  • 21. Data: 2010-11-23 19:10:47
    Temat: Re: grupa PSW spelnia teraz zadanie w PORTFELU obok EEX
    Od: romero <s...@g...com>

    On Nov 23, 3:38 pm, romero <s...@g...com> wrote:

    > Myślę, że warto będzie dorzucić do portfela na 2011r również spółkę
    > Orzeł Opony. Ostatnio nieco zapomniana, ale do czasu.. ;) tym bardziej
    > jest to dobry moment do zajęcie pozycji ;)

    Z technicznego jak i fundamentalnego punktu widzenia całkiem nieźle
    prezentuje się Impexmetal. Tą spółkę również warto mieć w portfelu na
    2011r.
    Macie jakieś inne ciekawe spółki na przyszły rok.. ;) ?

  • 22. Data: 2010-11-24 13:23:08
    Temat: EURO-TAX firma zapomniana a bili sie o nia na debiucie po 5,50
    Od: k...@p...onet.pl

    Czy Euro-Tax czy impexmetal.

    Na Euro-TAX przy minimalnej plynnosci bedzie hiperbola do polowy przyszlego
    roku nawet 200% wzrostu... Tu nie bedzie uzasadnienie, ze cena przerasta
    zyski..Ta spolka pojdzie w slady Immo czy EEX? Uwazam ze tak.
    Juz obecnie 3 mln zysku netto dla spolki okolo 30 mln zlotych...dla mnie BOMBA!

    Tak trzymam kciuki.
    Warto czytac stabilne rosnace zyski i przychody i rosnace okoliczne rynki.
    Polacy lubia odzyskiwac tax a pracowac tez lubia i tu sa nasza dobra wizytowka.

    kroovka

    Tak to tez spolka do portfela na 2011 chyba ze urosnie ponad 100% jeszcze w
    tym roku....

  • 23. Data: 2010-11-24 16:51:06
    Od: romero <s...@g...com>

    On Nov 24, 2:23 pm, k...@p...onet.pl wrote:
> [...]
    >
    > kroovka
    >
    > Tak to tez spolka do portfela na 2011 chyba ze urosnie ponad 100% jeszcze w

    Na podobne wzrosty może liczyć wspomniana niedawno spółka Orzeł Opony.
    Jeśli historia (przełom roku 2009-10) miałaby się powtórzyć, to przed
    spółką wzrosty rzędu ok 150% ;) do końca marca 2011r.

  • 24. Data: 2010-11-24 17:04:59
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "romero" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
> [...]

    >Jeśli historia (przełom roku 2009-10) miałaby się powtórzyć, to przed
    >spółką wzrosty rzędu ok 150% ;) do końca marca 2011r.

    fajny RGR tam się rysuje
    wracają na dychala???

  • 25. Data: 2010-11-24 22:25:14
    Od: romero <s...@g...com>

    On Nov 24, 6:04 pm, "skippy" <m...@t...moon> wrote:
    > U ytkownik "romero" <s...@g...com> napisa w wiadomo
    cinews:fa9982f3-be66-464f-aa58-53f5987b4798@p11g2000
    vbn.googlegroups.com...

    > fajny RGR tam si rysuje
    > wracaj na dychala???

    Pozostało naprawdę niewiele miejsca na spadki na tej spółce ;-) Przed
    Spółką IV kwartał, a wiadomo że ten jest najlepszy w tej branży ;) Na
    koniec 2010r ma być niewielki zysk (a w kolejnym roku ma już być 4mln
    zysku netto, nie licząc ostatnio przejętej spółki Astor zajmującej się
    obsługą flot samochodowych w zakresie wymiany opon, sama ta spółka
    rocznie wypracowywuje 1mln zysku netto). Dalej I kwartał 2011r -
    uruchomienie produkcji I linii do recyclingu granulatu gumowego (w
    planach II linia), a wszystko finansowane z pozyskanych przez Spółkę
    środków unijnych. Perspektywy są niezłe, Spółka zapomniana i
    niedoceniona moim zdaniem, dlatego uważam, że warto ją mieć w portfelu
    na 2011r :) Kapitalizacja woła o pomstę do nieba, 20mln zl to raptem
    1/3 w przypadku gdyby Spółka chciała wejść na główny parkiet.

  • 26. Data: 2010-11-24 22:47:23
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "romero" <s...@g...com> napisał w wiadomości

    ==
[...]

    Ja tam sie nie znam na kasowym, ale zaszokowało mnie info, że spółka z 1M
    zysku jest na giełdzie i może wywalić w kosmos.
    Niesamowite.

    Dzisiaj wol 140k.
    Zajebiście.

    Trochę ciężko wejść, ale da rade.
    Z wyjściem poczekamy.

    OK nie dam jutro dzieciakowi kieszonkowego, trzeba kupić ETX za 100zł, nie
    więcej, bo wyjebie w kosmos (a już poszło).

    Masz jakieś propozycje jak z tego wychodzić, czy raczej nie będzie takiej
    konieczności bo wiecznie bedzie korbić?

    :)

  • 27. Data: 2010-11-24 23:27:33
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "skippy" <m...@t...moon> napisał w wiadomości

    > Ja tam sie nie znam na kasowym, ale zaszokowało mnie info, że spółka z 1M
    > zysku jest na giełdzie i może wywalić w kosmos.
    > Niesamowite.

    Dlaczego?
    Bardziej Cię powinno dziwić, że są na giełdzie spółki, które przez kilka
    lat potrafią wykazać straty 1M tygodniowo i ... ich kurs spada albo rośnie
    :)

    --
    marfi

  • 28. Data: 2010-11-25 09:03:38
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > lat potrafią wykazać straty 1M tygodniowo i ... ich kurs spada albo rośnie

    no właśnie, ja zawsze mówiłem ze kurs akcji nie ma wiele wspólnego ze spółka
    o tej samej nazwie:)

  • 29. Data: 2012-02-17 11:04:42
    Od: Bartek Opławski <b...@g...pl>

    Myśliśz, że Impexmetal się sprawdzi? Patrząc na historię notowań nie
    wylgądają optymistycznie:
    http://www.gpw.pieniadz.pl/IMPEXMET,IPX,18-175-1.htm

    Bartek
    http://www.pieniadz.pl

  • 30. Data: 2012-02-17 20:57:10
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    Bartek Opławski <b...@g...pl> napisał(a):

    > Myśliśz, że Impexmetal się sprawdzi? Patrząc na historię notowań nie
> [...]

    Anomalie czasowe to jednak nie bajki
    kc

    PS.
    http://pojarka.beepworld.pl/anomaliaczasowe.htm