  • 11. Data: 2009-08-29 16:20:35
    Temat: Re: E-getin, nowy TOiP.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "eg" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:h7bk11$e9l$1@news.wp.pl...

    > poza tym uwzgledniajac fakt, ze wciaz getin ma nienajgorsze
    > oprocentowanie, moze nie warto tak szybko rezygnowac z konta u nich?

    Piszesz o czasie teraźniejszym?

    wiatrak

  • 12. Data: 2009-08-29 16:26:03
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:h7bhd9$80c$1@news.interia.pl...
    > "wiatrak" news:h7av2l$3j0$1@node1.news.atman.pl

    > True, true, true.
    > Mam jednak dwa pytania. Mianowicie w prowadzonych na łamach grupy
    > dyskusjach
    > związanych z nową TOiP w getinie pojawiła się informacja, że zamknięcie
    > rachunku przed upływem roku będzie kosztować 100 zł - w nowej tabeli nadal
    > jest 50 zł, więc czy ja czegoś nie widzę czy też po "rynku" krążą dwie
    > TOiP?
    > Po za tym co to jest ten cały pakiet e-getin bankier?

    Kliknij w druga tabelę "pozostałe konta". Tam jest już 100 złotych. E-getin
    narazie potraktowali ulgowo- 50 zł.

    wiatrak

  • 13. Data: 2009-08-29 16:37:10
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "eg" news:h7bk11$e9l$1@news.wp.pl

    > ciekawe, moze ktos poszedl po rozum do glowy i jednak zmniejszyl oplate do
    > 50 zl?

    Ona zawsze tyle wynosiła :)

    > swoja droga nowa tabela nie wyglada zle, z mojego punktu widzenia
    > najwazniejsze sa dwie rzeczy:
    > - drugi i kolejny przelew z rachunku oszczednosciowego na osobisty
    kosztuje
    > 9,99 zl,

    Da się przeboleć. :)

    > - pozostaje ta oplata za karte (w przypadku jej nie uzywania) 5 zl

    Ta opłata weszła z poprzednią zmianą TOiP - to chyba było z jakieś dwa
    miesiące temu.

    > sprobuje w poniedzialek oddac karte w oddziale, zobaczymy jak mi to
    pojdzie

    Napisz na grupie jak ci poszło :)

    > poza tym uwzgledniajac fakt, ze wciaz getin ma nienajgorsze
    oprocentowanie,
    > moze nie warto tak szybko rezygnowac z konta u nich? wszak prowadzenie nic
    > nie kosztuje, a np. nie wiadomo czy powiedzmy za 2 tygodnie eurobank tez
    nie
    > zrowna oprocentowania z getinem

    Doszedłem do tych samych wniosków, ale w eurobanku też sobie konto
    otworzyłem :) Do eurobanku przelałem raz a porządnie i niech sobie leży -
    póki oferta jest OK. Na chwile obecną nie zawracam sobie gitary czerwono -
    białym bankiem :)

    > to co mi sie nie podoba w getinie, to to ze olewaja pytania zadawane droga
    > elektroniczna

    U nich to standard. Obowiązywał od dawna i nic nie wskazuje, że ma się to
    zmienić. IMHO mogli by się od OF uczyć podejścia do klienta.

    > wyslalem takie przez bankowosc internetowa i nigdy nie
    > dostalem odpowiedzi, wyslalem przez opcje kontakt na stronie www i tez nie
    > dostalem, slowem olewka :(

    Daj sobie trochę czasu. Ja raz czekałem na odpowiedź (pomijam, że pytanie to
    pospolita pierdółka) około miesiąca :)

    Pozdrawiam.

  • 14. Data: 2009-08-29 16:38:42
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "wiatrak" news:h7bkkf$cjt$1@node2.news.atman.pl

    > Kliknij w druga tabelę "pozostałe konta". Tam jest już 100 złotych.
    E-getin
    > narazie potraktowali ulgowo- 50 zł.

    Przy darmowym prowadzeniu konta nie będę się tym tak nakręcał jak jeszcze
    kilka dni temu :) Jeszcze te pół roku mogę z nimi wytrzymać.

    PS.
    Kiedy wprowadzili drugi płatny przelew z TOPa to aż się prosi o wprowadzenie
    na nim dziennej kapitalizacji. :)

  • 15. Data: 2009-08-30 06:21:18
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    > Po za tym co to jest ten cały pakiet e-getin bankier?

