  • 11. Data: 2011-04-21 16:52:50
    Temat: Re: EURUSD - fibon
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "skippy" <m...@t...moon> napisał w wiadomości
    news:iopn8p$g3d$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > Endriu: nowy maks nowym maksem, nie wiem co to może oznaczać na
    > przyszłość, zagranie było pod coś co uważam za jeden z najpewniejszych
    > elementów AT:
    >
    > http://ifutures.pl/download/file.php?id=10016&mode=v
    iew

    a no i nowy maks to PPZ, co się u nas dosyć długo sprawdzało zazwyczaj na
    nieźle ponad 100p

  • 12. Data: 2011-04-22 08:45:27
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > http://ifutures.pl/download/file.php?id=10016&mode=v
    iew

    P.S. Bardzo ładne i interesujące kreski.

    Gdyby miał nastąpic ruch powrotny (IMO bardzo prawdobodobne) z poziomu 1,47
    to nie należałoby czasami najbliższym czasie spodziewać się przełamania
    twoich dwóch (beżowych) wsparć (oraz czerownej spadkowej longterm) ?..

    Np. czegoś takiego ?.

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/3467001123
    e036db.html

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 13. Data: 2011-04-22 08:51:08
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    P.S. A tak na marginesie skąd bierzesz godzinowe ticki EUR/USD ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 14. Data: 2011-04-22 09:17:00
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    --

> [...]
    > 1,47 to nie należałoby czasami najbliższym czasie spodziewać się
    > przełamania twoich dwóch (beżowych) wsparć (oraz czerownej spadkowej

    problem polega na tym, że w zakresie wsparcia i oporu można sie spodziewać
    obu rozwiązań: odbicia i przełamania.
    pozostaje kwestia statystyki, fartu bądź wyczucia i nie ma tu nic innego w
    ocenie co się stanie.
    no jeszcze insajdy, ale tych też nie mam

    statystyki nie stosowałem, mam więc wyczucie albo fart, ale to sie nie
    rozstrzygnie nigy bowiem nie da sie odróżnić długotrwałego fartu od
    "wyczucia".

    uważam, że tak ważne kreski (ale nie potrafię opisać algorytmu ich ważności)
    powodują co najmniej konsolkę i niezmiernie rzadko są przechodzone z marszu
    na dłużej i staram się to wykorzystywać.

  • 15. Data: 2011-04-22 09:17:22
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > P.S. A tak na marginesie skąd bierzesz godzinowe ticki EUR/USD ?.

    XTB i BOSSA FX

  • 16. Data: 2011-04-22 10:30:36
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > XTB i BOSSA FX

    A na Bossa.fx tudzież XTB sa te dane w postaci plików .prn ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 17. Data: 2011-04-22 11:01:01
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > A na Bossa.fx tudzież XTB sa te dane w postaci plików .prn ?.

    to MT4 i dane w postaci plików .hst

  • 18. Data: 2011-04-22 11:15:21
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > to MT4 i dane w postaci plików .hst

    jak w mt4 sciągniesz dane przesuwając wykres, to one sie zapisują w .hst
    format jest do znalezienia
    bez umiejętności programistycznych nieużyteczne
    być może ktoś zrobił jakis soft przerabiajający to na bardziej zjadliwe csv
    itp , musisz poszukać
    prosta sprawa ale wymaga wykonania softu dla wszystkich za nic, co mi sie
    nie usmiecha:)