  • 1. Data: 2009-04-11 20:51:35
    Temat: Endriu, zaczynająsięŚwięta...
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    Więc czy z tej okazji mógłbyś przestac sobie wycierac buzię Wałęsą?... Wałęsa w
    przciwieństwie do tych twoich upeerowskich popaprańców zrobił coś dobrego dla
    Polski... a tak nawiasem mówiąc, czy nic ci nie mówi fakt, że JPII go
    uwielbiał?... pierwszą wizytę w Polsce uzależnił od spotkania z Wałęsą... jak
    mu Jaruzel powiedział na lotnisku, że to będzie jednak niemlożliwe, to Papież
    zagroził, że wsiada z powrotem do samolotu... wojna nerwów trwała dobre 15
    minut...a JPII był najlepiej poinformowaną osobą w kraju, wiedział doskonale
    kto jest kapusiem, tylko to olewał... gówno przyjacielu wiesz co się wtedy
    naprawdę działo, masz papkę z mózgu i wierzysz tylko w to, co ci sprzedadzą
    panowie na M...jak czytam twoje gówniane posty to aż żal się robi że w Polsce
    jednak nie rządzi łukaszenko, paskudną stroną demokracji jest to, że byle kto
    może sobie bezkarnie pluc jadem w necie...

  • 2. Data: 2009-04-12 18:17:36
    Temat: Re: Endriu, zaczynająsięŚwięta...
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Viper, zastanow sie na spokojnie.

    Jak wiadomo autorami komunizmu byli Zydzi i to jest fakt, czyli system ten
    stworzyli megainteligentni i cwani ludzie, ktorzy od zawsze robia wszystkich
    jak chca i na ile chca. Czy wiec realna wydaje Ci sie sytuacja, w ktorej to
    prosty chlopek po szkole zawodowej, ktory nie potrafil i nadal nie potrafi
    sie dobrze wyslowic i co tui duzo mowic nie jest wulkanem intelektu oszukal
    tych ludzi? Mysle, ze nie. Komuchom zrobilo sie za ciasno w tym systemie.
    Wiedzieli, ze uwlaszcza sie na majatku ludzi, ktorzy na niego tyrali przez X
    lat, a z Walesy zrobiono symbol powstania, zeby gawiedzi wydawalo sie, ze to
    jego zasluga. Powinno Cie Viper zastanawiac to, ze facet, ktory niby obalil
    komune najbardziej broniony jest teraz przez exkomunistow typu Kwasniewski,
    Miller, Oleksy. Dla przypomnienia, salon michnikowy w latach 90-ych nazywal
    Walese chlopkiem z matka boska w klapie, a przyznanie sie do tego, ze
    glosowalo sie na Walese bylo rownoznaczne z przyznaniem sie dzisiaj, ze jest
    sie fanem Lecha Kaczynskiego. Co sie zmienilo przez te kilka lat, ze Walesa
    stal sie dla Michnika i innych smieci autorytetem?

    D.

  • 3. Data: 2009-04-12 18:24:00
    Od: zuk <1...@w...home.pl>

    Dieter pisze:
    > Viper, zastanow sie na spokojnie.
    Co sie zmienilo przez te kilka lat, ze Walesa
    > stal sie dla Michnika i innych smieci autorytetem?
    >

    > D.

    To proste Dieter, zestarzeli się ... i choć nie zawsze idzie za tym
    rozum, to jednak ludzie w miarę inteligentni nabierają umiejętności
    spojrzenia z boku !!
    Przydałaby się ta umiejętność co poniektórym tu, na p.b.wgpw i to nie
    tylko w czas Świąt.
    Zdzich.

  • 4. Data: 2009-04-12 18:27:04
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Ciekawa teoria z tym starzeniem i zmiana pogladow o 180 stopni w jednym
    momencie ale nie kupuje tego.

    D.

  • 5. Data: 2009-04-12 20:54:18
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    viper <v...@o...pl> napisał(a):

    Co prawda nie do mnie, ale ponieważ skierowane na grupę pozwolę sobie
    popolemizować:

    > ... Wałęsa zrobił coś dobrego dla
    > Polski...

