-
21. Data: 2008-03-13 13:42:44
Temat: Re: Dzwonic Panie i panowie do Citi :)
Od: krzysztofsf <k...@w...pl>
On 13 Mar, 14:33, Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> wrote:
> Dnia 13.03.2008 krzysztofsf <k...@w...pl> napisał/a:
>
> >> > Zobacz na strone Citi o zmianach regulaminu
>
> >> Podaj URL
>
> >http://www.online.citibank.pl/page.do?content=aktua
lnosci_0208
>
> > A z TOiP:
> > Op?ata za ubezpieczenie CreditShield 2)
> > 2) Ubezpieczenie dobrowolne; z ubezpieczenia mo?na zrezygnowaç przez
> > CitiPhone.
>
> No dobrze, ale skąd wywnioskowałeś, że oni je włączyli? Ot, jest sobie
> ubezpieczenie i tyle. Przy nowych kartach ubezpieczenia brały się stąd, że
> albo ktoś nie zaznaczył we wniosku, że ich nie chce, albo mu je włączyli
> 'przez pomyłkę' (chyba ze świecą szukać osoby, u której owa 'pomyłka' nie
> wystąpiła ;). Ale skąd informacje, że teraz włączyli mi jakieś
> ubezpieczenie?
Sam odpowiedzales na pytanie "(chyba ze świecą szukać osoby, u której
owa 'pomyłka' nie
> wystąpiła ;)"
Ja tam zaczekam do kwietnia i wtedy sie upewnie, czy mi nic "przez
pomylke" nie wlaczono, poniewaz tego konkretnego ubezpieczenia nie
zastrzeglem przeciez, ze go nie chce....
-
22. Data: 2008-03-13 13:47:31
Temat: Re: Dzwonic Panie i panowie do Citi :)
Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
On 2008-03-13, Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> wrote:
[...]
> No dobrze, ale skąd wywnioskowałeś, że oni je włączyli? Ot, jest sobie
> ubezpieczenie i tyle. Przy nowych kartach ubezpieczenia brały się stąd, że
> albo ktoś nie zaznaczył we wniosku, że ich nie chce, albo mu je włączyli
> 'przez pomyłkę' (chyba ze świecą szukać osoby, u której owa 'pomyłka' nie
> wystąpiła ;). Ale skąd informacje, że teraz włączyli mi jakieś
> ubezpieczenie?
Mi gość który brał wniosek powiedział wprost, że ubezpieczenia są
domyślnie włączone i trzeba sobie samemu wyłączyć jak karta przyjdzie.
--
Wojciech Bańcer
p...@p...pl
-
23. Data: 2008-03-13 14:24:55
Temat: Re: Dzwonic Panie i panowie do Citi :)
Od: witek <w...@g...pl.invalid>
Kamil 'czemu' Bista wrote:
> krzysztofsf pisze:
>> Pierwszy miesiac bezplatna.
>> Bedziesz mial info przy wyciagu o zmianie regulaminu.
>> jak nie zwrocisz uawagi...
>>
>> trza czujnym byc - i to we wszystkich bankach i kartach.
>> Robia dobrze i trzeba osobno informowac, ze sie nie chce.
>
> W tym z lutego nie miałem, marcowy dostanę dopiero pod koniec, bo okres
> mam w ostatnim tygodniu miesiąca (:P).
>
O kogo obchodzi kiedy ty masz okres. :)
-
24. Data: 2008-03-13 15:14:16
Temat: Re: Dzwonic Panie i panowie do Citi :)
Od: "RobertS" <b...@p...pl>
> Pierwszy miesiac bezplatna.
> Bedziesz mial info przy wyciagu o zmianie regulaminu.
> jak nie zwrocisz uawagi...
>
> trza czujnym byc - i to we wszystkich bankach i kartach.
> Robia dobrze i trzeba osobno informowac, ze sie nie chce.
No i gdzie to info? Mam wyciąg z 09 marca i zero info na ten temat.
A poza tym to gdzie znalazłeś info na ten ww. ubezpieczenia?
"Uwielbiam" jak bank stosuje tzw. milczący akcept ;-/
pozdr.
-
25. Data: 2008-03-13 15:34:34
Temat: Re: Dzwonic Panie i panowie do Citi :)
Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>
Cześć Samotniku!
W czwartek, 13 marca 2008, o godz. 14:33:15, napisałeś na temat: "Dzwonic
Panie i panowie do Citi :)"
Samotnik s...@W...samotnik.art.pl,
news:slrnftib60.m35.samotnik@localhost.localdomain
> No dobrze, ale skąd wywnioskowałeś, że oni je włączyli? Ot, jest sobie
> ubezpieczenie i tyle. Przy nowych kartach ubezpieczenia brały się stąd, że
> albo ktoś nie zaznaczył we wniosku, że ich nie chce, albo mu je włączyli
> 'przez pomyłkę' (chyba ze świecą szukać osoby, u której owa 'pomyłka' nie
> wystąpiła ;).
