  • 1. Data: 2003-08-29 16:22:11
    Temat: Ekhem - nie wiem czy wiecie [slub]
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Nie wiem czy wiecie (moze zdradzam tajemnice??? :), ale jeden z naszych
    kolegow juz wkrotce bierze slub (hmmma moze to juz jutro?). Kolege stali (a
    pewnie i ci mniej stali) bywalcy dobrze znaja. [Taki troche starszy ode
    mnie - ale tylko troche. Tez z rozowego budynku ;)]

    Ninejszym gratulacje i szczesliwego pozycia malzenskiego.

    No i nie pozostaje mi zyczyc, zeby wkrotce mogl czesciej uzywac mojego
    nazwiska (ale w wiadomym kontekscie, hehehehe :)

    POWODZIENIA :)
    P.S. Nie czekajcie, tylko wpisujcie sie z gratulacjami!

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-08-29 16:46:01
    Temat: Re: Ekhem - nie wiem czy wiecie [slub]
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:binun0$1ks$...@n...onet.pl...

    > POWODZIENIA :)
    > P.S. Nie czekajcie, tylko wpisujcie sie z gratulacjami!

    Nie czekam! Gratulacje! No i powodzenia (przyda się :-P)...

  • 3. Data: 2003-08-29 16:53:10
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    corner wrote:

> [...]

    Gratuluję również :-)

    > No i powodzenia (przyda się :-P)...

    Tia - ciekawe, czy ostatni Newsweek czytał :-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2003-08-29 17:25:13
    Od: "Fajas" <s...@w...pl>

    Znacie moze jakiegos prawnika, ktory jest w stanie przeprowadzic rozwod w
    taki sposob aby dziecko pozostalo pod opieka ojca.
    Oczywiscie nie chce ograniczac praw rodzicielskich mamie!

    Fajas

  • 5. Data: 2003-08-30 08:24:50
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:binun0$1ks$1@news.onet.pl...

    > POWODZIENIA :)
    > P.S. Nie czekajcie, tylko wpisujcie sie z gratulacjami!

    Podpisuje sie obiema lapkami pod gratulacjami i zycze powodzenia!

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2003-08-30 13:41:25
    Od: "" <t...@p...onet.pl>

    > Podpisuje sie obiema lapkami pod gratulacjami i zycze powodzenia!
    > JaKi

    I ja również. Tensor1