  • 41. Data: 2008-04-13 21:17:14
    Temat: Re: Dziwne praktyki w mBanku
    Od: Pete <n...@n...com>

    złodziej podatków pisze:
    > tym

    > Ale ja wcale nie mam zamiaru tracić cennego czasu na grzebanie w dziennikach
    > ustaw.

    Wiesz, jest takie powiedzenie - nieznajomość prawa nie zwalnia od jego
    przestrzegania.
    Sprawa sądowa dotyczy (bo o ile dobrze pamiętam, to się jeszcze nie
    zakończyła) tego, że opłata pobierana za nowy DO jest większa niż koszty
    jego wytworzenia.
    Natomiast co do samego wymogu wymiany dokumentu - nikt tu nic nie
    wskóra. Prawda jest taka, że starym DO nic nie załatwisz.
    Fakt, że wiele spraw da się załatwić za pomocą paszportu, ale ten ma
    również ograniczony termin przydatności, a jego cena jest wiele wyższa
    od ceny DO.

    --
    Pete

  • 42. Data: 2008-04-13 21:20:43
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Kwi, 23:00, "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> wrote:
    > Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w
    wiadomościnews:c27e1941-15b2-4b84-b83f-62b79f80b183@
    1g2000prg.googlegroups.com...

    > Nie wiem czy to w konwencji kpiny piszesz, czy naprawdę. ;-) Bo ja piszę
    > calkiem poważnie.

    Calkiem powaznie.
    Sadze, ze wnuki zalapia sie juz nam na chipowanie :(.

    > Uważam, że to się powoli wyradza, ale mam nadzieję, że być może wcześniej
    > lub później doprowadzi to do obalenia pseudodemokracji europejskiej.

    Zauwaz po podanym linku, ze to jest tendencja nie tylko europejska. Co
    nie znaczy, ze nie lacze sie z toba w twoich nadziejach :)

    > Została jeszcze Ameryka Południowa i może trochę Australia (bo Australią się
    > jak na razie nikt specjalnie nie przejmuje). A co później? Antarktyda i
    > Afyka? :-) Mars? :-))))

    Swiat "cywilizowany" idzie ta droga co wszystkie zbiurokratyzowane
    imperia, tylko jeszcze bardziej wynaturzona, bo w przeszlosci starano
    sie kasty biurokratyczne tworzyc z eunuchow, zeby uniknac rodzinnych
    klanow stojacych w cieniu oficjalnych wladcow.
    Dobrze kalkulujesz z tym Marsem, bo bez mozliwosci ekspansji
    buntowniczych, niezaleznych duchow do "Nowego Swiata" czeka nas coraz
    wieksza unimorfizacja i coraz pelniejsza kontrola.
    "Panie Marku!!!!... Nie podcieramy sie trzema listkami papieru, a
    najwyzej dwoma!!! Drzewo rosnie 50 lat a Pan...Wstyd!!!. Trzy punkty
    karne! " ;)

  • 43. Data: 2008-04-13 21:41:00
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Sadze, ze wnuki zalapia sie juz nam na chipowanie :(.

    To może być i dobre, pod warunkiem, że będzie dobrowolne i że będzie mozna
    samodzielnie kontrolować zakres informacji zawartych w takim procesorze.

    > Zauwaz po podanym linku, ze to jest tendencja nie tylko europejska. Co
    > nie znaczy, ze nie lacze sie z toba w twoich nadziejach :)

    Zastanawiam się, czy przyjdzie w miarę szybko taki moment, że znaczna część
    Europejczyków (powiedzmy ponad 5%) stanie po stronie tych jak ich teraz
    modnie jest nazywać terrorystów, chcących zmienić porządek świata...

    > wieksza unimorfizacja i coraz pelniejsza kontrola.

    Myslę, że częściowo da się przed tym bronić, tworząc sztuczny szum
    informacyjny, powszechnie używając algorytmów szyfrujacych. Ale ileż na to
    pójdzie wysiłku. W każdym razie tak się zastanawiam, kiedy uznam, że już nie
    chcę miec komórki, której logowanie się w kolejnych BTS'ach jest gdzieś tam
    zapisywane i przerzucę się na telefon satelitarny. Koszty satelitarnego
    stają się już powoli znośne i przewiduję szybki rozwój ich popularności.

    > "Panie Marku!!!!... Nie podcieramy sie trzema listkami papieru, a
    > najwyzej dwoma!!! Drzewo rosnie 50 lat a Pan...Wstyd!!!. Trzy punkty
    > karne! " ;)

    You have only 2 points on your driving licence.
    Thank you for your cooperation. ;-)

    marekz

  • 44. Data: 2008-04-13 21:46:11
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Kwi, 23:41, "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> wrote:

    > Zastanawiam się, czy przyjdzie w miarę szybko taki moment, że znaczna część
    > Europejczyków (powiedzmy ponad 5%) stanie po stronie tych jak ich teraz
    > modnie jest nazywać terrorystów, chcących zmienić porządek świata...

