  • 1. Data: 2010-02-28 09:28:51
    Temat: Endriu- masz corke? Mozesz poprawic z niej rase Swinskich Ryjow.
    Od: fatso <f...@n...com>

    Otrzymalem niedawno tekst naukowy od polskiego genetyka-amatora a
    prywatnie Pana polskiego z tysiacletnia tradycja,
    o nazwisku kazdemu w Polsce znanym. Jest to praca wydzialu antropologii
    na uniwersytecie w Utah. Ciezko sie to czyta,
    nawet mnie- bo trzeba miec tu wyrobiony aparat naukowy. Tym niemniej
    kilka juz wstepnych punktow b.mnie satysfakcjonuje.
    Podejrzewam, ze Mormoni podgladaja Sciepe i zerzneli pewne tezy z mojej
    tu produkcji:

    * Zydzi ashkenazyjscy sa grupa etniczna o najwyzszej inteligencji na
    swiecie. Zydzi sefardyjscy, Palestynczycy jak tez inna semicka
    holota odpadaja w przedbiegach.

    * Superior Intelligence Ashkenazim ma scisly zwiazek z ich genetycznie
    zmodyfikowana zdolnoscia odkladania sfingolipidow w mozgu.
    Heterozygotyczni Ashkenazim(tzn ci co odziedziczyli gen tej
    zdolnosci od jednego co jedynie rodzica) maja wysoki IQ,
    homozygoci(dwu-genowcy)
    takze o ile oczywiscie taka choroba spichrzeniowa jeszcze ich nie zabila.

    * Autorzy biora pozniej na zab rozne teorie wyjasniajace powyzsze
    elementy. Dobor naturalny, czynniki srodowiskowe itp.
    Odrzucaja np teorie, ze przesladowania Zydow sprawily, ze tylko
    najcwansi, najbardziej zdolni do adaptacji mogli przetrwac i przeniesc
    dalej swoje skoncentrowane zdolnosci. Wskazuja, ze Cyganie(Roma) tez
    byli przesladowani przez cale stulecia ale jakos to ich nie podnioslo
    z obrzezy i smietnisk ludzkosci.

    no nic, czytamy dalej.
    Mnie sie wydaje, ze nasza cywilizacja powinna wylapywac co bardziej
    genialnych Zydow ashkenazyjskich i ich
    osadzac w specjalnych obozach typu hitlerowskich Sila poprzez Radosc.
    Zywic ich tam dobrze, dostarczac kawioru i innych afrodyzjakow.
    Moglibyscie tam doprowadzac wlasne corki niczym jalowki do byczka, ku
    ogolnemu pozytkowi ludzkosci.

    fatso

  • 2. Data: 2010-02-28 11:06:54
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > homozygoci(dwu-genowcy)
    > takze o ile oczywiscie taka choroba spichrzeniowa jeszcze ich nie zabila.

    Ciekawie prawisz drogi Fatso....
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Sfingolipidy

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Lizosomalne_choroby_spi
    chrzeniowe
    [...] Istota choroby jest brak enzymu [...]

    Trza by sprawdzic (kawal roboty) gdzie powyzsze enzymy sa wytwarzane (znajac
    zycie pewnie w trzustce).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 3. Data: 2010-03-03 08:06:07
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Uzytkownik "fatso" <f...@n...com> napisal w wiadomosci
> [...]
    > prywatnie Pana polskiego z tysiacletnia tradycja,
    > o nazwisku kazdemu w Polsce znanym. Jest to praca wydzialu antropologii na

    Jakis link ?

    > Ciezko sie to czyta,
    > nawet mnie- bo trzeba miec tu wyrobiony aparat naukowy.
    Powinno byc szczególnie mnie.

    [...]
    belkotanie
    [...]
    Osoby o minimalnym pojeciu o biologi wiedza ze eugenika obecnie jest
    uznawana za paranauke a z róznych wzgledów jej skutecznosc jest zadna.
    Jakaskolwiek mozliwa statystyczna korzysc linia zenska Endriu moglaby
    odniesc po dwudziestukilku pokoleniach takiej hodowli.

    pzdr
    olo

  • 4. Data: 2010-03-03 08:47:14
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > Jakaskolwiek mozliwa statystyczna korzysc linia zenska Endriu moglaby
    > odniesc po dwudziestukilku pokoleniach takiej hodowli.

    :). Reproduktory.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 5. Data: 2010-03-03 09:07:22
    Od: fatso <f...@n...com>

    Endriu wrote:

    > :). Reproduktory.

