  • 1. Data: 2002-06-17 16:29:57
    Temat: Ekspansja AIG Banku
    Od: "minik" <m...@m...net>

    "Ekspansja AIG Banku
    2002-06-17 (12:09)

    Dzisiaj i w środę AIG Bank Polska SA otworzy dwa nowe oddziały. Placówki
    zostaną uruchomione w Lublinie i Bydgoszczy.
    Oddziały zostały stworzone dla klientów zainteresowanych produktami
    depozytowymi banku. Oddziały depozytowe AIG Banku różnią się od typowych
    bankowych oddziałów, gdyż nie ma w nich kas obsługujących transakcje
    gotówkowe. Wszelkie transakcje są realizowane bezgotówkowo.

    Oddziały Depozytowe pełnią rolę miejsca spotkań osób pragnących złożyć
    depozyt w AIG Banku z jego doradcami. Każdy klient może spotkać się z
    przedstawicielem banku także w dogodnym miejscu i czasie.

    Aktualnie AIG Bank Polska SA posiada 3 Oddziały w Warszawie, Siedlcach,
    Wrocławiu i 4 Oddziały Depozytowe w Gdyni, Krakowie, Lublinie i Bydgoszczy.
    Centrala banku mieści się w Warszawie.

    Podczas uroczystości otwarcia nowych Oddziałów Depozytowych nastąpi
    przekazanie środków pieniężnych dla zaprzyjaźnionego Lubelskiego Hospicjum
    dla Dzieci oraz Domu Dziecka w Bydgoszczy."

    Za wp.pl

  • 2. Data: 2002-06-17 16:33:38
    Temat: Re: Ekspansja AIG Banku
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Czy ktoś poleca lokaty w AIG Banku? Czy warto z dużą kasą tam iść?

  • 3. Data: 2002-06-18 12:02:56
    Od: "Krzysztof Kujawski" <k...@o...pl>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości
    > "Ekspansja AIG Banku
    > 2002-06-17 (12:09)
    >
    > Dzisiaj i w środę AIG Bank Polska SA otworzy dwa nowe oddziały. Placówki
    > zostaną uruchomione w Lublinie i Bydgoszczy.

    A kiedy w Szczecinie?

    Pozdrawiam

    Krzysztof Kujawski

  • 4. Data: 2002-06-18 12:06:19
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > A kiedy w Szczecinie?

    Bynajmniej nie jest to bank, gdzie dostaniemy jakąś fajną kartę kredytową lub
    coś w tym stylu. Nie założymy tam nawet ROR-u. Jest to zdecydowanie bank dla
    grubych ryb, które mają niepotrzebną nadwyżkę 50k i nie wiedzą gdzie ją sobie
    "wsadzić" (o, wymsknęło mi się). Dlatego ich oferta ogranicza się do lokat,
    które są wysoko oprocentowane itd. bla bla bla

    A ja się pytam, czy będąc grubą rybą warto wkładać tam kasę? Czy lepiej pozostać
    przy jakimś rachunku VIP?

  • 5. Data: 2002-06-18 12:24:53
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Dla zainteresowanych ofertą AIG Banku TOiP dla lokaty Direct+:

    wpłata gotówkowa na rachunek lokaty - 0.5% od kwoty wpłaty (opłata za
    zaksięgowanie przelewu?)
    wypłata gotówkowa z rachunku lokaty - 0.3% od kwoty wypłaty (opłata za przelew
    na własny ROR?)
    zmiana numeru rachunku rozliczeniowego - 10 PLN (zmiana numeru docelowego
    ROR-u?)
    zerwanie umowy w ciągu 14 dni - 50 PLN

    Oprocentowanie stałe (w zależności od wartości wkładu i okresu) - od 6.9% do
    8.5%

    To ja już wolę iść do innych banków. Tam nie ma przynajmniej tych prowizji za
    wpływ i wypływ gotówki, a oprocentowanie to samo.

    Jakie może być uzasadnienie za trzymanie tam kasy? No, chyba tylko pakiet
    bezpłatnego ubezpieczenia, które jest dołaczone do każdej lokaty. Minimalny
    wkład lokaty to 10k.

  • 6. Data: 2002-06-18 13:02:48
    Od: "Rad'ek" <a...@p...fm>

> [...]
    >
    > Jakie może być uzasadnienie za trzymanie tam kasy? No, chyba tylko pakiet
    > bezpłatnego ubezpieczenia, które jest dołaczone do każdej lokaty.

    hmm bank pobiera prowizje TYLKO i wylacznie w przypadku wplaty gotowkowej.
    jak zauwazysz oddzialy depozytowe (takze te nowo otwarte) nie prowadza
    obslugi kasowej.
    prowizja ma na celu wykluczenie wplat i wyplat obslugiwanych gotowkowa
    metoda.
    lokaty zaklada sie tutaj bezgotowkowo przy uzyciu call center.

    dlatego bank moze sobie pozwolic na atrakcyjne oprocentowanie i
    ubezpieczenie lokaty

    ja go nie zmieniam i polecam innym
    pozd

  • 7. Data: 2002-06-18 13:05:35
    Od: "Marcin Kamiński" <m...@p...pl>

    Witam,

    > wpłata gotówkowa na rachunek lokaty - 0.5% od kwoty wpłaty (opłata za
    > zaksięgowanie przelewu?)

    Bo chodzi o obrot bezgotowkowy.

> [...]
    za
    > wpływ i wypływ gotówki, a oprocentowanie to samo.

    No raczej nie to samo ;-)) Bardzo lubie AIG Bank i mam u nich troche lokat i
    jestem bardzo zadowolony z obslugi. Jak byla goraczka "belkowa" to sami do
    mnie zadzownili i zaprponowali zmiane na lokata korzystniejsza, bez utraty
    odsetek, w pierwszym okresie odestokowym jest to dla lokaty zalozonej w
    listopadzie ponad 11% stale.

    Pozdrawiam,

    Marcin Kaminski