  • 21. Data: 2009-10-17 10:47:43
    Temat: Re: Dzwoni ołpen do kjoncy ...
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "sensei" news:hbbv15$lc5$1@inews.gazeta.pl

    > dla mnie wystarczylaby jedna a dobra,
    > szkoda ze nie ma takiej co spelni wszystkie moje wymagania (dobre kursy za
    > granica, łagodne traktowanie 1-2 dniowe spoznienie w splacie, znizki w
    > sklepach czy dodatkowe punkty lojalnosciowe, wysoki limit, brak opłat)
    wiec
    > musze miec co najmniej 2 nad czym ubolewam.

    Najlepsze rozwiązanie to:
    Karta hybryda - dwa systemy, dwa banki na jednym plastiku i terminal się
    zapytuje z którego banku/systemu ma iść transakcji - mrzonki niestety :(

  • 22. Data: 2009-10-18 09:06:11
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    Marcepan <m...@m...on> had the courage to write:

    > Ja miałem srebrnom ale se psikłem szprejem i mam złotom, bardziej
    > odpowiedniom do mojego limitu 1 kilo złotych... ;-)

    lol :D

  • 23. Data: 2009-10-18 09:07:40
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    Valdi.Pavlack <V...@P...NOspam.pl> had the courage to write:
> [...]
    > Karta hybryda - dwa systemy, dwa banki na jednym plastiku i terminal się
    > zapytuje z którego banku/systemu ma iść transakcji - mrzonki niestety :(

    a jak kartę zgubisz, to aż fajnie :)

    k.

  • 24. Data: 2009-10-18 10:53:02
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "kashmiri" <x...@g...com> napisał w wiadomości
    > Valdi.Pavlack <V...@P...NOspam.pl> had the courage to write:

    > a jak kartę zgubisz, to aż fajnie :)

    to jest karta dodatkowa zony do tego samego rachunku ;-)

  • 25. Data: 2009-10-18 11:57:15
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sat, 17 Oct 2009 12:15:49 +0200, Kamil Jońca napisał(a):
    > Bo nie mam UoPNCN i nie jestem specjalną grupą (lekarze,prawnicy,etc).

    Ciesz się że nie masz DG, albo jeszcze lepiej s.c. ;) W Aliorze mnie zabili
    ilością papierów których żądają ;) W Polbanku chcieli ode mnie tylko pit
    roczny i dowód przelewu podatku rocznego - i nie było problemów z wydaniem
    karty (poza problemami które opisywałem ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 26. Data: 2009-10-18 12:02:10
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sat, 17 Oct 2009 12:40:34 +0200, sensei napisał(a):
    > dla mnie optymalnym ukladem jest Citi (na polske) i Polbank (za granicą)
    > obie mam za darmo.

    Dokładnie - u mnie Citi (VISA) i Polbank (MC). W citi dość łatwo o darmową
    kartę, w polbanku jeszcze łatwiej bo nawet dla golda są śmieszne limity
    ilośćiowe... Jescze Rajfi mi przedłużył na zawsze za darmo Visa Amplico
    jak chciałem zrezygnować, więc jest jako ostatnia deska ratunku ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 27. Data: 2009-10-18 13:36:39
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "sensei" news:hbes2h$1sg$1@inews.gazeta.pl

    :(

    > to jest karta dodatkowa zony do tego samego rachunku ;-)

    Dobre! 6+ :)

  • 28. Data: 2009-10-18 16:17:35
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Jacek Osiecki pisze:
> [...]
    > ilośćiowe... Jescze Rajfi mi przedłużył na zawsze za darmo Visa Amplico
    > jak chciałem zrezygnować, więc jest jako ostatnia deska ratunku ;)

    Citi odpada. Niedawno zlikwidowałem. Cyrki z limitami, do tego program
    partnerski właśnie się zepsuł.

    Na razie używam KK Alior. Limit wymagany dla zwolnienia z opłaty
    spokojnie zrobię.

    --
    Mithos

  • 29. Data: 2009-10-18 16:38:07
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    zlotowinfo pisze:
    > czy jak coś pada to cała visa i obie karty leżą?
    > czy tylko jeden bank a druga karta nadal bedzie dzialac

    Jak VISA leży to karty VISA nie działają.

    --
    Mithos

  • 30. Data: 2009-10-18 17:39:19
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "zlotowinfo" news:hbfhm3$it2$1@inews.gazeta.pl

    > być może źle sformułowałem pytanie, więc może inaczej czy dobrze rozumuję
    > ostatnio problem był z kartami mbanku, to był chyba problem mbanku, a nie
    visy, więc visa innego
    > banku powinna zadziałać w tym czasie

    Dokładnie tak!

    > dwie karty (keep it smile i mbank) w istocie zapewnią mi bezproblemowy
    dostęp do płatności
    > artowych, bo częściej pada pojedynczy bank niż cała visa, o ile wogóle...

    No i gitara! :)