  • 1. Data: 2010-10-08 10:50:34
    Temat: EUROBANK znow obnizyl oprocentowanie?
    Od: "marcin" <m...@g...com>

    Załozylem jakis czas temu rachunek oszczednosciowy w eurobanku i było
    oprocentowanie 4,50% teraz widze ze jest 4,05%, nie sledze tego na biezaco
    wiec troche mnie to zdziwilo.
    Przegladalem ranking pazdziernikowy kont oszczednosciowych i prowadzi
    niezmiennie Polbank. Moje pytanie czy pozostale banki znajdujace sie przed
    Eurobankiem w tym rankingu (Toyota Bank, Meritum Bank, Kredyt Bank , BPH ,
    Deutsche Bank ) proponuja korzystniejsze warunki od Eurobanku?

    Moje priorytety to
    5-6 rachunków oszczedzających w ramach 1 konta
    oczywiscie kapitalizacja dzienne
    0zł lub 1 zł za wyplate we wszystkich bankomatach

    5514 (20101008) __________

  • 2. Data: 2010-10-08 12:18:50
    Temat: Re: EUROBANK znow obnizyl oprocentowanie?
    Od: "kurczaki&ziemniaki" <poczta polska>

    Użytkownik "marcin" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    > Załozylem jakis czas temu rachunek oszczednosciowy w eurobanku i było
    > oprocentowanie 4,50% teraz widze ze jest 4,05%, nie sledze tego na biezaco
    > wiec troche mnie to zdziwilo.

    Skoro nie sledzisz na bieżąco to czemu Cie to dziwi?
    Juz dawno temu obniżyli.

> [...]
    > Eurobankiem w tym rankingu (Toyota Bank, Meritum Bank, Kredyt Bank , BPH ,
    > Deutsche Bank ) proponuja korzystniejsze warunki od Eurobanku?

    Ktos Ci powie ze ktorys bank daje wiecej a ty nie bedziesz sledzil na
    biezaco i znowu bedziesz zdziwiony...

    www.google.pl

    > __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur
    > wirusow 5514 (20101008) __________
    >
    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    Wylacz to scierwo do wykrywania wirusow w plikach tekstowych...

    k&z

  • 3. Data: 2010-10-08 12:57:40
    Od: "marcin" <m...@g...com>

    Użytkownik "kurczaki&ziemniaki"

    bardzo duza prosba, nie zagladaj do tego tematu
    dziekuje

    5514 (20101008) __________

  • 4. Data: 2010-10-08 13:05:56
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "marcin" <m...@g...com> writes:

> [...]
    5514 (20101008) __________

    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    Ale jednak wyłącz.
    KJ

    Talk sense to a fool and he calls you foolish.
    -- Euripides