  • 11. Data: 2009-10-07 08:06:17
    Temat: Re: EUROBANK - przelew z datą przyszłą
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "witrak()"
    (...)
    > Do wczoraj moje doświadczenia (ok 40-50 par przelewów w ciągu 8
    > miesięcy) potwierdzały, że się da - ani jednej wpadki. Niestety w
    > sobotę pierwszy raz nie wypaliło.

    (...)
    > Jedyną różnicą było to, że przelew był skutkiem zlecenia
    > powtarzalnego.

    to, że to była sobota to chyba też istotne, ponieważ w sobotę zlecenie
    przelewu na zewnątrz nie ma sensu - równie dobrze można je wykonać
    w poniedzialek rano, z korzyscia dla klienta.

    A jak to jest bank, ktory zlecenia weekendowe wykonuje przed datą
    (w piątek) to jasne że ni wypaliło
    *** blad ***

  • 12. Data: 2009-10-07 08:27:16
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 7 Oct 2009 10:06:17 +0200, blad napisał(a):

> [...]
    > przelewu na zewnątrz nie ma sensu - równie dobrze można je wykonać
    > w poniedzialek rano, z korzyscia dla klienta.

    Moje doświadczenia są inne, najpierw próbują wykonać zewnętrzne a dopiero
    potem robią wewnętrzne, 2 razy próbowałem i tak wychodziło. Czy próbuja
    później następnymi sesjami już nie sprawdzałem, wolałem wykonać płatność
    ręcznie.

    > A jak to jest bank, ktory zlecenia weekendowe wykonuje przed datą
    > (w piątek) to jasne że ni wypaliło

    Tak, jeżeli zlecenie wypada w dzień wolny to wykonywane jest w ostatni
    dzień roboczy przed datą zlecenia.

    --
    Kojer