  • 1. Data: 2010-03-16 22:09:35
    Temat: EURPLN
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Swoją drogą to wg mnie zadziała coś z tego asortymentu.
    A jakie bajki zostaną dorobione, to naprawde mało istotne.
    Czy że sprzedali działkę od syndyka, czy że Rostowski zatrząsł forexem,
    wszystko możliwe proszę państwa.

    http://www.bankfotek.pl/view/572233

  • 2. Data: 2010-03-17 06:40:10
    Temat: Re: EURPLN
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 16 Mar, 23:09, "skippy" <a...@n...ma> wrote:
> [...]
    > A jakie bajki zostaną dorobione, to naprawde mało istotne.
    > Czy że sprzedali działkę od syndyka, czy że Rostowski zatrząsł forexem,

    za punkt wyjścia weź szczyt z 05 lutego

    dalej myśl sam

    w końcu wyszedłeś z łóżka i nie musisz już używać chuja

    buhahahahahaha

  • 3. Data: 2010-03-17 07:42:46
    Od: "DJ \(Dominik\)" <d...@a...pl>

    Na mój nos za rok:
    EUR ~3.0pln
    WIG ~63k
    WIG20 ~3800

    DJ

  • 4. Data: 2010-03-17 08:50:53
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 17 Mar, 08:42, "DJ \(Dominik\)" <d...@a...pl>
    wrote:
    > Na mój nos za rok:
    > EUR ~3.0pln
    > WIG ~63k
    > WIG20 ~3800
    >
    > DJ

    powtarzam panienka

    wylazłeś z łóżka używaj mózg zamiast chuja

    buhahahaha

  • 5. Data: 2010-03-17 18:20:03
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    3.20 ?

    DJ, na dolarku moze byc jeszcze ciekawiej, jesli eurusd dalej w gore
    popędzi
    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 6. Data: 2010-03-17 20:26:05
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    Zbyszek wrote:

    > DJ, na dolarku moze byc jeszcze ciekawiej, jesli eurusd dalej w gore
    > popędzi

    No ja EURUSD ostatnio się przyglądam, bo wygląda to na klasyczne wybicie z
    kanału, była korekta i teraz znowu w górę. Bardzo bym chciał w to pograć,
    bo spread niski, ale do tej pory nie było okazji. I chyba się zdecyduję.

  • 7. Data: 2010-03-17 20:55:24
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 17 Mar, 21:26, Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>
    wrote:

    > No ja EURUSD ostatnio si przygl dam, bo wygl da to na klasyczne wybicie z
    > kana u, by a korekta i teraz znowu w g r . Bardzo bym chcia w to pogra ,
    > bo spread niski, ale do tej pory nie by o okazji. I chyba si zdecyduj .

    Już tak prawie, prawie wybicie. Nie ma na close.
    Przez ostatnie kilka dni grałem na tych liniach L i S zamiennie.
    Było dobrze, teraz out i wait :)

    http://i39.tinypic.com/f0royb.jpg

  • 8. Data: 2010-03-17 21:37:27
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    macieks wrote:

    > Już tak prawie, prawie wybicie. Nie ma na close.
    > Przez ostatnie kilka dni grałem na tych liniach L i S zamiennie.
    > Było dobrze, teraz out i wait :)
    >
    > http://i39.tinypic.com/f0royb.jpg

    Hmm, a ja mam linię poprowadzoną bliżej czubka tej czarnej świecy maksimum
    ze stycznia i mi wychodzi, że wybicie było już na białej świecy 5 dni temu.
    Kurcze, ja się chyba muszę nauczyć to rysować.

  • 9. Data: 2010-03-17 22:16:23
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 17 Mar, 22:37, Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>
    wrote:

    > Hmm, a ja mam linię poprowadzoną bliżej czubka tej czarnej świecy maksimum
    > ze stycznia i mi wychodzi, że wybicie było już na białej świecy 5 dni temu.
    > Kurcze, ja się chyba muszę nauczyć to rysować.

    A kto powiedział, że u mnie to dobrze widać :)
    Może jest już po wybiciu i przetestowaniu wybicia.
    Jak korzystam ze stooq.pl. Przybliżając i oddalając widzę jak ta linia
    się trochę przesuwa. Jeden maluje na open/close, drugi ze szpulkami.
    Zawsze się zastanawiałem czy daily close dla EURUSD to 23:59:59, czy
    może 22:00, bo USA?
    A może lepszy wykres liniowy niż świeczka?
    Ja tego nie wiem, ale do pociągu który już ruszył zawsze można się
    dołączyć.

    A co do możliwości tej pary, wystarczy spojrzeć na wykres w skali
    tygodniowej.
    Najlepszy jest okres 12.2008 - 02.2009. Przestroga odnośnie nie
    używania SL i nadużywania według mnie, zabójczych lewarów.
    http://i39.tinypic.com/34o9hcn.jpg

  • 10. Data: 2010-03-19 12:43:57
    Od: macieks <m...@g...com>

    wrote:

    > Hmm, a ja mam linię poprowadzoną bliżej czubka tej czarnej świecy maksimum
    > ze stycznia i mi wychodzi, że wybicie było już na białej świecy 5 dni temu.
    > Kurcze, ja się chyba muszę nauczyć to rysować.

    Coś się zaczyna kreować