  • 1. Data: 2009-11-11 12:28:52
    Temat: Re: Ergasias / Polbank - straty ?
    Od: BK <b...@g...com>

    On 11 Lis, 12:58, "J_K_K" <j...@i...fm> wrote:
    > Zwróćcie uwagę na drugą część tabelki.
    >
    > http://www.eurobank.gr/online/home/generic.aspx?id=4
    &mid=334<=en

    > Pzdr
    >
    > JKK

    No i? ;) Ktory bank nie ma teraz strat lub mniejszych zyskow? :) Tylko
    kilku graczy zaskoczylo pozytywnie.

    ps. http://kredyty24h.info/informacje/finanse/news/670 - polbank
    oficjalnie komunikowal strate w Polsce.

  • 2. Data: 2009-11-11 15:32:27
    Od: BK <b...@g...com>

    On 11 Lis, 15:32, "J_K_K" <j...@i...fm> wrote:

> [...]
    0- polbank
    > oficjalnie komunikowal strate w Polsce.
    > "Oficjalne" poinformowanie na mało znanej stronie przez niejakiego

    Dzizas tak mi sie wygooglowala taka strona, ale bylo o tym praktycznie
    we wszystkich mediach jak przy kazdym oglaszaniu wynikow bankow. Banki
    musza bilans roczny publikowac.

    No i namoczyli na zlych kredytach - jak wiekszosc bankow bo sytuacja
    gosp. zwiekszyla liczbe zlych kredytow. Spowolnienie mamy.

    Co do "alarmowania" depozytariuszy - daleki bylbym od tego. Zle
    kredyty bank moze strawic, paniki juz nie ;)

  • 3. Data: 2009-11-11 15:44:55
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    Złożyli wniosek do KNFu czyli niedługo będą gwarancje BFG (czyli
    gorsze;)
    oby jednocześnie nie zmienili zasad rozliczania transakcji
    zagranicznych kartami.
    Może ten fakt, że się na tym polu pozytywnie wyróżniają wynika właśnie
    z bycia greckim bankiem?