    Czy mógłbyś rozwinąć swoją myśl, podać przykłady? Ja dam ci tylko jeden:
    otworzył mi oczy w czerwcu 1992r.

    > czy nic ci nie mówi fakt, że JPII go
    > uwielbiał?

    mówi, tylko nie to samo co tobie.

    > a JPII był najlepiej poinformowaną osobą w kraju, wiedział doskonale
    > kto jest kapusiem, tylko to olewał...

    Santo subito? Tylko Popiełuszko zasługuje na miano świętego i bohatera, bo
    mimo, że wiedział co mu grozi, nie opuścił swoich owieczek.

    > masz papkę z mózgu i wierzysz tylko w to, co ci sprzedadzą
    > panowie na M...

    Ty też wierzysz tylko w to co ci sprzeda pan M.

    > paskudną stroną demokracji jest to, że byle kto
    > może sobie bezkarnie pluc jadem w necie...

    No właśnie, czymże jest twój post, jeśli nie jad dla myślącego niepoprawnie
    politycznie? Bogu dzięki, że mamy net, Hyde Park jest potrzebny demokracji.

    kc

  • 6. Data: 2009-04-13 07:48:34
    Od: x <l...@p...fm>

    zuk pisze:

    > To proste Dieter, zestarzeli się ... i choć nie zawsze idzie za tym
    > rozum, to jednak ludzie w miarę inteligentni nabierają umiejętności
    > spojrzenia z boku !!
    >
    > Zdzich.

    nie badz naiwny

  • 7. Data: 2009-04-13 08:16:24
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

> [...]
    > kto
    > może sobie bezkarnie pluc jadem w necie...

    Wszytskiego to ja nie wiem oczywiście, ale ludzie mówią....:

    http://www.youtube.com/watch?v=tCP38jbLgO0&hl=pl

    Trzeba by było zweryfikować, czy prawdę mówią....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 8. Data: 2009-04-13 08:21:23
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Wszytskiego to ja nie wiem oczywiście, ale ludzie mówią....:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=tCP38jbLgO0&hl=pl
    >
    > Trzeba by było zweryfikować, czy prawdę mówią....

    http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20
    090403/REGION/299859110

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 9. Data: 2009-04-13 13:11:33
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20
    090403/REGION/299859110

    " [...] Wałęsa jest znany na całym świecie, czy to mądre, żeby na oczach
    świata prać różne brudy? - bije się z myślami Zdzisław Czachorowski, kolega
    Lecha z czasów szkolnych. I sam sobie odpowiada. - Ale gdyby Leszek
    powiedział otwarcie całą prawdę o różnych sprawach, ludzie nic by mu
    przecież nie zrobili. Wręcz przeciwnie - nie byłoby człowieka, który by za
    nim nie poszedł. Ale on ma z tym problem.[...]".

    "Leszek" się nie przyzna, musi brnąć w to bagno do samego (swojego) końca -
    jest zakładnikiem - tych którzy oszukali ....
    A gdyby się nawet przyznał, to za "Leszkiem" już nikt nie pójdzie - opuszczą
    go nawet siły zła, które teraz idą z nim ramię w ramię ....

    Póki co, ma jeszcze szansę się na tym świecie zrehabilitować, ale wszystko
    wskazuje na to że z niej jednak nie skorzysta (górę bierze typowo
    polsko-sarmacki charakter - "ja wam pokaże, człowiek ze wsi, a popatrzcie
    czego dokonałem....").

    Szkoda, bo wyjawienie prawdy byłoby bardzo szlachetnym gestem na koniec
    życia tej jakże kontrowersyjnej postaci, który (w mojej opini) mogłby pomóc
    w pojednaniu naszego skłóconego narodu .....

    P.S. Wydaje mi się że byłoby miło gdybyśmy nie musieli się tutaj na
    pl.biznes.wgpw z XXL-em, Viper-em wykłócać o życiorys Wałęsy ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/