  • 1. Data: 2011-04-19 07:23:29
    Temat: Egzekucja z IKE
    Od: Markus <m...@g...com>

    Witam
    Czy komornik może dokonać egzekucji z rachunku IKE ?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-04-19 07:24:55
    Temat: Re: Egzekucja z IKE
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-04-19 09:23, Markus pisze:
    > Witam
    > Czy komornik może dokonać egzekucji z rachunku IKE ?

    Tak.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2011-04-19 07:33:15
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Markus" <m...@g...com> napisał w wiadomości grup
    2000vbl.googlegroups.com...
    > Witam
    > Czy komornik może dokonać egzekucji z rachunku IKE ?
    > Pozdrawiam

    Może się odbyć z IKE zarówno egzekucja sądowa jak i przede wszystkim
    administracyjna. I to jest jeden z podstawowych powodów bezsensowności tego
    produktu dla ludzi aktywnych, w kontekście przyszłych potrzeb finansowych
    polskiego państwa

  • 4. Data: 2011-04-19 16:31:08
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-04-19 09:33, MarekZ pisze:

> [...]
    > administracyjna. I to jest jeden z podstawowych powodów bezsensowności
    > tego produktu dla ludzi aktywnych, w kontekście przyszłych potrzeb

    Wątek o egzekucji już kiedyś był - uogólniając taką opinię można wysnuć
    wniosek o bezsensowności posiadania majątku przez ludzi aktywnych,
    ponieważ podlega egzekucji.

  • 5. Data: 2011-04-19 16:40:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-04-19 18:31, Bogdan B. pisze:

    > Wątek o egzekucji już kiedyś był - uogólniając taką opinię można wysnuć
    > wniosek o bezsensowności posiadania majątku przez ludzi aktywnych,
    > ponieważ podlega egzekucji.

    Wniosek ten nie jest taki głupi, jak się na pozór wydaje.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2011-04-19 17:55:16
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-04-19 18:40, Liwiusz pisze:

    > Wniosek ten nie jest taki głupi, jak się na pozór wydaje.

    Jeżeli więc ktoś ugina się pod brzemieniem majątku zawsze może napisać
    na p.b.b. Z pewnością ktoś mu pomoże.

  • 7. Data: 2011-04-19 18:33:51
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 2011-04-19 18:31, Bogdan B. pisze:
    > Wątek o egzekucji już kiedyś był - uogólniając taką opinię można wysnuć
    > wniosek o bezsensowności posiadania majątku przez ludzi aktywnych,
    > ponieważ podlega egzekucji.

    A mnie tak naszło... Skoro ktoś ma kasę, to skąd egzekucja?

    --
    Raf

  • 8. Data: 2011-04-19 18:42:27
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-04-19 20:33, Rafał pisze:

    > A mnie tak naszło... Skoro ktoś ma kasę, to skąd egzekucja?

    Może z tej aktywności?
    No i jak się zastanowić, to można jednocześnie robić kasę i długi.
    To wydatki są kluczowe.

  • 9. Data: 2011-04-19 19:03:29
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Rafał pisze:

    > A mnie tak naszło... Skoro ktoś ma kasę, to
    ...skądś ją ma.

    MSPANC. :-)

    --
    MiCHA

  • 10. Data: 2011-04-20 05:52:13
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Tue, 19 Apr 2011 20:33:51 +0200, Rafał <a...@m...invalid> wrote:

    >A mnie tak naszło... Skoro ktoś ma kasę, to skąd egzekucja?

    Być może akurat nie wchodzi tu w grę IKE, ale poczytaj sobie np. o
    sporach Optimus vs fiskus i JTT (MCI) vs fiskus.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski