  • 1. Data: 2011-05-19 09:22:58
    Temat: EEX a cena emisji dla wybranych
    Od: k...@p...onet.pl

    Z kresek wynika dosc jasno poziom wsparcia i najbliższa cena emisyjna Eko
    Exportu.
    Tylko, czy ktoś się nie przeliczył, zapominając o tym kto jeszcze jest chętny
    na akcje spolki ktora juz obecnie zdominowala swoja nisze innowacyjnego wyrobu
    i nowych jego odmian na nowych "zasadach marżowych".

    "Wzrost marży to wzrost popytu"
    - to nowy styl Eko Exportu.
    kroovka

  • 2. Data: 2011-05-20 06:49:15
    Temat: Re: EEX a cena emisji dla wybranych
    Od: "Webmaster" <l...@e...pl>

    Poki co EBIT'a spada

    --
    Web

    6136 (20110519) __________

  • 3. Data: 2011-05-20 12:05:17
    Od: k...@p...onet.pl

    > Poki co EBIT'a spada

    Web

    > "Wzrost marży to wzrost popytu"

    - to nowy styl Eko Exportu.
    kroovka

    Sytuacja Eko Exportu, wg mnie, przypomina private placement jaki kiedys odbył
    sie na New Connect. Ale ojciec tamtego sukcesu uciekł:-)

    Teraz jest to po raz drugi na tej spolce, tym razem na rynku regulowanym juz
    po kilkumieiecznym "stażu" i juz po raz ostatni!

    Kolejny raz moglby być -i tego nie wykluczam, na Nasdaq....

    Ale wracajac to wątku, to obecne pozyskanie ogromnych - jak na skalę tej
    spółki środków, i to bez prawa poboru (co najbardziej krzywdzi...o dziwo
    włascicieli-twórcow spółki) dopnie calosc projektu działań technologicznych,
    wytwórczych i biznesowych w zakresie mikrosfery w skali SWIATOWEJ. To
    najwiekszy tego typu projekt nie tylko w na Starym Kontynencie!, ale tez w
    Stanach.

    Wiedzą o tym juz po wielogodzinnych spotkaniach głowne nasze fundusze i sądze,
    ze nie ustaliy kto dostanie wiecej akcji a kto obejdzie sie smakiem...
    Z góry na to spoglada parę par oczu w tym PZU...

    Za pare dni będzie ciekawe zjawisko do obserwacji, polegajace na deklarowanie
    zakupu akcji EEX...tak sadze, bo te serie juz w sądzie, jak glosił komunikat,
    zostały zarejestrowane.

    Mamy ponad 11,422 milona głosów co juz wplywa witrualnie na zmiany udzialow
    obecnych akcjonariuszy.

    Marzenia o zakupie po 4 , czy po 6 zlotych to bajki, ale sądzę, że cena
    mniejsza niz 7 zlotych też jest wykluczona... Realia nas zaskoczą. Rynek
    pilnuje dramaturgii i wie, że kusza na scianie teatru wyniesie kurs EEX wysoko
    tylko kiedy?
    Juz teraz bo tak zapragnie PZU i dopierajac po chwili juz samo podniesie kurs
    dokupujac nowe do 10% akcji posiadanych, czy
    "już". dolkadnie po 2 kwartale, czujac jakie beda wyniki....
    kroovka

  • 4. Data: 2011-05-20 12:06:32
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    kroovka: dałbyś już sobie spokój z tym EEX.
    Raport za I kw. 2011 słabiutki, płynność fatalna a wskaźniki b.wysokie
    C/Z = 52 C/WK = 4,6

    Lepiej zwrócić uwagę na zdołowaną budowlankę, która powoli zaczyna wychodzić z
    dołków - HB Polska, MSZ, PBG czy wyjątkowo tani EFH.

    p.s. Cały portfel też chyba cienko przędzie, większość spółek pod kreską.

  • 5. Data: 2011-05-20 12:26:42
    Od: k...@p...onet.pl

    dałbyś już sobie spokój z tym EEX.
    > Lepiej zwrócić uwagę na zdołowaną budowlankę, która powoli zaczyna
    wychodzić dołków ....

    W tym kierunku masz jeszcze Religa i pare innych...

    Ja zostane przy moich planach zakupów.
    kroovka
    To ze wiele innych spółek ma nie lepsze wyniki niz dobry 1 kwartal 2010 to ich
    zmartwienie. I tak liczy sie dla mnie jaki i gdzie bedzie wysoki wynik na
    koniec obecnego roku a tu budowlanka/dwweloperzy to nie klasa dla mnie:-)
    Ja potrzebuję zrealizowac moje plany.
    kroovka

  • 6. Data: 2011-05-21 12:29:50
    Od: k...@p...onet.pl

    Od poniedziałku zaczyna sie przełomowy tydzień dla spółki.
    Kiedy rynek odczyta prawidłowo progresje wyników-tego nie wiem dokładnie.
    Kazdy dzień do środy będzie jak na minie.....

    kroovka