  • 1. Data: 2011-03-11 23:17:10
    Temat: EUROBANK - od kiedy oplata za konto?
    Od: "twoj wladca" <n...@v...pl>

    Witam

    Dzis chcialem zamknac konto online i dowiedzialem sie ze moge to zrobic
    dopiero po uiszczeniu oplaty za prowadzenie konta. Wydaje mi sie ze gdy to
    konto zakladalem (poczatek 2010) takiej oplaty nie bylo ale nie jestem
    pewien bo nie pamietam. Konto otworzylem ale szybko przestalem go uzywac i o
    nim zapomnielem. Rzeczywiscie w TOiP (z data 11.08.2010) taka oplata
    istnieje (4zl/miesiac badz 0 jesli wplywy = 800zl badz srednie saldo =
    10000).

    Czy ktos z posiadaczy eurokonta pamieta czy taki zapis byl od poczatku czy
    wprowadzono go 08.2010?

    Co ciekawe pan w oddziale powiedzial ze bank nie musi i nie informuje
    klientow o zmianach w TOiP.
    Wydaje mi sie ze chodzilo mu o indywidualne informowanie bo informawac,
    chodzby na stronie www musi. Zgadza sie?

    --
    Pozdrawiam,

  • 2. Data: 2011-03-11 23:24:17
    Temat: Re: EUROBANK - od kiedy oplata za konto?
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-03-12 00:17, twoj wladca pisze:
> [...]
    > saldo = 10000).
    > Czy ktos z posiadaczy eurokonta pamieta czy taki zapis byl od

    Ta opłata dla konta online była przez cały rok 2010.
    O ile ja pamiętam, nawet od czasu jak to konto jest w ofercie.

  • 3. Data: 2011-03-11 23:24:27
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Sat, 12 Mar 2011 00:17:10 +0100, "twoj wladca" <n...@v...pl> wklepał(-a):

> [...]
    >10000).
    >
    >Czy ktos z posiadaczy eurokonta pamieta czy taki zapis byl od poczatku czy

    Na pewno był w kwietniu 2010, wcześniej to nie wiem.

    --
    Sławomir Szyszło

  • 4. Data: 2011-03-11 23:44:42
    Od: "twoj wladca" <n...@v...pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <g...@r...pl> napisał w wiadomości

    > Ta opłata dla konta online była przez cały rok 2010.
    > O ile ja pamiętam, nawet od czasu jak to konto jest w ofercie.

    No coz, za gapowe sie placi

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2011-03-12 07:11:57
    Od: " " <a...@W...gazeta.pl>

    twoj wladca <n...@v...pl> napisał(a):
    > Czy ktos z posiadaczy eurokonta pamieta czy taki zapis byl od poczatku czy
    > wprowadzono go 08.2010?

    Na pewno ten warunek był już w 2009 roku

  • 6. Data: 2011-03-12 07:50:20
    Od: Piotr <y...@z...ru>

    W dniu 2011-03-12 00:17, twoj wladca pisze:

    > Czy ktos z posiadaczy eurokonta pamieta czy taki zapis byl od poczatku
    > czy wprowadzono go 08.2010?

    Z tego co pamiętam to był od początku, były tylko drobne zmiany w
    warunku zwolnienia z tej opłaty.

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2011-03-12 08:29:33
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Z tego co pamiętam to był od początku, były tylko drobne zmiany w
    > warunku zwolnienia z tej opłaty.
    >
    > pozdrawiam

    wniosek taki, że te 4 zł zapłacić przy zamknięciu trzeba?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2011-03-12 08:44:27
    Od: "cspol" <c...@p...fm>

    > wniosek taki, że te 4 zł zapłacić przy zamknięciu trzeba?

    4 zł za każdy miesiąc, w którym nie były spełnione warunki bezpłatności
    konta. Czyż nie tak ?

    CzS

  • 9. Data: 2011-03-12 08:53:15
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2011-03-12 09:44, cspol pisze:

    > 4 z? za ka?dy miesi?c, w kt?rym nie by?y spe?nione warunki bezp?atno?ci
    > konta. Czy? nie tak ?
    >
    > CzS

    ale ta opłata jest pobierana od razu, a nie przy zamykaniu konta

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2011-03-12 09:07:11
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w

    >wiadomoś> ale ta opłata jest pobierana od razu, a nie przy zamykaniu konta

    To jak nie trzymał tam kasy, to zrobił sobie debet.
    Ilość miesięcy *4.

    wiatrak