  • 1. Data: 2008-08-01 11:00:41
    Temat: Euro
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Chciałabym kupić coś na ebayu. Płatność w euro, a ja mam konto PL.
    Jak to zrobić, żeby zapłacić przelewem w euro?

    --
    animka

  • 2. Data: 2008-08-01 11:52:10
    Temat: Re: Euro
    Od: Cubus <c...@n...pl>

    Animka pisze:
    > Chciałabym kupić coś na ebayu. Płatność w euro, a ja mam konto PL.
    > Jak to zrobić, żeby zapłacić przelewem w euro?

    Zalogować się (lub udać osobiście) do banku i zlecić przelew.
    Z moich informacji (co prawda z wczoraj, ale może nic się
    nie zmieniło) złoty wciąż jest wymienialny.

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
    ID: 7JLTTMQN ---------------------------

  • 3. Data: 2008-08-01 13:07:21
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Kupić euro w kantorze i wysłać zagranicznym listem wartościowym Poczty polskiej, dość
    tanio i pewnie (nadając na poczcie trzeba mieć swój dokument tożsamosci).
    JaC

    -----

  • 4. Data: 2008-08-01 13:22:54
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Kupić euro w kantorze i wysłać zagranicznym listem wartościowym Poczty
    > polskiej, dość tanio i pewnie (nadając na poczcie trzeba mieć swój
    > dokument tożsamosci).

    ...i szybko!

  • 5. Data: 2008-08-01 13:43:24
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    666 pisze:
> [...]
    dość tanio i pewnie (nadając na poczcie trzeba mieć swój dokument tożsamosci).

    Tanio i pewnie = Poczta Polska ;) paskudny humor poprawiony ;)

    --
    Regards,
    Maverick

  • 6. Data: 2008-08-01 13:53:34
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    Chciałabym kupić coś na ebayu. Płatność w euro, a ja mam konto PL.
    Jak to zrobić, żeby zapłacić przelewem w euro?

    A sprzedawca ten płatności poprzez paypal nie umożliwia?

  • 7. Data: 2008-08-01 14:01:11
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-08-01 15:07 666 napisał/a:
    > Kupić euro w kantorze i wysłać zagranicznym listem wartościowym Poczty
    > polskiej, dość tanio i pewn
    ie (nadając na poczcie trzeba mieć swój
    > dokument tożsamosci).

    Powiedzmy, że mam zapłacić 10 euro. To ile mniej więcej zapłacę za
    przesyłkę na poczcie?

    --
    animka

  • 8. Data: 2008-08-01 15:08:44
    Od: "luneta" <l...@l...pl>

    >przesyłkę na poczcie?

    VW bank zrobi to za darmo
    szczegóły tu http://www.kolina.pl/

    jk

  • 9. Data: 2008-08-01 16:03:33
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    Powiedzmy, że mam zapłacić 10 euro. To ile mniej więcej zapłacę za
    przesyłkę na poczcie?

    --
    animka

    jezeli mozesz zaplacic przez PayPal to wystarczy karta platnicza i sprawa
    zalatwiona...

    gdyby z tym byl problem to daj znac na priva, czesto kupuje na eBayu i nie
    mam problemow z platnosciami ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2008-08-01 16:15:31
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Fri, 01 Aug 2008 13:00:41 +0200, Animka napisał(a):

    > Chciałabym kupić coś na ebayu. Płatność w euro, a ja mam konto PL. Jak
    > to zrobić, żeby zapłacić przelewem w euro?

    Najtaniej to paypal (moneybookers raczej nie będzie) lub euro-przelew z
    ING Direct - 5PLN.

    Xenocide