  • 1. Data: 2009-08-29 08:07:33
    Temat: E-getin, nowy TOiP.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Czy ktoś z e-getinowców dostał nową TOiP pocztą? Bo blondynka na infolinii
    usiłowała mni wcisnąć, że jestem chyba wyjątkowym przypadkiem, jeżeli
    jeszcze nie dostałem. Powiedziałem jej co myślę o takim "wciskaniu kitu".
    Ale może nie miałem racji? Może wszyscy juz dostali, tylko ja nie? :)

    wiatrak

  • 2. Data: 2009-08-29 08:11:12
    Temat: Re: E-getin, nowy TOiP.
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    wiatrak pisze:
> [...]
    > jeszcze nie dostałem. Powiedziałem jej co myślę o takim "wciskaniu kitu".
    > Ale może nie miałem racji? Może wszyscy juz dostali, tylko ja nie? :)

    mogłeś zapytać a co jeżeli poczta list zagubiła? wyślą jeszcze raz czy
    musisz czekać na ogłoszenie "dobrej nowiny" w sieci?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2009-08-29 08:22:26
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "wiatrak" news:h7acqj$1i5$1@node1.news.atman.pl

> [...]
    > jeszcze nie dostałem. Powiedziałem jej co myślę o takim "wciskaniu kitu".
    > Ale może nie miałem racji? Może wszyscy juz dostali, tylko ja nie? :)

    Ja też nie dostałem. Znajomymi z pakietem e-getin również. Dodam, że wszyscy
    zamieszkujemy jedną i tą samą wieś :)

  • 4. Data: 2009-08-29 08:28:02
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    "wiatrak" <w...@y...pl> wrote in message
    > Czy ktoś z e-getinowców dostał nową TOiP pocztą? Bo blondynka na
    > infolinii

    Ja nie dostałem.

  • 5. Data: 2009-08-29 08:31:46
    Od: "Lukasz W." <w...@i...pl>

> [...]
    > jeszcze nie dostałem. Powiedziałem jej co myślę o takim "wciskaniu kitu".
    > Ale może nie miałem racji? Może wszyscy juz dostali, tylko ja nie? :)

    ja również nie dostałem
    znajomy również i zamiszkujemy inne rejony obsługiwane przez urząd pocztowy
    L.W.

  • 6. Data: 2009-08-29 09:13:39
    Od: "eg" <e...@w...pl>

    Tez nie dostalem, a ciekawi mnie co oni tam powymyslali....

  • 7. Data: 2009-08-29 12:35:32
    Od: Mariusz Tasarz <m...@g...com>

    On Aug 29, 11:13 am, "eg" <e...@w...pl> wrote:
    > Tez nie dostalem, a ciekawi mnie co oni tam powymyslali....

    https://www.gb24.pl/index.php?page=regulaminy

    tylko, że są inne wersje po najechaniu na napis, a inne po najechaniu
    na znaczek pdfa

  • 8. Data: 2009-08-29 13:19:05
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    >Użytkownik "Mariusz Tasarz" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    >https://www.gb24.pl/index.php?page=regulaminy

    >tylko, że są inne wersje po najechaniu na napis, a inne po najechaniu
    >na znaczek pdfa

    Rzeczywiście jest nowa TOiP w ikonie PDF.

    wiatrak

  • 9. Data: 2009-08-29 15:48:05
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "wiatrak" news:h7av2l$3j0$1@node1.news.atman.pl

    > Rzeczywiście jest nowa TOiP w ikonie PDF.

    True, true, true.
    Mam jednak dwa pytania. Mianowicie w prowadzonych na łamach grupy dyskusjach
    związanych z nową TOiP w getinie pojawiła się informacja, że zamknięcie
    rachunku przed upływem roku będzie kosztować 100 zł - w nowej tabeli nadal
    jest 50 zł, więc czy ja czegoś nie widzę czy też po "rynku" krążą dwie TOiP?
    Po za tym co to jest ten cały pakiet e-getin bankier?

  • 10. Data: 2009-08-29 16:12:28
    Od: "eg" <e...@w...pl>

> [...]
    > TOiP?
    > Po za tym co to jest ten cały pakiet e-getin bankier?

    ciekawe, moze ktos poszedl po rozum do glowy i jednak zmniejszyl oplate do
    50 zl?

    swoja droga nowa tabela nie wyglada zle, z mojego punktu widzenia
    najwazniejsze sa dwie rzeczy:

    - drugi i kolejny przelew z rachunku oszczednosciowego na osobisty kosztuje
    9,99 zl,
    - pozostaje ta oplata za karte (w przypadku jej nie uzywania) 5 zl

    sprobuje w poniedzialek oddac karte w oddziale, zobaczymy jak mi to pojdzie

    poza tym uwzgledniajac fakt, ze wciaz getin ma nienajgorsze oprocentowanie,
    moze nie warto tak szybko rezygnowac z konta u nich? wszak prowadzenie nic
    nie kosztuje, a np. nie wiadomo czy powiedzmy za 2 tygodnie eurobank tez nie
    zrowna oprocentowania z getinem

    to co mi sie nie podoba w getinie, to to ze olewaja pytania zadawane droga
    elektroniczna, wyslalem takie przez bankowosc internetowa i nigdy nie
    dostalem odpowiedzi, wyslalem przez opcje kontakt na stronie www i tez nie
    dostalem, slowem olewka :(