  • 1. Data: 2009-07-30 18:59:13
    Temat: Egipt - USD z Polski czy lokalne bankomaty
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam,

    Czy do Egiptu lepiec wziac z Polski USD (moze Euro)
    i wymienic w tamtejszych kantorach na funty ewentualnie
    placic w USD czy moze korzystniej jest wyplacic
    z egispkiego bankomatu. Mam karty mBanku i Inteligo.
    Zapasowo moge placic Vise z Citi - ale chyba ma
    najgorsze przeliczniki wiec bede sie staral nie uzywac.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2009-07-30 19:44:02
    Temat: Re: Egipt - USD z Polski czy lokalne bankomaty
    Od: "mpp" <m...@m...ed>

> [...]
    > Zapasowo moge placic Vise z Citi - ale chyba ma
    > najgorsze przeliczniki wiec bede sie staral nie uzywac.

    ogolnie
    wez USD i to w malych banknotach na napiwki , zakupy dupereli itd
    dla nich wszystko kosztuje bez roznicy czy USD czy EU 2,5,10 itd
    dla nas roznica juz jest

  • 3. Data: 2009-07-31 09:48:08
    Od: mic49 <m...@i...pl>

    Też potwierdzam - żadne euro, tylko dolary i to niskie nominały. Wcale
    nie musisz wymieniać nic na funty - przelicznik prosty: 1 USD = 5
    funtów. Ja wypłacałem z bankomatu kartą mBanku - 80 funtów, wyszło po
    0.59 zł za funt. Było to na początku lipca (funty - euro - złotówki).

    Michał

  • 4. Data: 2009-07-31 19:53:31
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    mic49 wrote:
    > Też potwierdzam - żadne euro, tylko dolary i to niskie nominały.

    a z jakiego powodu nie uzywac lokalnej waluty ?

    > Wcale nie musisz wymieniać nic na funty - przelicznik prosty: 1 USD = 5
    > funtów.

    no to korzystniej wymienic te dolary albo euro na funty
    http://www.cbe.org.eg/