    Skutecznosc eugeniki jest zadna, jak piszesz, ze wzgledu na PC(political
    correctness)
    Wlasnie wczoraj przeczytalem sobie w londynskim Evening Standard o
    kobiecie co ma 12
    dzieci i sie skarzy, ze musi wegetowac majac Ł7(30pln) dziennie na
    dziecko. No i siedzi sobie
    ta murzynka a wokolo takie dzieci, ze ja bym nie chcial sie spotkac z
    niektorymi starszymi na ulicy.
    Szmatlawiec prowadzi akcje walki z nedza, sam Ksiaze William sie tam
    udzielil.
    Skuteczna metoda eugeniki by powiedziala tak: kobieto my ci damy Ł10 na
    dziecko ale pod warunkiem,
    ze sie wysterylizujesz po 3-cim.

  • 6. Data: 2010-03-03 09:17:05
    Od: fatso <f...@n...com>

    olo wrote:

    sorry, otrzymalem prywatnie
    ten Pan polski to moj nordycki kuzyn, ma ok tys lat historycznie
    sprawdzonych bo pochodzi
    od Rycerza Habdanka o ktorym wszyscy tu powinniscie wiedziec. To
    wlasnie ten frajer
    co postanowil zaimponowac Cesarzowi i gdy ten otworzyl kufer ze zlotem
    by pokazac, ze ma dosyc szmalu
    by dac w dupe Bolkowi Chrobremu to Habdank typowo po polsku, metoda
    zastaw sie a postaw sie-
    sciagnal z palucha pierscien zloty i dorzucil go do kuferka.
    Ludzie w Polsce pamietaja co Habdank powiedzial cesarzowi:
    Idz zloto do zlota, my Polacy kochamy sie w zelazie.
    Nie pamietaja jednak co odpowiedzial Cesarz: Danke!- i zamknal kuferek.
    Glupi chuj, mogl pod pozorem ze sprawdza czy to dobre zloto,
    podpierdolic cesarzowi pare dukatow.

    fatso

  • 7. Data: 2010-03-03 09:24:44
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Uzytkownik "fatso"
    >>> belkotanie

    > Skutecznosc eugeniki jest zadna, jak piszesz, ze wzgledu na PC(political
    > correctness)
    Bzdurzysz okrutnie
    [...]
    Nie dosc ze biologiczny ignorant to jeszcze faszysta :( Twoje pomysly byly
    juz praktycznie realizowane nie tylko w wielu krajach Europy ale i USA. Moze
    zanim napiszesz kolejna glupote przeczytaj choc to:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Eugenics

    pzdr
    olo

  • 8. Data: 2010-03-03 10:39:43
    Od: fatso <f...@n...com>

    olo wrote:
> [...]
    > byly juz praktycznie realizowane nie tylko w wielu krajach Europy ale
    > i USA. Moze zanim napiszesz kolejna glupote przeczytaj choc to:

    zamiast pouczac mnie kto ja jestem to podaj tutaj sposob jak zaradzic by
    takie zakaly ludzkosci
    jak ty sam, nie zasmiecaly Polski i tej grupy dyskusyjnej.
    czas na seppuku, przyjacielu.

  • 9. Data: 2010-03-03 11:05:18
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Uzytkownik "fatso"

    > zamiast pouczac mnie kto ja jestem
    To widac - chcesz byc ekspertem w sprawach o których nie masz pojecia
    zielonego. Wypisujesz przyglupawe elaboraty, odkrywajac idee dawno
    skompromitowane, i to nie poprzez PC a mainstreamowa nauke. Jakbys 5 minut
    czasu poswiecil na lekture twój brak wiedzy którym sie afiszujesz móglby sie
    istotnie zmniejszyc a moze znalazlbys inne tematy do publicznego wymadrzania
    sie.

    > to podaj tutaj sposob jak zaradzic by takie zakaly ludzkosci
    > jak ty sam, nie zasmiecaly Polski i tej grupy dyskusyjnej.

    Jak widzisz wielu podobnych tobie faszystowskich durniów bylo bezradnych.
    Ignorancja i pogarda dla zycia ludzi na pewno sie nie sprawdzila.
    Jestes czasami zabawny, bo na szczescie twoje pomysly nie maja szansy na
    realizacje.

    > czas na seppuku, przyjacielu.

    W imieniu wszystkich Polaków dziekuje ci ze Ty w trosce o nasz kraj
    wemigrowales. Zapros jeszcze osobników o podobnych do twoich przekonaniach.
    Chwilowo poprawi to sytuacje w kraju.

    pzdr
    olo