  • 11. Data: 2010-08-02 07:27:47
    Temat: Re: EB-oszczedn w dol
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "pawlin" <p...@f...com> wrote in message
    news:4c567248$0$2597$65785112@news.neostrada.pl...

    > haczyk jest taki ze oprocentowanie 4.5% jak na razie obowiazuje do
    > pazdziernika

    to tylko zgrywka marketingowa, bo chyba nie sadzisz, ze ktos bedzie im
    trzymal oszczednosci na 2%, nie ma na rynku zadnego konta oszcz. z takim
    oprocentowaniem. Oferta przez Open jest tak ustawiona, ze zawsze jest lepsza
    od 'zielonego' Getina

  • 12. Data: 2010-08-02 15:40:29
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    ForALL wrote:

    > Na psy juz eb widze schodzi,

    i jeszcze przetrzymuja kase z przelewow przychodzacych.
    29.07 (czwartek) bph i pekaosa zaksiegowalo wplyw wynagrodzenia,
    a ja w eb nadal nie widze srodkow, a historie juz odswiezalem,
    czyli dzisiaj bedzie 3 dzien w ktorym eliksir powinien dotrzec
    i pewnie jak znam zycie wieczorem sie pojawi na koncie. ehh.

  • 13. Data: 2010-08-02 15:44:40
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 02.08.2010 17:40, Paweł wrote:

> [...]
    > czyli dzisiaj bedzie 3 dzien w ktorym eliksir powinien dotrzec
    > i pewnie jak znam zycie wieczorem sie pojawi na koncie. ehh.

    Proponuję dokonać przelewu wewnętrznego na ten rachunek. U mnie też
    odświeżanie historii czasami nie pomaga, saldo odświeża się dopiero po
    przelewie.

  • 14. Data: 2010-08-03 07:05:53
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 02 Aug 2010 17:44:40 +0200, XYZ napisał(a):

    > Proponuję dokonać przelewu wewnętrznego na ten rachunek. U mnie też
    > odświeżanie historii czasami nie pomaga, saldo odświeża się dopiero po
    > przelewie.

    Albo wejść w historię rachunku - to czasami też pomaga.

    --
    xbartx

  • 15. Data: 2010-08-03 20:31:24
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    xbartx wrote:

    > Albo wejść w historię rachunku - to czasami też pomaga.

    nic nie pomaga, zreszta wczoraj wyslalem z aliora kontrolnie 300pln
    i sie dzie w eb pojawilo oraz dzisiaj dostalem przelew na 800pln
    z mille nadany takze dzisiaj, czyli... albo tylko mi firma nie wyslala
    wyplaty 28/29 lipca, albo eb opoznia ksiegowanie wiekszych kwot.

  • 16. Data: 2010-08-04 06:48:10
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 03 Aug 2010 22:31:24 +0200, Paweł napisał(a):

> [...]
    > z mille nadany takze dzisiaj, czyli... albo tylko mi firma nie wyslala
    > wyplaty 28/29 lipca, albo eb opoznia ksiegowanie wiekszych kwot.

    Raczej nie. Moja pensja bez problemu doszła (wysłana tak na oko pierwszą
    sesją 30.07 doszła tego samego dnia). Proponuję kopnąć księgowość niech się
    tym zajmą.

    --
    Kojer

  • 17. Data: 2010-08-04 17:05:24
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Robert Kois wrote:

    > Raczej nie. Moja pensja bez problemu doszła (wysłana tak na oko pierwszą
    > sesją 30.07 doszła tego samego dnia). Proponuję kopnąć księgowość niech
    > się tym zajmą.

    i tak tez zrobilem i w ten sam doszla wyplata z bph-u :)
    zwracam honor eb.