  • 1. Data: 2002-08-15 18:48:26
    Temat: Egipt
    Od: "** Robert K.**" <r...@w...com>

    Czesc
    Wybieram sie do Egiptu.
    Prawdopodobnie najlepiej bedzie zabrac ze soba cash USD.
    Majac karty LG (maestro), mBank(VE), Lukas(VE), Inteligo (VE) - to przy
    wyplacie najkorzystniejsza karta powinna byc LG - 1% min 10zl - a jak sie ma
    rzecz w praktyce?

    --
    By
    **Robert K**.

  • 2. Data: 2002-08-15 21:52:47
    Temat: Re: Egipt
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    nie wiem co do pytania, ale zapraszam na
    http://egipt.amra.pl :))

  • 3. Data: 2002-08-15 21:59:43
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > nie wiem co do pytania, ale zapraszam na
    > http://egipt.amra.pl :))

    reklama dzwignia handlu :P

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2002-08-15 22:03:53
    Od: "MichalL" <m...@p...onet.nospam.pl>

    ** Robert K.** wrote:
    > Czesc
    > Wybieram sie do Egiptu.
    > Prawdopodobnie najlepiej bedzie zabrac ze soba cash USD.

    Na pewno tak

    > Majac karty LG (maestro), mBank(VE), Lukas(VE), Inteligo (VE) - to
    > przy wyplacie najkorzystniejsza karta powinna byc LG - 1% min 10zl -
    > a jak sie ma rzecz w praktyce?

    W praktyce w kazdym bankomacie placisz extra prowizje. Cash $$$ rulez.

    MichalL

  • 5. Data: 2002-08-15 22:10:55
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > reklama dzwignia handlu :P

    w temacie kurde. Moze dowiedziec sie wielu potrzenych informacji, a ze przy
    okazji inni czytajacy ten watek to inan sprawa ;)

  • 6. Data: 2002-08-16 10:02:59
    Od: Rafal Podeszwa <r...@U...chem.uw.edu.plTO>

    "** Robert K.**" wrote:

    > Czesc
    > Wybieram sie do Egiptu.
    > Prawdopodobnie najlepiej bedzie zabrac ze soba cash USD.

    Pare lat temu widzialem w Kairze i duzych miastach bankomaty, ale z nich
    nie korzystalem, wiec nie wiem, czy zagraniczne karty w nich dzialaja.
    Uswiadczenie terminali kartowych w sklepach graniczy z cudem. Jesli masz
    zamiar podrozowac po gluchej prowincji, to gotowki nic nie pobije. Egipt
    jest wbrew pozorom dosyc bezpieczny (chociaz prawdopobienstwo zostania
    okantowanym jest spore, za to okradzionym niewielkie), ale oczywiscie
    gotowke i paszport trzeba dobrze pilnowac, jak wszedzie. Radzilbym
    zabrac karte, jesli juz, tylko jako "rezerwe" na nieprzewidziane
    okolicznosci.

    Pozdrawiam

    Rafal