  • 11. Data: 2011-03-12 09:11:19
    Temat: Re: EUROBANK - od kiedy oplata za konto?
    Od: "spa" <s...@a...er>

    news:ilfc9t$r7i$3@opal.icpnet.pl...
    > ale ta opłata jest pobierana od razu, a nie przy zamykaniu konta

    Jak jest z czego :-)
    Z pustego powstaje debet i dodatkowy wydatek :-(
    Przekroczenie salda rachunku 10 PLN
    Korzystanie z tokena sprzętowego - miesięcznie 2PLN
    Posiadanie karty (miesięcznie za każdą kartę ) 0,95 PLN

  • 12. Data: 2011-03-12 09:56:30
    Od: "cspol" <c...@p...fm>

> [...]
    > Przekroczenie salda rachunku 10 PLN
    > Korzystanie z tokena sprzętowego - miesięcznie 2PLN
    > Posiadanie karty (miesięcznie za każdą kartę ) 0,95 PLN

    To jest szczególny przypadek jak z niczego powstaje coś.

    Może ktoś pokusi się o zestawienie podobnych kont z zastawionymi pułapkami ?

    Pozdrawiam
    CzS

    __

  • 13. Data: 2011-03-12 10:40:13
    Od: "twoj wladca" <n...@v...pl>

    karty ani tokena nie bralem, na rachunku przez caly okres widnialo 0zl. Przy
    probie zamkniecia dowiedzialem sie ze w blokadach jest 44 zl (4zl x 11
    miesiecy)

  • 14. Data: 2011-03-12 13:00:47
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2011-03-12 11:40, twoj wladca pisze:
    > karty ani tokena nie bralem, na rachunku przez caly okres widnialo 0zl.
    > Przy probie zamkniecia dowiedzialem sie ze w blokadach jest 44 zl (4zl x
    > 11 miesiecy)

    no to masz szczęście, że przez te opłaty nie wszedles w debet, bo od
    razu oplaty za przekroczenie salda, monity itp...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 15. Data: 2011-03-12 14:28:17
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 12 Mar 2011 14:00:47 +0100, RobertS napisał(a):

    > no to masz szczęście, że przez te opłaty nie wszedles w debet, bo od
    > razu oplaty za przekroczenie salda, monity itp...

    To też zależy od banku... Ja się dowiedziałem o niedozwolonym debecie w
    BZWBK sprzed roku czy dwóch dopiero z raportu BIK (ściągnęli mi za kartę
    25zł, spłaciłem dopiero po 3-4 tygodniach jak zauważyłem).

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 16. Data: 2011-03-12 18:43:51
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@W...gazeta.pl>

    Dlatego lepiej nie rezygnować z tradycyjnego pocztowego powiadamiania przez
    bank.

    -----

  • 17. Data: 2011-03-12 19:50:08
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 12 Mar 2011 18:43:51 +0000 (UTC), ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Dlatego lepiej nie rezygnować z tradycyjnego pocztowego powiadamiania przez
    > bank.

    Z tradycyjnego odpisywania pod postem też nie warto rezygnować, panie
    beton.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 18. Data: 2011-03-14 17:58:40
    Od: g...@o...pl

    > no to masz szczęście, że przez te opłaty nie wszedles w debet, bo od
    > razu oplaty za przekroczenie salda, monity itp...

    czy debet jest domyślnie dostępny dla każdego posiadacza konta, czy musi być
    jakoś aktywowany? czy można płacić w sklepach debetówką przy pustym koncie?

  • 19. Data: 2011-03-14 21:00:18
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Mon, 14 Mar 2011 18:58:40 +0100, g...@o...pl wrote:

    >czy debet jest domyślnie dostępny dla każdego posiadacza konta, czy musi być

    na pewno nie.
    Mam konto, ale nie mam debetu.
    --
    pozdrawiam,