  • 21. Data: 2009-10-22 21:14:32
    Temat: Re: Dziura budzetowa
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Tomasz Znakimo wrote:

    > W ciągu jednego dnia:
    > + zlikwidowac powiaty
    > + zlikwidować wszystkie panstwowe przychodnie (jak w Poznaniu) i zrobic
    > prywatne.
    > + zakazać zadłużac się samorządom (nie ma rolowania trzeba spłacać)
    > + można wprowadzić podatek od tranzytu i turystów (10-20zł za przejazd,
    > wjazd)
    >
    > Reszta wymaga jakiś 3miesięcy do roku.

    Do tego potrzebne są ustawy. Widzisz jakąś, choćby teoretyczną większość do
    tych projektów? Mój pomysł jest również nierealny. Ale mogę go zgłosić.
    Niech nasz dług zapłaci pierwszych 20 z listy Forbesa. Co do myta za
    przejazd to chyba trzeba wystąpić z unii. Mamy świetne pomysły dlatego
    jesteśmy bogaci.

  • 22. Data: 2009-10-23 08:05:44
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Wszystkie partie polityczne (łącznie z PO) chcąc pozostać na scenie
    > politycznej muszą sprostać oczekiwaniom roszczeniowo nastawionego
    > społeczeństwa i.......powiększać dług publiczny czyli życie na koszt
    > przyszłych pokoleń.

    A niech zgadnę na czym polega twoje zadanie w tej chorej układance ?.

    Niech zgadnę - twój udział w tym burdelu drogi Sławku polega na tym, aby
    tego zbiorowej schizofrenii pilnować, a przy okazji a przy okazji nieźle się
    ustawić na koszt "przyszłych pokoleń" .... ?.

    Reasumując - wysoko postawiony truteń ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 23. Data: 2009-10-23 08:28:18
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    Endriu <n...@i...pl> napisał(a):

    A niech zgadnę na czym polega twoje zadanie w tej chorej układance ?.

    Reasumując - wysoko postawiony truteń ?.

    Endriu, czy Ty naprawdę nie rozumiesz, że podobnie jak czołowym publicystom i
    felietonistom spod znaku UPR wali Ci w dekiel?

    p.s. Parę dni temu portale internetowe obiegł news, że J.K.Mikke chce wrócić
    do czynnej polityki z własną partią !
    A nawet, że chciałby zostać królem tylko nie wie czy dałby radę !!!!!!!!!
    Przecież J.K. był już w czynnej polityce w tzw. Sejmie kontraktowym i w
    następstwie tego wyborcy powiedzieli mu: "temu panu już dziękujemy".
    To gdzie i po co się znowu pcha? Niech zostanie przy publicystyce i
    felietonach bo w tym jest dobry.
    Facet który od ponad 20 lat głosi swoje słynne tezy o "świniach i korycie"
    nagle porzuca swoją macierzystą partię i chce jeszcze raz, w już niemłodym
    wieku dorwać się do tegoż koryta.

    I jak to drogi Endriu wytłumaczyć ???

  • 24. Data: 2009-10-23 08:41:34
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    XXL <d...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > następstwie tego wyborcy powiedzieli mu: "temu panu już dziękujemy".
    > To gdzie i po co się znowu pcha? Niech zostanie przy publicystyce i

    Zgadzam się. Napisz jeszcze co myślisz o tym panu:

    http://pomorze.naszemiasto.pl/wydarzenia/911918.html

    kc

  • 25. Data: 2009-10-23 09:13:54
    Od: Gonzo <g...@n...nn>

    totus wrote:
    > Nawet tu był taki
    > co chciał zakładać nową partię. Młody człowiek. Też skupił się jak podzielić
    > lepiej nie swoje pieniądze. Liczenie czyichś pieniędzy to nasz narodowy
    > sport.
    Chyba musze Ci podziekowac za tego posta, bo sklonil mnie do
    przemyslenia kilku rzeczy. A co do zakladania nowej partii to pierwsze
    kroki juz zostaly poczynione, jednak na razie kompletnie brakuje mi czasu.

  • 26. Data: 2009-10-23 09:13:58
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    kc <k...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    Zgadzam się. Napisz jeszcze co myślisz o tym panu:

    http://pomorze.naszemiasto.pl/wydarzenia/911918.html

    Lech Wałęsa ma przynajmniej jedną wspólną cechę z J.K.Mikke: obaj byli kiedyś
    czynnymi politykami (choć w zupełnie nieporównywalnej skali) i żaden z nich
    nie ma szans do polityki wrócić.
    Przy czym Lech Wałęsa już dawno sobie zdał z tego sprawę natomiast J.K.Mikke
    nawet chce założyć własną partię czyli UPR-bis żeby jeszcze narobić trochę
    szumu w czasie następnej kampanii wyborczej.
    Oczywiście ani K.Mikke ani lansowany przez niego XIX-wieczny kapitalizm i
    monarchia w miejsce demokracji nie mają ŻADNYCH SZANS na jakiekolwiek poparcie
    wśród polskiego społeczeństwa.
    To zupełny folklor w XXI wieku w zjednoczonej Europie !!!

  • 27. Data: 2009-10-23 09:50:08
    Od: "olob kowalski" <b...@W...gazeta.pl>

    XXL <d...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > Duch <n...@n...com> napisał(a):
    >
    > "Polski dlug rosnie, w przyszlym roku groźnie sie zbliży do 55 proc. PKB.
    > To ok. 740 mld zl, czyli po 19,5 tys. na obywatela."
    ---

    > Rosnący dług publiczny jest rzeczywiście coraz większym balastem dla
    rozwoju
    > gospodarczego Polski. Pocieszanie się, że inne kraje (np. USA czy Niemcy)
    mają
    > jeszcze większe zadłużenie niewiele wnosi.
    >
    > Zadłużenie jest problemem dlatego, że państwo zamiast przeznaczać większe
    > pieniądze na rozwój i modernizację Polski musi szukać coraz większych
    > przychodów na spłatę odsetek od już zaciągniętych długów.
    >
    > Wszystkie partie polityczne (łącznie z PO) chcąc pozostać na scenie
    > politycznej muszą sprostać oczekiwaniom roszczeniowo nastawionego
    > społeczeństwa i.......powiększać dług publiczny czyli życie na koszt
    > przyszłych pokoleń.
    > I tak oto mamy klasyczne błędne koło. Ale na pocieszenie - do katastrofy
> [...]
    dla rozjaśnienia a wiesz kiedy będzie katastrofa bo jak nie to nadajesz się
    na polityka dobrze bijesz pianę

  • 28. Data: 2009-10-23 10:24:54
    Od: "Duch" <n...@n...com>

    "Anatol" <c...@u...pl> wrote in message

    > Dziury budzetowej nie nalezy mylic z deficytem fianansów publicznych.
    > Tegoroczny deficyt budzetowy nie odbiega znaczaco od deficytów z
    > poprzednich lat i dzieki cieciom wyniesie ok. 25 mld PLN.

    Tegoroczny. Ale przyszloroczny -> 57 mld!!
    A potem bedzie juz coraz gorzej, np. poprzez braki w ZUS (w przyszlym roku
    ZUSowi braknie 40 mld).

    > Dla porównania w 1989 sam panstwowy dlug zagraniczny wynosil 65% PKB
    > pomimo znacznie mniejszej liczby emerytów i rencistów

    Chyba dlatego panstwo zbankrutowalo wlasnie.
    A potem byla ta mega inflacja, zeby komus brakujaca kase zabrac.
    Duch

  • 29. Data: 2009-10-23 11:52:32
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > poparcie
    > wśród polskiego społeczeństwa.
    > To zupełny folklor w XXI wieku w zjednoczonej Europie !!!

    Ja ci mówie drogi Sławku tylko tyle, że zamiast wziąść się do uczciwej pracy
    na własny koszt, wisicie na tychj unijnych etatach i dłubiecie w nosie
    przelewając z putsego w próżne, przyczyniając się tym swoim nieróbstwem do
    zwiększania deficytu. Jeszcze i to mozna by zdzierżyć, ale niestety WAS jest
    zoraz więcej i więcej, i może się za niedługo okazać że po prostu budżet
    tego nie wytrzyma.

    Boicie się JKM jak ognia, bo gdyby ON doszedł do władzy pierwsze co to by
    WAS - całe rzesze biurokratów "Anatolów" - PORAZGANIAŁ na cztery wiatry -
    wypierdolił na bruk.

    Uruchamiacie więc za pieniądze obywateli Unijną propagandę w którą łądowane
    są giganyczne pieniądze - no i udaje się wam w atki czy inny sposób omamić
    społeczeństwo .

    Tak wam się wydaje że macie patent na włądze, ale uważajcie - za niedługo
    może BRAKNĄĆ KASY ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 30. Data: 2009-10-23 15:18:20
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    XXL <d...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > nawet chce założyć własną partię czyli UPR-bis żeby jeszcze narobić trochę
    > szumu w czasie następnej kampanii wyborczej.

    Tu masz najnowszą deklarację bohatera, o którym mówimy:

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Walesa-rozwaz
    am-kandydowanie-na-
    prezydenta,wid,11624958,wiadomosc.html

    Co ty na to?

    Ciągle piszesz o XIX wiecznym kapitalizmie. A ten kapitalizm, który teraz
    mamy, to wg ciebie z jakiego okresu?

    pozdrawiam

    kc