  • 11. Data: 2006-06-12 17:26:30
    Temat: Re: Dzwoni do mnie PKO SA
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "kursor" <m...@U...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:e6jqm0$m2b$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > napisz wiec pelna nazwe tego banku
    > i niech autor watku potwierdzi, czy chodzilo wlasnie o ten bank

    Bank Polska Kasa Opieki SA, w skrocie Bank PKO SA, uzywajacy firmy Pekao.
    Nie mam pojecia, jaki bank dzwonil do tworcy tego watku, nie wiem o jakim on
    myslal kiedy pisal to co pisal. Nawet bym sie nie zdziwil, gdyby nie
    wiedzial ktory z "podejrzanych" bankow (PKO SA czy PKO BP SA) dzwonil bo
    trudno to rozszyfrowac w przekazie ustnym.
    Co nie zmienia faktu ze ISTNIEJE taki bank, jak w tytule i ze jest on sobie
    sam winien tego zamieszania w nazwach i skrotach.
    Zreszta to zamieszanie ma swoje historyczne uzasadnienie...

    --
    Pozdrowienia

  • 12. Data: 2006-06-12 23:36:46
    Od: "s @ p i e n s" <h...@N...pl.invalid>

    Jacek23 wrote:
    > Dzwoni, przedstawila sie, i mowi ze jest poinformowana ze prowadze
    > DG, ja jej na to ze zle jest poinformowana, i podziekowala za
    > rozmowe, czy to normalna praktyka tego (i innych) bankow?

    Jeśli masz na myśli Pekao SA, to "normalna" praktyka.
    Do mnie i moich znajomych dzwonili, zaraz po zgłoszeniu DG w UM i GUS.
    Prawdopodobnie dostając cynk z UM. Wkurzające, ale nie chciało mi się
    tego drązyć.
    Olej ten bank, własciwie każdy inny będzie lepszy.

    --
    s@piens

    "Nothing is more practical than a good theory"
    Albert Einstein

  • 13. Data: 2006-06-13 00:08:15
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 13 Jun 2006 01:36:46 +0200, "s @ p i e n s"
    <h...@N...pl.invalid> wrote:

    >Do mnie i moich znajomych dzwonili, zaraz po zgłoszeniu DG w UM i GUS.
    >Prawdopodobnie dostając cynk z UM. Wkurzające, ale nie chciało mi się
    >tego drązyć.

    cynk? Przecież DG jest jawna i każdy może korzystać z tych danych.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 14. Data: 2006-06-13 07:04:57
    Od: "s @ p i e n s" <h...@N...pl.invalid>

    Jarek Andrzejewski wrote:

    > cynk? Przecież DG jest jawna i każdy może korzystać z tych danych.

    Wiem. Jednak wpis odebrałem 9:20, a o 10 już miałem telefon z banku. Coś
    szybko...

  • 15. Data: 2006-06-13 20:27:11
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Slawek Kos" <s...@p...com> wrote in message

> [...]
    sobie
    > sam winien tego zamieszania w nazwach i skrotach.
    > Zreszta to zamieszanie ma swoje historyczne uzasadnienie...

    Hm... a gdzie jest uzywana taka nazwa? W statucie jest wyraznie napisane

    <cite>
    STATUT BANKU POLSKA KASA OPIEKI SPÓŁKA AKCYJNA

    I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

    § 1
    1. Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna, założony w 1929 roku, jest
    Bankiem zorganizowanym w formie spółki akcyjnej, działającym na podstawie
    obowiązujących przepisów prawa, w szczególności ustawy Prawo bankowe oraz
    przepisów Kodeksu spółek handlowych i postanowień niniejszego Statutu.
    2. Bank Polska Kasa Opieki S.A.. stanowi część grupy kapitałowej UniCredito
    Italiano S.p.A. UniCredito Italiano S.p.A. jest uprawnione, zgodnie z
    przepisami polskiego prawa, oddziaływać poprzez organy statutowe Banku na
    działania Banku w celu zapewnienia stabilności grupy.

    § 2
    1. Firma Banku brzmi: "Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna".
    2. Bank posługuje się skrótem firmy: "Bank Pekao S.A.".
    </cite>
    http://www.pekao.com.pl/bank2.xml?/sid=12/lang=PL/30
    2164-508461-67882

    MK

  • 16. Data: 2006-06-14 06:59:31
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

> [...]
    >
    > <cite>
    > STATUT BANKU POLSKA KASA OPIEKI SPÓŁKA AKCYJNA

    (ciach...)

    1. Bylo nie raz. Moglbys uzyc gugli zamiast bic piane...
    2. jak mi udowodnisz wyzszosc statutu nad jezykiem polskim oraz to, ze
    statut obowiazuje kogokolwiek poza samym bankiem (np. mnie) to mozemy
    pogadac dalej.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 17. Data: 2006-06-14 07:08:32
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > 2. jak mi udowodnisz wyzszosc statutu nad jezykiem polskim oraz to, ze
    > statut obowiazuje kogokolwiek poza samym bankiem (np. mnie) to mozemy

    Wg zasad języka skrót nazwy brzmiałby BPKO SA ...

  • 18. Data: 2006-06-14 07:14:02
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Wg zasad języka skrót nazwy brzmiałby BPKO SA ...

    Bank PKO SA tez nie stoi w sprzecznosci z tymi zasadami...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 19. Data: 2006-06-14 07:31:05
    Od: n...@p...onet.pl

    > Bank PKO SA tez nie stoi w sprzecznosci z tymi zasadami...;-)

    Jasne, to może od razu Bank Polska KOSA, albo BP Kasa OSA?;-)))

  • 20. Data: 2006-06-14 09:24:05
    Od: "Andrzej" <a...@p...fm>

    > Jasne, to może od razu Bank Polska KOSA, albo BP Kasa
    OSA?;-)))

    ROTFL :)