  • 1. Data: 2009-08-21 09:31:15
    Temat: Dziwne warunki umowy do lokaty optymalizator w OF
    Od: " " <r...@N...gazeta.pl>

    Założyłam optymalizatora. Kilka warunków umowy:

    10. Wypłata środków następuje na rachunek wskazany w dyspozycji zerwania
    lokaty, po otrzymaniu przez Bank dyspozycji klienta. W przypadku, gdy całość
    środków z zerwanej Lokaty zostanie zainwestowana w produkt inwestycyjny
    wymieniony w Załączniku nr 2 do niniejszej umowy za pośrednictwem doradcy z
    grupy Noble Bank SA, Bank naliczy 100% odsetek należnych za okres trwania lokaty.

    Mój komentarz: Co??? Tzn że można dostać mniej niż 100% odsetek? Czyżby
    zachwalany wszędzie optymalizator z oprocentowaniem 6,5% i dzienną
    kapitalizacją ma tak naprawdę niższe oprocentowanie? Ciekawe, czytajmy dalej...

    9. W przypadku określonym w ust. 8 umowy Bank potrąci z kapitału Lokaty kwotę
    stanowiącą równowartość 70% odsetek naliczonych w trakcie trwania lokaty.

    8. Klient ma prawo złożyć dyspozycję wypłaty środków z lokaty przed upływem
    okresu trwania lokaty, co oznacza zerwanie lokaty ze skutkiem natychmiastowym.

    ale

    5. Lokata ma charakter odnawialny z kapitalizacją. Po upływie okresu umownego
    lokata jest automatycznie odnawiana na taki sam okres i na warunkach
    przewidzianych dla terminowych lokat oszczędnościowych o stałym
    oprocentowaniu, obowiązujących w dniu rozpoczęcia kolejnego okresu umownego wg
    aktualnej na dzień odnowienia tabeli oprocentowania, opłat i prowizji. Za
    początek okresu umownego przyjmuje się następny dzień kalendarzowy po upływie
    danego okresu umownego.

    Mój komentarz: więc wygląda na to, że lokatę zakończyć można tylko przez
    zerwanie (ze względu na "ciągły" proces odnawiania), a na zerwaniu się traci i
    jeszcze płaci się za to karę. Czy ktoś z czytelników wczytał się w warunki
    umowy i ma podobne po powyżej zacytowanych?

    Pozdrawiam, Ruda.

  • 2. Data: 2009-08-21 13:10:20
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2009-08-21 11:31, r...@N...gazeta.pl wrote:
    > Założyłam optymalizatora. Kilka warunków umowy:
    Mógłbyś wysłać linka do tej lokaty? Jakoś nie mogę znaleźć żadnego
    "optymalizatora".

  • 3. Data: 2009-08-21 13:12:21
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "XYZ" news:h6m6c8$dd4$1@news.onet.pl

    > Mógłbyś wysłać linka do tej lokaty? Jakoś nie mogę znaleźć żadnego
    > "optymalizatora".

    Koledze chyba chodzi o lokatę optymalną w OF :)

  • 4. Data: 2009-08-21 13:16:39
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2009-08-21 15:10, XYZ wrote:
    > Mógłbyś wysłać linka do tej lokaty? Jakoś nie mogę znaleźć żadnego
    > "optymalizatora".
    Jeżeli chodzi ci o lokatę optymalną, to chyba czytasz nie ten regulamin...

  • 5. Data: 2009-08-21 13:18:08
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2009-08-21 15:12, Valdi.Pavlack wrote:
    > "XYZ" news:h6m6c8$dd4$1@news.onet.pl

    > Koledze chyba chodzi o lokatę optymalną w OF :)

    Chyba przydałby się link, bo regulamin "Regulamin otwierania terminowych
    lokat oszczędnościowych drogą elektroniczną" nie ma nawet 10 punktów w
    żadnym paragrafie.

  • 6. Data: 2009-08-21 13:22:31
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2009-08-21 15:12, Valdi.Pavlack wrote:
    > "XYZ" news:h6m6c8$dd4$1@news.onet.pl

    > Koledze chyba chodzi o lokatę optymalną w OF :)

    Właśnie zauważyłe, że to koleżanka, więc przepraszam za literówki powyżej ^^

  • 7. Data: 2009-08-21 13:25:38
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 21 Aug 2009 15:12:21 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

    > "XYZ" news:h6m6c8$dd4$1@news.onet.pl

    > Koledze chyba chodzi o lokatę optymalną w OF :)

    Chyba koleżance ;)

    Xenocide

    Xenocide

  • 8. Data: 2009-08-21 13:29:47
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 21 Sie, 11:31, " " <r...@N...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    > jeszcze płaci się za to karę. Czy ktoś z czytelników wczytał się w warunki
    > umowy i ma podobne po powyżej zacytowanych?

    O czym właściwie bełkoczesz?

  • 9. Data: 2009-08-21 13:49:09
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "xbartx" news:h6m78i$4i4$6@inews.gazeta.pl