  • 1. Data: 2009-09-02 11:27:53
    Temat: EB -- dziwne naliczanie odsetek
    Od: Wojciech Pawłowski <W...@w...pl>

    Witam
    Czy to normalna z ich strony praktyka, czy tylko mnie tak spotkało?:)
    Chodzi o to że 31 sierpnia mam 2x naliczone odsetki, natomiast 1 wrzesnia nie
    mam. Przynajmniej tak wynika z ich danych. Tak się zastanawiam czy do nich nie
    napisać, że błąd jest.

    screen na www.blackue.net/eb.png

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-09-02 16:53:51
    Temat: Re: EB -- dziwne naliczanie odsetek

    Oni czasem tak mają. Miałem podobnie.

  • 3. Data: 2009-09-02 18:30:53
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 2 Wrz, 13:27, Wojciech Pawłowski <W...@w...pl> wrote:

    > Czy to normalna z ich strony praktyka, czy tylko mnie tak spotkało?:)

    Normalna.