  • 1. Data: 2002-04-11 19:07:39
    Temat: Euro<26 BZWBK - warto?
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    Wyjeżdżam latem na kilka tygodni do USA, wyrobiłem sobie
    ISIC jako, że w zeszłym roku zwrócił mi się z nawiązką
    + miałem dobre studenckie id. Teraz zastanawiam sie czy
    warto dokupywac Euro26. Daja z pewnością lepsze ubezpieczenie
    niż ISIC, termin ważności jak normalnej karty płatniczej
    (więc byłoby ubezpieczenie jeszcze na Sylwestra + zimowe)
    no i funkcja normalnego Maestro/VE. Do tego jeszcze jakieś
    tam zniżki w PL.

    Jak sądzicie - jest sens to brać na wyjazd do USA czy warto
    tylko na Europe? To w koncu 40 zeta na rok a zwykla Maestro
    kosztuje 20 na dwa lata.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 2. Data: 2002-04-12 08:13:08
    Temat: Re: Euro<26 BZWBK - warto?
    Od: "Wanias" <w...@U...tlen.pl>

    "Wilczek" <w...@i...com> wrote in message
> [...]
    >
    > Jak sądzicie - jest sens to brać na wyjazd do USA czy warto
    > tylko na Europe? To w koncu 40 zeta na rok a zwykla Maestro

    IMHO ani euro 26 ani Maestro nie oplaca sie brac do USA. Tam panuje Visa.

    Pozdr.
    Wanias

  • 3. Data: 2002-04-12 11:44:41
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    > IMHO ani euro 26 ani Maestro nie oplaca sie brac do USA. Tam panuje Visa.

    Chodzi mi bardziej o samo Euro26 abstrahujac od karty platniczej
    (bo kart Visa mam od liku, nie w tym rzecz). Ale chyba faktycznie sobie
    podaruję.