    Jest to pakiet skierowany do pracowników banków.

    Darek

  • 16. Data: 2009-08-30 14:00:51
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > sprobuje w poniedzialek oddac karte w oddziale, zobaczymy jak mi to pojdzie

    a co jezeli bank nie bedzie chcial jej przyjąć? czy mozna "zmuszac"
    klienta do korzystania z uslug, ktorych nie chce/nie potrzebuje?

    idąc tym samym tropem bank mógłby dawac wszystkim klientom kredyt w KO
    np. na 1000 zł i pobierac oplate za "zarzadzanie/administrowanie" w
    wysokosci x zł miesiecznie...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 17. Data: 2009-08-30 14:48:39
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "RobertS" <b...@x...pl> wrote in message

> [...]
    > na 1000 zł i pobierac oplate za "zarzadzanie/administrowanie" w wysokosci

    Zapisy regulaminu prowadzenia ROR o kartach nic nie mowia, ze karta jest
    obligatoryjna, gdzie jest taki zapis:

    § 26
    1. Do rachunku Bank umożliwia wydanie kart debetowych.
    2. Karty debetowe wydawane są na podstawie umowy.

    Powolaj sie na ten punk regulaminu. Jak nie maja wniosku o rezygnacje z
    karty to napisz pismo z kopia dla Ciebie i wypowiedz tylko umowe o karte
    platnicza, dolacz przecieta karte zaznaczajac o tym w pismie. Pismo kazda
    'niedysponentka' musi przyjac i czekaj na rezultat.

  • 18. Data: 2009-08-30 15:18:08
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > platnicza, dolacz przecieta karte zaznaczajac o tym w pismie. Pismo kazda
    > 'niedysponentka' musi przyjac i czekaj na rezultat.

    Nie ma e-getina, ale jak ktos podpisywal umowe, ktora widze na stronie to
    moze miec problem:
    § 22

    4. Umowa w zakresie karty debetowej Visa Electron zostaje zawarta na okres
    waSności tej karty wskazany na karcie.
    5. Umowa w zakresie karty debetowej Visa Electron ulega automatycznemu
    przedłuSeniu na następne okresy. Rezygnacja ze wznowienia karty jest
    równoznaczna z wypowiedzeniem Umowy rachunku. Sposób rezygnacji określony
    jest w Regulaminie kart debetowych..

    Mowa jest o wznowieniu karty, a nie o rezygnacji w trakcie posiadania karty.
    Trzeba przeanalizowac swoje papiery, ktore sie podpisalo.

    Jak sie beda opierac to napisac pismo o rezygnacji, jezeli zamkna rachunek
    sami bez wypowiedzenia przez posiadacza i obciaza oplata za zamkniecie,
    odwolac sie od tej decyzji do banku i poinformowac, ze jezeli podtrzymuja
    swoja decyzje kieruje sie sprawe do arbitra bankowego. Czesto jak bank nie
    jest pewny swojego w 100% to woli pojsc na reke klientowi i nie robic
    zamieszania z arbitrem.

  • 19. Data: 2009-08-30 15:32:18
    Od: Mariusz Tasarz <m...@g...com>

    On Aug 30, 5:18 pm, "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote:
> [...]

    w piątek zrezygnowałem z karty, mają odpowiedni druk, wpisują dane,
    podpisujesz, jest opcja z oddaniem karty i bez

    Kraków, Królewska

  • 20. Data: 2009-08-31 06:20:32
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 29 Aug 2009 18:12:28 +0200, eg napisał(a):

> [...]
    > wszak prowadzenie nic nie kosztuje, a np. nie wiadomo czy powiedzmy za 2
    > tygodnie eurobank tez nie zrowna oprocentowania z getinem

    W sprawie getin<>EB:
    KO w getin nie ma dziennej kapitalizacji, www działa tragicznie IMO to
    jest poziom polbanku ;) dobrze, że ograniczyli przelewy między KO<>ROR do
    jednego darmowego na m-c to może teraz będą w miarę szybko działać hłe
    hłe, bo chodziły tragicznie wolno. W EB trzeba pamiętać o spełnieniu
    wymogu dla konta ROR aby było darmowe, www działa ok, bardzo elastyczny
    dostęp do swoich pieniędzy tutaj getin zrobił bardzo duży krok w tył IMO
    chyba największy na rynku w ostatnim czasie.

    Xenocide