eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDzwonię do Pana/Pani w ciekawej sprawie
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 215

  • 161. Data: 2002-01-18 12:35:56
    Temat: Re: Dzwonię do Pana/Pani w ciekawej sprawie
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)


    On Fri, Jan 18, 2002 at 01:25:25PM +0100, MK wrote:

    >
    > Narazie FAQ is dead :(. Sa problemy z serwerem, moze jutro bedzie ok :).

    Chcesz mirror?

    --

    --w
    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.biznes.banki


  • 162. Data: 2002-01-18 13:10:29
    Temat: Re: Dzwonię do Pana/Pani w ciekawej sprawie
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    Karolona Godyń <k...@o...org.pl> writes:

    > A tylko bezczelny i głupi klient odmówi okazania dowodu.

    Coz to za pomysl???

    Ja np. praktycznie nigdy nie nosze dowodu (nie ma takiej potrzeby).
    Czy to oznacza, ze jestem bezczelnym i glupim klientem?
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator


  • 163. Data: 2002-01-18 13:13:58
    Temat: Re: Dzwonię do Pana/Pani w ciekawej sprawie
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    p...@9...acn.waw.pl (Marcin Piotrkiewicz) writes:

    > To nie jest podstawa do żądania dowodu. Co najwyżej może być to podstawą,
    > do zatrzymania karty przez sklep, o ile ma upoważnienie Banku do zażądania
    > zwrotu karty. A tak przy okazji, czy sklep zatrzymując kartę bez pokazania
    > klientowi, że jest to żądanie banku, nie łamie prawa?

    Przeciez klient dostaje kwit.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator


  • 164. Data: 2002-01-18 13:22:29
    Temat: Re: Dzwonię do Pana/Pani w ciekawej sprawie
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    Adam Płaszczyca <_...@i...pl> writes:

    > > 3/ Bank ma dodatkowe metody identyfikacji klienta i z nich skorzysta
    >
    > Jedną z nich jest prośba do sprzedawcy o wylegitymowanie się.

    A jak to technicznie wyglada?

    > Nie jest. Przykład - kup samochód i nie pokaż dowodu.

    No dobrze, kupilem i nie pokazalem. I co mi teraz grozi?
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator


  • 165. Data: 2002-01-18 15:15:33
    Temat: Re: Dzwonię do Pana/Pani w ciekawej sprawie
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> wrote:
    > Adam Płaszczyca <_...@i...pl> writes:
    >> A o uszkodzeniu takim, że działa niewłaściwie? Na przykład 'uszkodzony'
    >> tak, że 'przypdakowo' terminal pokazuje inny numer niz jest wytloczony
    >> na karcie?

    > Taaak... mam rozumiec, ze takie uszkodzenie ma szanse powstac samo
    > z siebie, bez np. wkladania karty do odpowiedniego czytnika?

    A jak sądzisz,dlaczego uszkodzony u przypadkowo jest w cudzysłowach?

    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ ul. Ludwiki 1 m. 74, 01-226 Warszawa
    _______/ /_ IRC: _555, http://mike.oldfield.org.pl/
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313


  • 166. Data: 2002-01-18 15:36:46
    Temat: Re: Dzwonię do Pana/Pani w ciekawej sprawie
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> wrote:

    > A co to jest to "co trzeba"? I czy za to nie grozi mu od zerwania
    > umowy z acquirerem zaczynajac, na odsiadce (gdyby wyszly dodatkowe
    > komplikacje na wieksza sume) konczac?

    Najwyżej zerwanie umowy. Ito bardzomało prawdopodobne, bo pamiętaj,że
    kaerta zostaje u niego.

    > Cuda jakies. Jak ja chce zajac miejsce w pociagu (obojetnie jakim),
    > to po prostu kupuje bilet, i nie interesuje mnie niczyja zgoda.

    Zaqpomniałem -jeżeli NIE KUPIŁEŚ biletu.

