  • 1. Data: 2009-04-11 21:40:12
    Temat: Re: Endriu, zaczynająsięŚwięta...
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    viper <v...@o...pl> napisał(a):

    Jak czytam twoje gówniane posty to aż żal się robi że w Polsce
    jednak nie rządzi łukaszenko, paskudną stroną demokracji jest to, że byle kto
    może sobie bezkarnie pluc jadem w necie...

    Endriu to chyba największy oszołom na tej grupie dyskusyjnej, przebił nawet
    Pestera.
    Ale oszołomów i nieuków jest tu znacznie więcej. Nie mają za grosz szacunku i
    uznania dla tych wybitnych Polaków, którzy tworzyli najnowszą historię Polski
    w procesie transformacji z systemu zniewolenia i pustych półek do demokracji i
    wolnego rynku.
    Ci bohaterowie to Wałęsa, Mazowiecki, Geremek, Balcerowicz, Kuroń i wielu
    innych. Oczywiście także Jan Paweł II.

    Może paru tych, którzy bujają dziś w obłokach za jakiś czas zmądrzeje na tyle,
    żeby zrozumieć, że bohaterowie tworzący historię to nie publicyści i
    felietoniści bajdurzący o wprowadzeniu monarchii w Polsce w XXI wieku i
    wstąpieniu do NAFTA.
    Bohaterowie to także nie ci, którzy wciskając "ciemnemu ludowi" kit o budowie
    IV RP chcieli tak naprawdę budować dyktaturę i ciemnogród.

  • 2. Data: 2009-04-11 22:05:02
    Od: "arkom" <a...@h...pl>

> [...]
    > budowie
    > IV RP chcieli tak naprawdę budować dyktaturę i ciemnogród.

    Popieram z całą stanowczością.

    IV RP dla frustratów.

    Pozdr

    Arek K

  • 3. Data: 2009-04-11 22:42:56
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    XXL <d...@g...pl> napisał(a):

    W święta też macie dyżury, obrońcy "bohaterów"?

    kc

  • 4. Data: 2009-04-11 23:11:29
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sat, 11 Apr 2009 22:42:56 +0000 (UTC), " kc"
    <k...@g...pl> wrote:

    > XXL <d...@g...pl> napisał(a):
    >
    >W święta też macie dyżury, obrońcy "bohaterów"?

    Dlaczego nie, skoro Wy macie swoje? ;)

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 5. Data: 2009-04-11 23:29:25
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Maciej Bojko <m...@g...com> napisał(a):

    Ja nie bronię żadnego "bohatera", bo bohater broni się sam, tak jak
    prawdziwa cnota krytyk się nie boi. (ktoś to już kiedyś powiedział)

    kc

  • 6. Data: 2009-04-12 00:20:41
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    A gdzie napisałem, że bronisz? Napisałem tylko, że masz dyżur. :)

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 7. Data: 2009-04-12 00:33:17
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Maciej Bojko <m...@g...com> napisał(a):

    > A gdzie napisałem, że bronisz? Napisałem tylko, że masz dyżur. :)

    A i owszem. Nocny :)

    Czytam sobie to i owo. Również GW. I zdenerwowałem się znowu po pan redaktor
    chce być inżynierem mojej świadomości. W artkule
    http://wyborcza.pl/1,76842,6482916,Zyzak_gwiazda_u_P
    ospieszalskiego.html
    użył pięknego zdania:
    "Nadużyć tak jawnych nie należy jednak pomijać milczeniem, bo - a nuż -
    zapadną w powszechną świadomość." Pan redaktor wolałby, żeby w moją
    świadomość zapadały tylko jawne nadużycia redaktora z Superstacji.

    kc