  • 21. Data: 2010-08-23 21:45:09
    Temat: Re: EkoExport-pora zbierac sie na parkiet
    Od: k...@p...onet.pl

    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$4

    EEX w powolnych wzrostach i już nie będzie korekty poniżej 3,90.

    Koncern medialnej mikrosfery zaczyna swój taniec, walka o akcje sie
    zaczeła-trwało to pięc miesiecy ale kto mogl zebrac gory akcji to zebrał-kto
    miał stracic akcje jak np "rr", czytajac stałe spadki ze swojej kuli-ten juz
    wypadł z rynku.
    ciag dalszy powolnych wzrostów; 4,00 nieprzekraczalne

    kroovka 3,90
    kroovka 4,00

  • 22. Data: 2010-08-30 12:18:35
    Od: k...@p...onet.pl

    Czesc

    Szorujemy po dnie 4 zlotych bo od grudnia 2009 bylo wiele do zrobienia.
    To sie udało i spolka za chwile spelni warunki wejscia na normalny rynek,
    profesjonalnych spółek. Zatem i kurs wej=dzie na poziom odpowiadajacy 10 mln
    Euro-to oczywiste.

    Niedlugo 4 kwartał i wreszcie kolejny szokowy wzrost przychodów.

    Najwiekszy rozwoj nastrapi juz na Gieldzie przy wycenie rynkowej rzedu 60 mln
    zl na poczatek

    Ale to jeszcze przed nami ten powolny wzrost

    pozdrawiam

    kroovka

  • 23. Data: 2010-09-01 13:53:53
    Temat: Re: EkoExport-pora zbierac sie na parkiet-co we wrzesniu
    Od: k...@p...onet.pl

    po obecnym raporcie mamy swietny III kwartał.

    zatem nie zdziwia mnie wudly po dokladnej lekturze tych informacji.

    Blisko zatem korekty prognozy zyskow bo nie wolno podawac wyników netto w
    miesiecznych informacjach ale nie mozna chowac pod dywan oczywistego
    przekaraczania prognozy juz po obecnym miesiacu i III kwartale.

    Zatem w tym tygodniu mozemy przekroczyc 4,80 zl

    Fundusze się "spieszą powoli" dzisiaj zbierajac na lewo i na prawo akcje-można
    bylo WCZESNIEJ!!!

    kroovka

  • 24. Data: 2010-09-01 14:11:14
    Od: "Marcin " <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    k...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
    >

    > Zatem w tym tygodniu mozemy przekroczyc 4,80 zl
    >
    > Fundusze się "spieszą powoli" dzisiaj zbierajac na lewo i na prawo akcje-można

    kroovka a orco jeszcze masz? :>