    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ ul. Ludwiki 1 m. 74, 01-226 Warszawa
    _______/ /_ IRC: _555, http://mike.oldfield.org.pl/
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313


  • 167. Data: 2002-01-18 19:36:06
    Temat: Re: Dzwonię do Pana/Pani w ciekawej sprawie
    Od: p...@9...acn.waw.pl (Marcin Piotrkiewicz)

    In article <m...@d...pm.waw.pl>, Krzysztof Halasa wrote:
    >p...@9...acn.waw.pl (Marcin Piotrkiewicz) writes:
    >
    >> To nie jest podstawa do żądania dowodu. Co najwyżej może być to podstawą,
    >> do zatrzymania karty przez sklep, o ile ma upoważnienie Banku do zażądania
    >> zwrotu karty. A tak przy okazji, czy sklep zatrzymując kartę bez pokazania
    >> klientowi, że jest to żądanie banku, nie łamie prawa?
    >
    >Przeciez klient dostaje kwit.

    Chodzi mi o to: Facet zabiera mi kartę. Daje nawet pokwitowanie. Ma nawet
    upważnienie banku. A nie pokazuje mi tego upważnienia. Czy wszystko jest ok?
    A jeśli ja poproszę by mi je pokazał i on tego nie zrobi, też jest ok?

    Pieta.

    >--
    >Krzysztof Halasa
    >Network Administrator


  • 168. Data: 2002-01-18 19:37:57
    Temat: Re: Dzwonię do Pana/Pani w ciekawej sprawie
    Od: p...@9...acn.waw.pl (Marcin Piotrkiewicz)

    In article <a28j7h$a3h$9@news.tpi.pl>, ROBBO wrote:
    >Adam Płaszczyca <_...@i...pl> wrote:
    >> B.K. <b...@b...gnet666.pl> wrote:
    >
    >>> Przedtem twierdziles ze moze od tego uzaleznic zatrzymanie mojej karty.
    >
    >> Może. A dokładniej - jezeli będzie chciał, to doproweadzi do tego, że
    >> kartę Ci zatrzyma.
    >
    >To ja zadzownie do CA i wtedy sprzedawca wylatuje na bruk.

    Niekoniecznie. To zależy od paru czynników, m.in. od tego jak dużo dochodu
    przynosisz CA ty, a jak dużo sklep.

    Pieta.


  • 169. Data: 2002-01-18 20:16:34
    Temat: Re: Dzwonię do Pana/Pani w ciekawej sprawie
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> wrote:

    > A jak to technicznie wyglada?

    Podają odpowiedni kod sprzedawcy, a ten prosi klienta o okazanie
    dokumentu stwierdzającego tożsamość.

    >> Nie jest. Przykład - kup samochód i nie pokaż dowodu.
    > No dobrze, kupilem i nie pokazalem. I co mi teraz grozi?
    Przepraszam, kto Ci sprzedał?

    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ ul. Ludwiki 1 m. 74, 01-226 Warszawa
    _______/ /_ IRC: _555, http://mike.oldfield.org.pl/
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313


  • 170. Data: 2002-01-18 20:17:30
    Temat: Re: Dzwonię do Pana/Pani w ciekawej sprawie
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Marcin Piotrkiewicz <p...@9...acn.waw.pl> wrote:
    > Chodzi mi o to: Facet zabiera mi kartę. Daje nawet pokwitowanie. Ma nawet
    > upważnienie banku. A nie pokazuje mi tego upważnienia. Czy wszystko jest ok?
    > A jeśli ja poproszę by mi je pokazał i on tego nie zrobi, też jest ok?

    A jakie masz uprawnienia do zaglądania w umowę między sprzedawcą, a
    bankiem?


    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ ul. Ludwiki 1 m. 74, 01-226 Warszawa
    _______/ /_ IRC: _555, http://mike.oldfield.org.pl/
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

strony : 1 ... 10 ... 16 . [ 17 ] . 18 ... 22


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1