  • 1. Data: 2010-03-19 08:46:08
    Temat: Endriu, stajesz się już męczący...
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    Endriu, nie rób z siebie większego matoła niż jesteś... niech do twojej małej
    główki dotrze, że jesteśmy jednym z najmniej zadłużonych krajów na świecie... a
    już na pewno w Europie... a to głównie dzięki temu że nie dopuściliśmy do
    władzy debili którymi się z wypiekami na buzi zaczytujesz... jesteś takim
    klasycznym przykładem wyborcy na których bazowała na przykład Samoobrona...
    nienawidzisz wszystkich wkoło bo ich obwiniasz za swój los... a swój los trzeba
    było wziąc w swoje ręce i coś zadziałac jak zrobiło to wielu innych... i wtedy
    nie musiałbyś się tak pluc... ale wygodniej jest nic nie robic i niczym nie
    ryzykowac, a tylko zawodzic że wszyscy wkoło to ku...wy i złodzieje... Jeszcze
    raz dedykacja especially for you... pardon, zapomniałem że ty pewnie w ramach
    utyskiwania nad tą bandą z WSI języków też się nie uczyłeś.. posłuchaj uważnie
    tego kawałka, dedykuję go szczególnie tobie...

    http://www.youtube.com/watch?v=3msD-6_gVk0

  • 2. Data: 2010-03-19 09:10:44
    Temat: Re: Endriu, stajesz się już męczący...
    Od: Gonzo <g...@n...nn>

    viper wrote:
    > http://www.youtube.com/watch?v=3msD-6_gVk0

    Fajny kawalek. Dzisiaj mi sie snilo, ze musze wracac do Polski, plakalem
    przez sen.

  • 3. Data: 2010-03-19 09:27:07
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    > Fajny kawalek. Dzisiaj mi sie snilo, ze musze wracac do Polski, plakalem
    > przez sen.

    kiedyś całkiem przypadkowo przygarnął mnie do swojego zespołu pewien genialny
    człowiek i chcąc nie chcąc stałem się jednym z kilku ludzi na swiecie który
    znał się na pewnym temacie, niezwykle zresztą ważnym dla przemysłu he he...
    potem ten temat sobie podrążyłem i w efekcie koleś z Kanady obiecywał mi jakieś
    nieprawdopodobne historie byle bym tylko się tam przeniósł... ale stwierdziłem
    że wolę klepac biedę w Polsce niż za granicą sikac do nawet złotego kibla... co
    prawda to było dawno i nieprawda, ale tak mi zostało i nigdy bym się z Polski
    nie wyprowadził... jak jestem za granicą to czuję się tam na luzie i jak w
    domu, ale nigdzie nie jest mi tak dobrze jak u siebie...

  • 4. Data: 2010-03-19 09:34:03
    Od: Gonzo <g...@n...nn>

    viper wrote:
    > nie wyprowadził... jak jestem za granicą to czuję się tam na luzie i jak w
    > domu, ale nigdzie nie jest mi tak dobrze jak u siebie...

    Za pare lat planuje wracac do Pl i rozkrecac biznes. Mam nadzieje, ze
    szybko sie zadomowie i tez sie bede czul dobrze.

  • 5. Data: 2010-03-19 09:55:36
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Endriu buja w obłokach w ślad za publicystami i felietonistami z UPR.
    Nie może zrozumieć, że J.K.Mikke, S.Michalkiewicz i paru innych żyje z
    mamienia swoich zwolenników głoszonymi przez siebie utopiami "czystego
    XIX-wiecznego kapitalizmu".
    Co więcej, oni sami w te utopie wierzą !!!

    Endriu tak się tym przejął, że balansuje na granicy obłędu i paranoi.
    Popiera kanapową partię, która ma poparcie na granicy błędu statystycznego
    (ok. 1%).
    Ale pociesza się tym, że należy do tej wyjątkowej elity, która naprawdę
    rozumie o co tutaj chodzi.
    Według niego pozostałe 99% procent to głupcy, którzy nie rozumieją oczywistych
    rzekomo prawd głoszonych przez K.Mikke i spółkę.

  • 6. Data: 2010-03-19 11:14:43
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Gonzo" <g...@n...nn> napisał w wiadomości

    > Fajny kawalek. Dzisiaj mi sie snilo, ze musze wracac do Polski, plakalem
    > przez sen.

    Mi sie sniło że musze na stałe jechać na zachód i tez płakałem.

  • 7. Data: 2010-03-19 12:10:38
    Od: "DJ \(Dominik\)" <d...@a...pl>

    A mi się śniło, że Zachód płakał jak miałem do niego jechać.

    DJ

  • 8. Data: 2010-03-19 18:45:07
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Endriu, nie rób z siebie większego matoła niż jesteś...

    Dzięki za słowa otuchy. Nie ma to jak liczyć na kolegó grupowiczów.
    Jest jednak nadzieja:

    http://biznes.interia.pl/news/sprzedaz-wyborczej-dra
    stycznie-spada,1452062,1844

    Jescze tylko ludziska nasrają na te antypolskie platformiane tuby
    propagandowe TVN i Polsat i wreszczcie będę mógł ddychnąć w spokoju.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/