  • 1. Data: 2004-12-15 15:17:49
    Temat: Euro w TESCO
    Od: "Zeus" <z...@f...de>

    Ide dzisiaj na zakupy, patrze, a tutaj ogromnymi literami napisane: "TESCO
    przyjmuje EURO", czy jakos tak. No i rzeczywiscie, mają dwie kasy, ktore
    przyjmuja EUR, resztę z zakupów wydaja w PLN, można płacić tylko gotówką a
    reklamacje są rozpatrywane w PLN.

    PS.
    Przyjmują po kursie dnia, dzisiaj akurat było 3,95 PLN.

  • 2. Data: 2004-12-15 16:18:32
    Temat: Re: Euro w TESCO
    Od: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl>

> [...]
    > reklamacje są rozpatrywane w PLN.
    >
    > PS.
    > Przyjmują po kursie dnia, dzisiaj akurat było 3,95 PLN.

    Eeee, to u mnie w knajpie w euro mozna płacić "od zawsze", a kurs jest
    1 EUR = 4 PLN, lub - wg bardziej zrozumiałego przelicznika - 1 euro =
    1 piwo :) Zapraszam.

    Grzexs

  • 3. Data: 2004-12-15 17:23:44
    Od: "ktr" <k...@a...pl>

> [...]
    > reklamacje są rozpatrywane w PLN.
    >
    > PS.
    > Przyjmują po kursie dnia, dzisiaj akurat było 3,95 PLN.

    Żadna nowość. W Radomiu w Realu juz od kilku tygodni przyjmuja EURO. I to we
    wszystkich trzydziestu kilku kasach....

  • 4. Data: 2004-12-15 17:42:51
    Od: "Paweł" <p...@u...poczta.onet.pl>

> [...]
    > reklamacje są rozpatrywane w PLN.
    >
    > PS.
    > Przyjmują po kursie dnia, dzisiaj akurat było 3,95 PLN.
    Płaciłem EURO w Tesco jeszcze w sierpniu.Co prawda z Pradze, ale przelicznik
    był znacznie lepszy niż w kantorze.Opłacało się kupiż coś taniego i zapłacić
    banknotem np 50EU. Reszta była wydawana w czeskich koronach w porównaniu z
    kantorem ok 6% więcej:))

  • 5. Data: 2004-12-15 18:43:19
    Od: "jaQbek" <j...@n...onet.pl>

    > Eeee, to u mnie w knajpie w euro mozna płacić "od zawsze", a kurs jest
    > 1 EUR = 4 PLN, lub - wg bardziej zrozumiałego przelicznika - 1 euro =
    > 1 piwo :) Zapraszam.

    Niedrogo masz to piwo. Gdzie to ? :)

  • 6. Data: 2004-12-15 19:09:20
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Żadna nowość. W Radomiu w Realu juz od kilku tygodni przyjmuja EURO.
    > I to we wszystkich trzydziestu kilku kasach....

    No to przebijam. W Zgorzelcu od kilku miesięcy ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 7. Data: 2004-12-15 19:19:01
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Zeus napisał(a):

> [...]
    > reklamacje są rozpatrywane w PLN.
    >
    > PS.
    > Przyjmują po kursie dnia, dzisiaj akurat było 3,95 PLN.

    To żadna nowość. Od dawna już można tak płacić m.in. w Geant, Carrefour

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 8. Data: 2004-12-15 19:25:40
    Temat: Re: Euro w TESCO - sprawy techniczno-prawne??
    Od: "Kriseek" <m...@w...poczta.onet.pl>

> [...]
    > reklamacje są rozpatrywane w PLN.
    >
    > PS.
    > Przyjmują po kursie dnia, dzisiaj akurat było 3,95 PLN.

    hej,
    a tak jezeli chodzi o sprawy techniczne, to maja tam dwie kasy fiskalne:
    jedna do ZL a druga do EURO?? czy jakos inaczej to funkcjonuje??
    a wogole to nie trzeba do tego jakiegos specjalnego pozwolenia na
    dzialalnosc 'para' kantorowa?? np. z US?? albo moze ktos zna jakas ustawe co
    to reguluje?? chetnie sie zapoznam z takowa :)

    tak, z ciekawosci pytam,
    pzdr
    kriiseek

  • 9. Data: 2004-12-15 21:46:18
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.

    > No to przebijam. W Zgorzelcu od kilku miesięcy ;)

    W Zgorzelcu to nawet DM przyjmowali półoficjalnie, gdy jeszcze EUR nie było.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    k...@X...pl <wytnij XX i zbedna kropke gdy bedziesz pisać
    http://kw1618.w.interia.pl

  • 10. Data: 2004-12-15 21:51:46
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > W Zgorzelcu to nawet DM przyjmowali półoficjalnie, gdy jeszcze EUR
    > nie było.

    Przebijam. Nawet enerdowskie marki czasem przyjmowali, ale jeszcze raczej na
    bazarach ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret