  • 21. Data: 2009-09-04 18:32:42
    Temat: Re: Dziwactwa Providentu
    Od: "Chandler" <c...@c...pl>

    > HIPOTEZA:
    > Podejrzewam że Provident NIGDY nikomu nie udzielił pożyczki do spłacania
    > przelewami - udziela tylko pożyczek z obsługą domową (a na swojej stronie
    > po
    > prostu kłamie).
    >
    > Inaczej nie byłoby przecież problemu (ba - nawet jak twierdzą NIEMOŻNOŚCI)
    > otworzenia konta na które mógłbym wpłacać resztę pożyczki.

    Provident to najgorsza z możliwych form "legalnego" pożyczania pieniędzy.
    Nie jest bankiem więc nie musi mieć kont dla swoich klientów. Najważniejsze
    co pisze w regulaminie.
    Prawnie wiąże Cię umowa, więc nawet jeśli kłamią na swojej stronie chyba nie
    wiele będziesz mógł zrobić.
    Może ktoś z Grupowiczy ma pomysł?

    P.S. Cudzysłów dlatego, ponieważ ostatnio został pozwany za przekroczenie
    ustawy o kredycie konsumenckim, więcej tutaj:
    http://www.nowiny24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20
    090821/REGION00/560068286
    --
    Chandler