  • 1. Data: 2009-05-09 10:28:10
    Temat: Eksperci od kryzysu - wystąp !
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    Chciałem zapytać z ciekawości, gdzie są ci wszyscy, którzy jesienią ubiegłego
    roku wieszczyli wielki ogólnoświatowy krach i prześcigali się nawzajem w
    czarnych prognozach, że mamy jakiś kataklizm w gospodarce światowej i na
    długie lata świat pogrąży się w istnej gospodarczej katastrofie.
    Wielu wypisywało tutaj brednie, że to znacznie gorszy kryzys niż ten z lat
    30-tych XX-go wieku.
    Chociaż globalna recesja jeszcze jakiś czas potrwa to już teraz widać, że
    słowa jednego z dyskutantów, że "Wielki Kryzys lat 30-tych to małe miki w
    porównaniu z obecnym krachem" można potraktować jako bajdurzenie
    amatora-spekulanta.

  • 2. Data: 2009-05-09 10:32:08
    Temat: Re: Eksperci od kryzysu - wystąp !
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    XXL <d...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > słowa jednego z dyskutantów, że "Wielki Kryzys lat 30-tych to małe miki w
    > porównaniu z obecnym krachem" można potraktować jako bajdurzenie

    Nie chwal dnia przed zachodem słońca a giełdy przed śmiercią. :)

    kc

  • 3. Data: 2009-05-09 11:07:47
    Od: Jeremiasz Kafelski <j...@j...pl>

    XXL wrote:

> [...]
    > nawzajem w czarnych prognozach, że mamy jakiś kataklizm w gospodarce
    > światowej i na długie lata świat pogrąży się w istnej gospodarczej

    Jamci to jest ;)
    Od poniedziałku możesz mi mówić panikarz. Co więcej przegrałem zakład o
    zamieszki i rozruchy w USA.

  • 4. Data: 2009-05-09 13:41:22
    Od: "Virck" <V...@v...wiesnet>

    "Jeremiasz Kafelski" <j...@j...pl> wrote in message

    > się
    >
    > Jamci to jest ;)
    > Od poniedziałku możesz mi mówić panikarz. Co więcej przegrałem zakład o
    > zamieszki i rozruchy w USA.

    No wlasnie...Dalem Ci nawet extra czas na te zamieszki....Co prawda byly ale
    w Wwie a mialy byc w USA....Wiec chyba bedziesz musial teraz wplacic na te
    PCK jako honorowy obywatel...

  • 5. Data: 2009-05-09 15:14:45
    Od: Jeremiasz Kafelski <j...@j...pl>

    Virck wrote:

> [...]
    byly
    > ale w Wwie a mialy byc w USA....Wiec chyba bedziesz musial teraz

    No na Caritas sie umawialiśmy, a ja jako juz napisałem zapłaciłem
    zawczasu ;) no te fory to dopiero od 8 wiec raptem 1 dzień. Ale spadku
    wartości waluty/kolapsu akcji a przez to zamieszek nie było.
    Wygrałeś.

    Możesz od dziś zwac mnie panikarzem i niedzwiedziem.

  • 6. Data: 2009-05-09 18:03:52
    Od: "Virck" <V...@v...wiesnet>

> [...]
    > Wygrałeś.
    >
    > Możesz od dziś zwac mnie panikarzem i niedzwiedziem.

    Jezeli faktycznie wplaciles to moge Ciebie nazywac zuch chlop...,
    zuch.......-;)

  • 7. Data: 2009-05-09 18:03:59
    Od: k...@o...pl

> [...]
    > Wygrałeś.
    >
    > Możesz od dziś zwac mnie panikarzem i niedzwiedziem.
    Ja bym wolał abyś podjął zobowiązanie, że nigdy więcej nie będziesz w takiej
    formie zabierał głosu. To znaczy jak sam panikujesz, to nie strasz innych i nie
    wyolbrzymiaj rzeczywistości.

  • 8. Data: 2009-05-09 21:09:17
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    A czy to nie Amator-Dieter pisal podczas wakacji 2008, ze od stycznia 2009
    r. bedzie roczna hossa?

    Ochlon. Jesli potrafisz dobrze parzyc kawe, to przeslij mi na mejla cv.

    D.

  • 9. Data: 2009-05-10 05:33:46
    Od: " XXL" <d...@N...gazeta.pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    A czy to nie Amator-Dieter pisal podczas wakacji 2008, ze od stycznia 2009r.
    bedzie roczna hossa?

    Twoja prognoza o hossie od 6 stycznia 2009r. okazała się niewypałem.
    Akurat wtedy była górka i rynek spadł ponad 25% od tego czasu do połowy lutego.
    Znakomicie sprawdziły się natomiast cytowane przeze mnie profesjonalne
    prognozy analityka S.Dębowskiego.
    Doskonale przewidział on, że silne korekcyjne ok 50% odbicie na światowych
    rynkach akcji rozpocznie się wraz z przebiciem przez S&P500 dołka bessy
    z 2002r.

  • 10. Data: 2009-05-10 11:45:03
    Od: sorden <s...@w...pl>

    XXL wrote:

    > Znakomicie sprawdziły się natomiast cytowane przeze mnie profesjonalne
    > prognozy analityka S.Dębowskiego.

    Czy to ten S. Dębowski ?
    http://www.globtrex.com/Analizy/Analizy+Rynkowe/290-
    Podsumowanie+tygodnia+i
    +prognoza+rynek+akcji+i+frank+szwajcarski

    --
    in