    W kazdym razie znowu bedziemy najweselszym barakiem ;)

  • 45. Data: 2008-04-14 13:06:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysztofsf" c...@1...googl
    egroups.com

    : Idzie rok 1984 jak cholera.

    Straszenie totalnym komunizmem już nie ma sensu. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 46. Data: 2008-04-14 13:19:18
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "Pete" v...@i...ma.local.domain

    > Sprawa sądowa dotyczy (bo o ile dobrze pamiętam, to się jeszcze nie
    > zakończyła) tego, że opłata pobierana za nowy DO jest większa niż koszty

    Gdy mnie państwo skubie, przypominam mu, że nie ja żyję z jego dotacji,
    ale ono z moich -- po prostu obniżam płacone temu państwu podatki tak,
    aby wielokrotnie odzyskać to, co IMO wyskubano ode mnie bezprawnie. :)

    Na przykład kilka miesięcy temu wypisano mi mandat. Zanim minął tydzień,
    w czasie którego miałem mandat ów opłacić, już zaoszczędziłem wielokrotność
    owego mandatu, a że mi do tej pory nie przeszło, :) zaoszczędziłem od tamtej
    pory o wiele więcej. :) Nie tylko zmniejszyłem płacone podatki, ale nawet
    zaniechałem drogi, dzięki której miałem płacić większe podatki. :) Tak więc
    stówa mandatowa będzie przeze mnie odzyskiwana nawet kilka razy tygodniowo.

    Chyba czas najwyższy, aby rządzący zdali sobie sprawę z tego,
    że to oni mają służyć narodowi, nie naród im. :)

    Gdy państwo polskie przestanie robić ze mnie durnia (wątpię, aby
    zdążyło przed moją śmiercią) może pomyślę o cofnięciu kary. :)

    Jeśli owo państwo zechce eskalacji działań wojennych, przypomnę mu, że
    jesteśmy w tak zwanej Europie... :) (na przykład, gdyby jakiś sędzia
    zauważył nieformalnie, ;) że mam mnie w dupie, bo obcinam płacenie podatków)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 47. Data: 2008-04-18 14:33:04
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Przy czym będzie to na życzenie własne rodziców, marketing strachu "chyba nie chcesz,
    żeby Twoje dziecko zgubiło się w
    tłumie".....
    JaC

    -----

  • 48. Data: 2008-04-18 22:21:24
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 18 Kwi, 16:33, " 666" <u...@w...eu> wrote:
    > Przy czym będzie to na życzenie własne rodziców, marketing strachu "chyba nie
    chcesz, żeby Twoje dziecko zgubiło się w
    > tłumie".....

    I do tego "jestes rydzykowcem, moherem i wstecznikiem, a nie
    prawdziwym europejczykiem"

  • 49. Data: 2008-04-19 13:17:34
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Eeee, Ty piszesz o obrzezaniu.....
    JaC

    -----

  • 50. Data: 2008-04-19 13:28:07
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "krzysztofsf" 0...@m...goo
    glegroups.com

    : I do tego "jestes rydzykowcem, moherem i wstecznikiem, a nie prawdziwym
    europejczykiem"

    Może Ty mi wyjaśnisz, dlaczego moher łączony jest z Radiem Rydzyka?

    -=-

    BTW Rydzyka -- słyszałem w TV, że podatek Belki należy znieść/zlikwidować,
    gdyż jest to podatek od zarobionych, czyli już raz opodatkowanych pieniędzy.
    Idąc tym tropem -- jeśli ktoś raz zarobi i opodatkuje ów dochód, kolejne
    obracanie tymi pieniędzmi powinno obywać się bez podatku, czyli jeśli dziś
    zarobię 1000 złotych, zapłacę podatek dochodowy (powiedzmy, że 190 złotych)
    i obrócę tymi pozostałymi 810 złotymi, zarabiając kolejne 810 -- już nie
    powinienem od tych zarobionych 810 płacić podatku. :)

    To chyba wpływ Radia Rydzyka na gospodarkę. :) To chyba [wszelkie należne
    tytuły] Rydzyk uznał, że skoro czyni dobro -- nie on Polsce ma płacić podatki,
    ale Polska jemu.

    IMO każdy:

    -- albo nic nie robi i leży spokojnie w trumnie,
    -- albo robi coś złego i trafia spokojnie do więzienia
    (albo robił coś złego i siedzi spokojnie w więzieniu)
    -- albo robi coś dobrego i płaci spokojnie podatki.

    Tymczasem okazuje się, że czynienie dobra zwalnia z płacenia podatków.

    A od niedawna już wiadomo, że należy płacić podatek dochodowy tylko raz. Raz w życiu?
    :)
    To jest tak zwana wszechmoc Boża? :)

    --