  • 11. Data: 2009-05-22 09:46:13
    Temat: Re: Errata CORMAY
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Zyga" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gv5rkf$9j4$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > ale pomarańczowe wzięły się z niebieskich (niebieski wolumen z lewej) :)

    Zazwyczaj je (już na wykresie) rysuje na niebiesko, stąd error:)
    Z lewej to coś w rodzaju natężenia vol na danym poziomie po całej widocznej
    osi czasu; jest analogiczne narzedzie w Ami, ale nie pamietam nazwy. Zresztą
    stąd pomysł zrobienia czegoś takiego.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2009-05-25 19:37:06
    Temat: Re: CORMAY
    Od: "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl>

    wiadomości news:gv547l$8uk$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Nieładnie tak naganiać...

    O! Przepraszam bardzo - ja tu nikogo na nic nie naganiam. To że pisze newsy
    w momencie, gdy się na papierze rusza to inna sprawa - pisze jak mam czas i
    powod o czym pisać - np. coś skomentować odnośnie zachowania spółki (duże
    obroty, pojawiające się info, duży skok kursu, jak mam wolny czas etc.).
    Nie zgadzasz się ze mną - nie kupuj! Podaj kontrargumenty - bardzo chętnie
    sobie je przestudiuje i przeanalizuje. Na pewno będą mi bardzo przydatne
    żeby patrzeć pod kątem negatywnym na inwestycje.

    Dzisiejszy kurs 2,75 zł.
    --

    = = = = = = =
    P a l m @

  • 13. Data: 2009-05-26 12:13:47
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Przydałoby się, Palm, przy okazji tych pieknych wyników i perspektyw:)
    opisać jakąś sensowną strategie wychodzenia z papierka.
    Nie wspomniałeś, a ja nie zerknąłem oprócz wykresu, na tabelę ofert.
    Niestety jest to tabela dla garczy bardzo-niskobudżetowych, ew. ryzykantów.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2009-05-27 16:15:39
    Od: "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl>

> [...]
    > Nie wspomniałeś, a ja nie zerknąłem oprócz wykresu, na tabelę ofert.
    > Niestety jest to tabela dla garczy bardzo-niskobudżetowych, ew.

    To może przestudiuj momenty w których pisałem o spółce z obrotami jakie w
    danym dniu czy dzień później występowały. Teraz panuje marazm i niskie
    obroty, lecz jak znam życie to w najmniej oczekiwanym momencie znowu nastąpi
    wybicie na wysokim obrocie (a spadało na niskim - i tu jest klucz do zagadki
    otrzymania garnka ze złotem)
    --

    = = = = = = =
    P a l m @

  • 15. Data: 2009-05-27 19:35:22
    Od: "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl>

> [...]
    > Nie wspomniałeś, a ja nie zerknąłem oprócz wykresu, na tabelę ofert.
    > Niestety jest to tabela dla garczy bardzo-niskobudżetowych, ew.

    Specem od techniki i wykresów czyli spekulacji jesteś Ty - dlatego zawsze
    chętnie poczytam Twoje opinie i prognozy.
    Ja od początku całej historii pt. jak zarobic w bessie by Palm podchodzę do
    tematu bardzo inwestycyjnie (nie w celu krótkoterminowej spekulacji) i
    fundamentalnie - mam nadzieję, że wraz z upływem czasu (wyniki finansowe i
    prognozy rozwoju) wyjdzie na moje - czyt. skrzat na końcu tęczy podaruje mi
    garnek ze złotem.
    --

    = = = = = = =
    P a l m @

  • 16. Data: 2009-05-27 20:03:27
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Palm"

    > Ja od początku całej historii pt. jak zarobic w bessie by Palm podchodzę
    > do tematu bardzo inwestycyjnie (nie w celu krótkoterminowej spekulacji) i

    No skoro tak piszesz, to aż korci zapytać o POLICE.
    Chyba nie muszę przypominać ani rozwijać.

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2009-05-27 20:58:06
    Od: "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl>

    > No skoro tak piszesz, to aż korci zapytać o POLICE.
    > Chyba nie muszę przypominać ani rozwijać.

