  • 11. Data: 2008-04-11 08:30:53
    Temat: Re: Dziwne praktyki w mBanku
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:59c9.00000028.47ff1db9@newsgate.onet.pl...
    > Są ludzie, którzy przez parę(naście) lat nie nie zdążyli ...
    > się nauczyć pisać prostych wyrazów bez błędów.
    > Oczywiście szanujemy ich...
    > ;)
    zauważyłem swój błąd po wysłaniu posta i nie ma to nic wspólnego z
    ortografią. Nie wiem jak to jest że robi się błedy pisząc na klawiaturze nie
    robiąc ich pisząc ręcznie...
    :P

    --
    pozdr
    P.

  • 12. Data: 2008-04-11 08:33:22
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    se.googlegroups.com>:

    > A jest na to przepis, czy tylko panienka z okienka tak mówi?

    Kiedys patrzalem na wykaz dokumentow potrzebnych do wymiany paszportu
    na stronach biura paszportowego = pogooglaj

  • 13. Data: 2008-04-11 08:36:46
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 11 Kwi, 10:07, "RobertS" <b...@p...plusunTO> wrote:

    > ok, ale to tak samo jak z lewym numerem dowodu w mBanku (przyklad podany
    > wyzej)
    >
    > jak nie wybierasz sie za granicę to paszport nie jest potrzebny, poza tym
    > nie ma obowiązku
    > posiadania takiego dokumentu przy sobie (w razie kontroli), więc
    > teoretycznie można żyć
    > i funkcjonować bez dowodu osobistego

    Legitymujac sie waznym paszportem.

    I tak czekaja nas, conajmniej dwie wymiany dowodow w nadchodzacych
    latach - na posiadajacy chip (dobrowolne, ale jednoczesnie ma byc
    dokumentem do ZUS - zapewne jesli ktos nie bedzie mial chipa w
    dowodzie, bedzie musial wyrobic karte z chipem do zus w zblizonej
    cenie) a pozniej zmiany w zwiazku z pesel2. na koniec zapewne
    wprowadza jednolity identyfikator dla ue, i bedzie kolejna wymiana.

  • 14. Data: 2008-04-11 08:42:55
    Od: "Mariusz" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wielebny" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Tak tylko się dziwię, że skreślili dość liczną grupę klientów w imię
    > fanaberii... wiem wiem... system :)

    Ty masz fanaberie z uwielbieniem dla zielonej ksiazeczki, pozwol innym tez
    miec:P

  • 15. Data: 2008-04-11 08:45:43
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    krzysztofsf w

    se.googlegroups.com>:

    > Kiedys patrzalem na wykaz dokumentow potrzebnych do wymiany paszportu
    > na stronach biura paszportowego = pogooglaj

    <http://bridge.mazowieckie.pl/news.php?id=934>
    ----
    Dowód osobisty (ważny, z aktualnymi danymi - art. 40 ustawy ewidencji
    ludności i dowodach osobistych) lub inny dokument potwierdzający tożsamość i
    obywatelstwo polskie (do wglądu).
    ----

    Czy wymieniany paszport jest dokumentem potwierdzającym tożsamość i
    obywatelstwo (zakładając, że jest jeszcze ważny)?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 16. Data: 2008-04-11 09:12:58
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    sf.googlegroups.com>:

> [...]
    >
    > Czy wymieniany paszport jest dokumentem potwierdzającym tożsamość i
    > obywatelstwo (zakładając, że jest jeszcze ważny)?

    Poniewaz paszport jest wymieniony w wykazie dokumentow jako nastepny
    punkt, po tym, ktory cytujesz, sadze, ze moze chodzic o ewentualnosc
    przedstawienia np. aktu urodzenia.

    Sadze, ze urzednik w biurze paszportowym dysponuje interpretacjami w
    jakich przypadkach moze przyjac inny dokument i jaki zamiast dowodu
    osobistego.
    Zakladasz urzad przyjazny spoleczenstwu, zwlaszcza przy histerycznej
    nagonce na niewymieniajacych dowody?

  • 17. Data: 2008-04-11 09:40:37
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> napisał w wiadomości

    > Alternatywnie możesz im podać dowolny numer dowodu osobistego w nowym
    > formacie... Dopóki będziesz używał tego banku tylko on-line, nie będzie to
    > mieć realnego znaczenia. Gdybyś kiedyś wszedł w posiadanie swojego nowego
    > dowodu, uaktualnisz sobie numer po raz kolejny.

    A nie wymagaja czasem przeslania faxem powiekszonego ksera dowodu?

    --
    pozdr Z.

  • 18. Data: 2008-04-11 10:12:14
    Od: "zaemka" <z...@w...pl>

    > Nie wiem jak to jest że robi się błedy pisząc na klawiaturze nie robiąc
    > ich pisząc ręcznie...

    ja też ręcznie piszę prawidłowo (pamięć w ręku chyba),
    a na klawiaturze różnie bywa - NIE PRZEJMUJ SIĘ

    co do tematu dowodu - TRZEBA mieć dowód i już,
    a jak ktoś nie ma to sam sobie winien

    pozdr. z.

  • 19. Data: 2008-04-11 11:22:56
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-04-11, ATZ Rzeszow <a...@P...pl> wrote:

    [...]

    > A nie wymagaja czasem przeslania faxem powiekszonego ksera dowodu?

    Nie.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 20. Data: 2008-04-11 11:42:52
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    test.org...

    > Nie.

    Ode mnie chcieli przy zgloszeniu zmiany dowodu ze starego na nowy.

    --
    pozdr Z.