Tu nie do końca tak... ;-)
KK Citi zaproponowali mi z programu 5Plus (Plus GSM), nie za bardzo
chciałem (obecnie jak na razie nie narzekam i jest OK), to gość zaczął
nawijać co i jak, i wspomniał o tych ubezpieczeniach aby wyłączyć a raczej
aby to kurierowi powiedzieć przy podpisywaniu umowy.
Kurier znowu powiedział aby to wyłączyć podczas aktywacji karty na
CitiPhone, co też uczyniłem :)
Widocznie kurier może mieć z tego jakieś profity dodatkowe bo nie chciał
tego zaznaczyć, a może tak już ma być. Nie wiem ale jak na razie mam
wyłączone :)
> Ale skąd informacje, że teraz włączyli mi jakieś ubezpieczenie?
No właśnie, do mnie jak na razie żadna oficjalna informacja nie dotarła.
--
Hej!
TZ
TB! 3.95.6|Windows XP SE 5.1.2600 Dodatek Service Pack 2
- Mamę bolało serce i musiała udać się na KGB. -
-
26. Data: 2008-03-13 16:40:54
Temat: Re: Dzwonic Panie i panowie do Citi :)
Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>
On Thu, 13 Mar 2008 13:02:08 +0100, mvoicem wrote:
> Teraz widzę że źle przeczytałem :). Czy mógłby ktoś mi to zeskanować i
> gdzieś wystawić?
Do mailowego powiadomienia o udostępnieniu wyciągu w systemie transakcyjnym
dołączyli takiego PDFa:
http://mjm.in5.pl/Zmiana_toip_kart_kredytowych.pdf
--
Marcin Mokrzycki
gg:659336 o2:mmokrzycki
-
27. Data: 2008-03-13 16:58:40
Temat: Re: Dzwonic Panie i panowie do Citi :)
Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>
Marcin Mokrzycki pisze:
> On Thu, 13 Mar 2008 13:02:08 +0100, mvoicem wrote:
>
>> Teraz widzę że źle przeczytałem :). Czy mógłby ktoś mi to zeskanować i
>> gdzieś wystawić?
>
> Do mailowego powiadomienia o udostępnieniu wyciągu w systemie transakcyjnym
> dołączyli takiego PDFa:
> http://mjm.in5.pl/Zmiana_toip_kart_kredytowych.pdf
>
ja nie dostałem.
KJ
-
28. Data: 2008-03-13 19:07:43
Temat: Re: Dzwonic Panie i panowie do Citi :)
Od: "ygreko" <...@...com>
"Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> wrote in message
news:frbmfr$rg5$1@alfa.kjonca...
> Marcin Mokrzycki pisze:
>> Do mailowego powiadomienia o udostępnieniu wyciągu w systemie
>> transakcyjnym
>> dołączyli takiego PDFa:
>> http://mjm.in5.pl/Zmiana_toip_kart_kredytowych.pdf
> ja nie dostałem.
Ja tez nie dostalem. Widac nie kazdy zasluguje.
Za to zadzwonilem do citiphone i nie mam zadnego ubezpieczenia wlaczonego.
-
29. Data: 2008-03-13 19:56:23
Temat: Re: Dzwonic Panie i panowie do Citi :)
Od: "Seba" <b...@g...pl>
krzysztofsf <k...@w...pl> napisał(a):
> Wlasnie nam wprowadzono nowe dobrowolne ubezpieczenie, z ktorego
> musimy zrezygnowac przez Citiphone :)
credit shield'a możesz dostać bez własnej ingerencji co najwyzej z nową
kartą - jak trafisz na "gorliwego" agenta, nikt nie ma prawa włączyć
jakiegokolwiek ubezpieczenia w czasie trwania umowy bez powiadomienia
(zmiana warunków umowy=okres wypowiedzenia) - to byłoby ze strony citi jak
strzał we własne kolano, coś źle doczytałeś
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
30. Data: 2008-03-13 20:02:31
Temat: Re: Dzwonic Panie i panowie do Citi :)
Od: Mithos <f...@a...pl>
Samotnik napisał(a):
> No dobrze, ale skąd wywnioskowałeś, że oni je włączyli? Ot, jest sobie
> ubezpieczenie i tyle. Przy nowych kartach ubezpieczenia brały się stąd, że
> albo ktoś nie zaznaczył we wniosku, że ich nie chce, albo mu je włączyli
> 'przez pomyłkę' (chyba ze świecą szukać osoby, u której owa 'pomyłka' nie
> wystąpiła ;). Ale skąd informacje, że teraz włączyli mi jakieś
> ubezpieczenie?
Mi nie wlaczyli i nikomu kogo znam rowniez samo sie ubezpieczenie w Citi
nie wlaczylo.
--
Mithos