  • 1. Data: 2009-07-31 18:05:44
    Temat: EURPLN krotkoterminowo?
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    Czolem,

    http://stooq.pl/q/?s=eurpln&c=1m&t=c&a=lg&b=1

    Podzieli sie ktos jakimis wrozbamki/kreskami/prognozami?

    Ja jestem dupa nie inwestor, ale w zwiazku z zaciaganiem kredytu bylbym
    zainteresowany wzrostem ceny EUR w nadchodzacych dniach...

    Ewentualnie - jakas metoda, zeby krotkoterminowo sie zabezpieczyc? Jakis
    mini kontrakt na foreksie? Mowa o kwocie kilkudziesieciu tysiacy EUR.

    Pozdrawiam
    Wieslaw

  • 2. Data: 2009-07-31 21:00:56
    Temat: Re: EURPLN krotkoterminowo?
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 31-07-2009 o 20:05:44 Wwieslaw <u...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Ewentualnie - jakas metoda, zeby krotkoterminowo sie zabezpieczyc? Jakis
    > mini kontrakt na foreksie? Mowa o kwocie kilkudziesieciu tysiacy EUR.

    czytaj ab kilka postow dalej. Nie wiem czy jest sens, zalezy od terminu, a
    metoda - futures na wgpw, albo na forex.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 3. Data: 2009-07-31 22:43:49
    Od: vonBraun <i...@g...pl>

    Zbyszek wrote:

    > czytaj ab kilka postow dalej. Nie wiem czy jest sens, zalezy od terminu,
    > a metoda - futures na wgpw, albo na forex.

    Jestem jeszcze wieksza dupa, ale dlaczego po prostu nie wziąć połowy w
    Peelenach a połowy w Euro???
    pozdrawiam
    vB