    Fakt - okazały się bardzo dużą pomyłką za co przepraszam. Nie mniej jednak
    było to coś innego niż w przypadku obecnej spółki. Z resztą jeśli mnie
    pamięć nie myli to kilkukrotnie pisałem w różnych momentach także o
    sprzedaży Polic.
    Wyciąganie historii ze szczytów hossy sam chyba przyznasz, że jest czymś
    innymi niż _inwestowanie_ na obecnym rynku.
    --

    = = = = = = =
    P a l m @

  • 18. Data: 2009-05-28 05:11:42
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

> [...]
    > Wyciąganie historii ze szczytów hossy sam chyba przyznasz, że jest czymś
    > innymi niż _inwestowanie_ na obecnym rynku.

    Dlaczego piszesz o szczytach hossy?
    I połowa 2008 szczytami hossy?
    Ale ok.

    I tak imo strategia jest tylko jedna i tam była ta sama.
    Podnosić SL.
    Tu jeszcze na razie nie ma gdzie.

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2009-05-28 20:23:16
    Od: "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl>

    > Dlaczego piszesz o szczytach hossy?
    > I połowa 2008 szczytami hossy?
    > Ale ok.

    A nie był to okres już bardzo rozwiniętej hossy na Policach?
    Tak dla uściślenia to odnosnie Polic szły także w moich postach momenty
    sprzedaży.
    W Policach także doszły opcje walutowe - to podobnie jak i kryzys
    przewidziało niewiele osób.

    > I tak imo strategia jest tylko jedna i tam była ta sama.
    > Podnosić SL.
    > Tu jeszcze na razie nie ma gdzie.

    Tu na razie jeszcze go nie ma, bo mocny i dynamiczny rozwój jest dopiero
    PRZED nami.
    Ale jeśli Ci to sprawi, że poczujesz się bezpiecznie to przyjmijmy SL na
    1,89 - ot tak.

    Przecież nikt tutaj nikogo nie zmusza do kupowania. Jestem na tej grupie na
    tyle długo, że chyba insynuowanie mi ze tylko i wylacznie na cos naganiam
    jest troche naduzyciem... Z resztą nie ma o co kopi kruszyć - podsumujesz
    mnie za jakiś czas i wszystko będzie jasne z Cormay'em
    --

    = = = = = = =
    P a l m @

  • 20. Data: 2009-05-29 04:43:54
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Palm"

    > Użytkownik "skippy" <m...@o...the.moon> napisał w wiadomości

    > A nie był to okres już bardzo rozwiniętej hossy na Policach?

    OK, ale o suficie pisał Mieciu i ja.
    Że to była rozwinięta hossa informacyjna, to wiadomo dopiero teraz - post
    factum.
    W jej trakcie nie było tego typu komentarza.

    > Tak dla uściślenia to odnosnie Polic szły także w moich postach momenty
    > sprzedaży.

    I kupna, czyli dobierania.

    > W Policach także doszły opcje walutowe - to podobnie jak i kryzys
    > przewidziało niewiele osób.

    No własnie o to pytam, doszlismy do sedna.
    Nie mamy co pisać po fakcie o tym, czego sie nie udało przewidzieć.

    Chodzi o określenie punktu wyjścia, a nie samo obserwowanie że rośnie...

    > Tu na razie jeszcze go nie ma, bo mocny i dynamiczny rozwój jest dopiero
    > PRZED nami.

    ... ida infa i na tej podstawie prognozowanie dalszych nie wiadomo jakich
    wzrostów.

    > Ale jeśli Ci to sprawi, że poczujesz się bezpiecznie to przyjmijmy SL na
    > 1,89 - ot tak.

    Swoje pisałem.

> [...]
    > naganiam jest troche naduzyciem... Z resztą nie ma o co kopi kruszyć -
    > podsumujesz mnie za jakiś czas i wszystko będzie jasne z Cormay'em

    Palm, zacytuj gdzie insynuuję że tylko i wyłącznie naganiasz.
    Ja teraz streszczę, co piszę:

    Sypanie dobrymi infami z ESPI i na ich podstawie wróżenie nie wiadomo czego
    jest IMO błędne jeśli nie ma przyjetego punktu wyjścia. Bo prowadzi do
    dobierania i uśredniania kiedy insiderzy juz sypią, a nie ma jeszcze złych
    inf.
    Zawsze tak jest, no może w bardzo znaczącej większości przypadków: nasza
    wiedza z inf jest mocno opóźniona.

    Podałeś swój punkt (1,89) i teraz jest OK.