

    > "Leksy" <l...@g...com> wrote in message
    > news:gmcups$q8g$1@mx1.internetia.pl...
    > >a co z Chrztem Polski?? 966;p
    >
    > Tez bedzie.
    >
    > Pester

    No tak jak nie jeden to drugi. Dajcie na wstrzymanie. Lada moment będzie dołek.
    Tylko niech to będzie widać, że to dołek, a nie tak ni z gruszki, ni z
    pietruszki. Teraz to trzepanie ostatnich gruszek. Tylko te moje 70000 na wigu w
    tym roku chyba nie zdążą, ale na początku przyszłego na bank.

  • 12. Data: 2009-02-04 22:51:19
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    FW20 - 930 rok powstania Islandii jako państwa, bo od Islandii się to zaczęło.

  • 13. Data: 2009-02-05 13:04:32
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    Użytkownik " kc"
    > FW20 - 930 rok powstania Islandii jako państwa, bo od Islandii się to
    > zaczęło.

    Obstawiam -732 rok Zalozenie Rzymu

    Leszek :)

  • 14. Data: 2009-02-05 13:10:59
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Być może, ale wcześniej się zatrzymamy tuż przed Wielkim Głodem 1315-1317.
    Nasza giełda to spisek, tylko czyj?

  • 15. Data: 2009-02-05 13:18:31
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    Sheen <z...@v...pl> pisze:

    > Może coś merytorycznego dla odmiany. Zauważyłem ciekawą rzecz:
    > dotychczas najniższe zamknięcie tygodnia mieliśmy w październiku
    > (1555). Ten tydzień może być pierwszym, który wyznaczy nowe minimum po
    > cenach zamknięcia tygodnia. Wg mnie zamkniemy się co najmniej na 1555
    > (to tylko 5% od dzisiejszego close). To po pierwsze.

    "Może != Musi" :-)

    > Po drugie: dzisiaj dotknęliśmy niezwykle ważnej linii trendu (od dołka
    > z 1995 przez dołki z 2001 i 2002, wykres w skali
    > liniowej). Dotknęliśmy z chirurgiczną precyzją i natychmiast się od
    > niej odbiliśmy.

    Taka (chwilowa) chirurgiczna precyzja rzeczywistym *żywym* rynku dla
    mnie jest zawsze podejrzana+.

    > Po trzecie: na złotówce mieliśmy dzisiaj szczyt moim zdaniem (4,6890,
    > taki poziom wyznaczyłem wczoraj na wgt.forex i dzisiaj tam prawie
    > doszliśmy). Zbiega się on ze wzrostem na EURUSD.
    > O DAX-ie opinię już kiedyś pisałem (prowzrostowa).

    Mówienie o szczytach dziennych przy proroctwach na miesiące świadczy o
    dużej *wierze*.

    > Podsumowując: rysujemy świecę doji na świecach kwartalnych, a następna
    > świeca biała i wzrosty do czerwca co najmniej, ok. 40-50% od dołka,
    > czyli na 2130.

    Wy rysujcie *za swoje pieniądze*.

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Gdy się rządy za pomocą kar sprawuje, lud żyje w strachu. Gdy zaś lud w strachu

  • 16. Data: 2009-02-05 15:29:06
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 05-02-2009 o 14:10:59 kc <k...@g...pl> napisał(a):

    > Być może, ale wcześniej się zatrzymamy tuż przed Wielkim Głodem
    > 1315-1317.
    > Nasza giełda to spisek, tylko czyj?

    tych od piramid finansowych...a piramide cheopsa zbud. ok. -2560 r.

    Z.

  • 17. Data: 2009-02-06 10:52:30
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Można się będzie zgodzić z tą prognozą po przejściu Wig-u 20 przez 1567 a
    następnie ok. 1780. Wydaje się nierealne. Poza tym spadek FW20H09 5 pkt
    poniżej 1530 jest złym sygnałem.

  • 18. Data: 2009-02-06 11:04:02
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Pomyłka - poniżej 1430 oczywiście

  • 19. Data: 2009-02-06 12:24:38
    Temat: Powracamy do spadkow
    Od: " ab" <a...@W...gazeta.pl>

    dolek to bedzie na 1300 - mysle ze juz koniec korekty wzrostowej wiec - bardzo
    wkrotce.