  • 11. Data: 2004-12-01 18:26:36
    Temat: Re: Easycall - super!
    Od: "Lelek" <l...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:coit3n$fh3$1@news.onet.pl...
    > Huh - poreklamuje - bo jest super.
    > www.easycall.pl - obluguja nawijke
    A jak z jakoscia rozmowy?Tak jak w Nwijce?

    Lelek

  • 12. Data: 2004-12-01 18:52:42
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Lelek <l...@g...pl> wrote:
    > A jak z jakoscia rozmowy?Tak jak w Nwijce?

    Tak. A Nawijke plasuje wyzej niz Tlenofona.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 13. Data: 2004-12-01 19:10:34
    Od: "Lelek" <l...@g...pl>

    A Nawijke plasuje wyzej niz Tlenofona.

    To wiem. Czytalem ;-) Czyli w sumie nie ma zadej roznicy miedzy Easycall a
    Nawijka. Nawet Nawijka ma jeden + wiecej nizsze "minimalne" doladowanie. No
    chyba ze widzisz jakies inne. Czytales to?
    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&threadm=cok
    os3%243k5%241%40news.onet.pl&prev=/groups%3Fhl%3Dpl%
    26lr%3D%26group%3Dpl.misc.telefonia

    Lelek

  • 14. Data: 2004-12-02 13:51:35
    Od: "ad-min" <i...@o...plWYTNIJ_TO>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:coit3n$fh3$1@news.onet.pl...
    > Huh - poreklamuje - bo jest super.
    > www.easycall.pl - obluguja nawijke - ceny chyba nawet tansze -chociaz nie
    > chcialo mi sie sprawdzac.
    > Warszawski numer za 5 zl na rok :) super od razu dziala, bez zadnych umow,
    > a co najciekawsze rozpoznaje nujmer z ktorego sie dzwoni! :)
    > Dla mnie bomba! Polecam.
    > Troche pozno zeby sprawdzac jakosc polaczenia hehehe - jutro sprawdze.
    > No wiec chociaz sobie ustanowilem PZ w Tlenofonie, to z tego bede korzystal
    > ;) Bo ma rozliczanie co pol minuty :D

    Dla mnie to WIELKA lipa :-(((
    zdrapka 15 zł ważna 1 miesiąc
    zdrapka 50 zł wazna 3 miesiace
    to ich u mnie DYSKWALIFIKUJE ........ bo cholernie nie lubie 'kagańców' :-D
    Mam "IconnectHERE" http://www.iconnecthere.com/nonmembers/eng/pc_to_pho
    ne/index.htm
    płacę 10$ [32zł] http://www.iconnecthere.com/nonmembers/eng/pc_to_pho
    ne/plans/per_minute_savings.htm
    i mam konto BEZ OGRANICZEŃ czasowych jakoś więcej niż dobra - i na dodatek TANIEJ niż
    u nich
    np.
    USA ,Canada 2.9centa= 9 gr
    Anglia 2.5 centa=8 gr