  • 21. Data: 2002-06-16 08:23:58
    Temat: Re: Email money w BRE...
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Inteligo traci kolejny 'atut'. Otoz nie bedzie trzeba korzystac z uslug
    > Inteligo aby przeslac pieniadze emailem :).
    > https://www.payu.pl/

    To ja tak dodam jeszcze bo to w temacie :)

    PayPal Passes Inspection by New York Banking Department
    PayPal Inc. reported that on June 7, 2002, it received a letter from the New
    York Banking Department about the legality of its business model. The
    Department concluded, based on its review of PayPal's business model and the
    relationship between PayPal and its customers created by the PayPal User
    Agreement, that PayPal is not currently engaged in illegal banking in New
    York state. The Department encouraged PayPal to submit an application to
    obtain a New York money transmitter license as soon as practicable. PayPal
    said it expects to submit an application by the end of the month.

    PayPal also announced that it is on track to meet or slightly exceed
    previously announced estimates of results for the quarter ending June 30,
    2002, and has filed with the SEC for a secondary offering of common stock.

    P.S. LEdwo zyje. Po wczorajszym paintballu ledwo kostka ruszam (ale to juz
    po poziomym bungiii ;))) Ale dalej ostro cwicze :) Odmeldowuje sie znowu do
    poniedzialku wieczorem!

    --
    ------
    Amra the Freelancer

  • 22. Data: 2002-06-16 09:06:52
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    I jeszcze jedno uzupelnienie ;).
    Informacje o kasie wyslanej mi dzis o 9:31 dotarla do mnie o 10:40 :). Czyli
    nieco ponad godzine. Kase przeslalem do Multi, zobaczymy kiedy dojdzie ;).

    Maciej

  • 23. Data: 2002-06-16 13:20:17
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    "minik" <m...@m...net> wrote in message news:aefpdq$eee$1@news.onet.pl...

    > Przelew 7 zl !

    Czytaj czlowieku uwaznie a nie bzdury wypisujesz (juz 2 raz)

  • 24. Data: 2002-06-16 13:41:06
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Czytaj czlowieku uwaznie a nie bzdury wypisujesz (juz 2 raz)

    Przelew przekazem pocztowym 7 zl. Zaprzeczysz, czlowieku? =)

  • 25. Data: 2002-06-16 13:48:40
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl.remove-it>

    > Przelew przekazem pocztowym 7 zl. Zaprzeczysz, czlowieku? =)

    Przekaz pocztowy to listonosz przynoszący ci pieniądze do domu.
    Dlaczego posiadając rachunek bankowy nie skorzystać z darmowego i szybszego
    przelewu bankowego?

  • 26. Data: 2002-06-16 14:35:02
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Przekaz pocztowy to listonosz przynoszący ci pieniądze do domu.
    > Dlaczego posiadając rachunek bankowy nie skorzystać z darmowego i
    szybszego
    > przelewu bankowego?

    Ja korzystam. Nie wiem w jakim celu i do kogo to napisales =)

  • 27. Data: 2002-06-16 14:41:40
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl.remove-it>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości

    > szybszego
    >
    > Ja korzystam. Nie wiem w jakim celu i do kogo to napisales =)

    Do ciebie.
    W celu dowiedzenia się, dlaczego ktoś chce zapłacić za coś co może być
    darmo. Mnie to dziwi.
    BTW: nie ma czegoś takiego jak piszesz: "Przelew przekazem pocztowym". Jest
    albo przelew (za darmo) albo przekaz (za 7zł).

    Bogdan

  • 28. Data: 2002-06-16 15:39:12
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Do ciebie.
    Oh jak milo, ludzie do mnie listy pisza =)))

    > W celu dowiedzenia się, dlaczego ktoś chce zapłacić za coś co może być
    > darmo. Mnie to dziwi.
    To jest tak samo jak w przypadku hmmm, np. Inteligo.
    Konto moze byc za darmo ale trzeba na nim miec 100 zl (przelew w payU moze
    byc za darmo, ale trzeba miec konto bankowe). Ludzie po prostu lubia wytykac
    oplaty =)

    > BTW: nie ma czegoś takiego jak piszesz: "Przelew przekazem pocztowym".
    Jest
    > albo przelew (za darmo) albo przekaz (za 7zł).
    Od teraz jest =) To bedzie przelew kasy do czyjejs kieszeni =)

  • 29. Data: 2002-06-16 16:15:38
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    "minik" <m...@m...net> wrote in message news:aei4j4$7ma$1@news.onet.pl...

    > Przelew przekazem pocztowym 7 zl. Zaprzeczysz, czlowieku? =)

    demagog ;)

  • 30. Data: 2002-06-16 18:14:05
    Od: "Van GoGush" <N...@p...onet.pl>

    > demagog ;)

    Ale jaki uroczy ;))

    Pzdr

    ------
    UWAGA !!
    Odpowiadajac na ten e-mail usun : NOSPAM z adresu