  • 1. Data: 2003-07-29 13:25:45
    Temat: Eurobank
    Od: Łukasz Stawicki <g...@i...pl>

    Prawdopodobnie (nie jestem pewien na 100%) Eurobank będzie stawiał
    własną sieć bankomatów.

    Łukasz

  • 2. Data: 2003-07-29 14:09:42
    Temat: Re: Eurobank
    Od: "Marcin R. Kiepas" <m...@i...nospam.pl>

    Witam

    "Łukasz Stawicki" <g...@i...pl> napisał:

    > Prawdopodobnie (nie jestem pewien na 100%) Eurobank będzie stawiał
    > własną sieć bankomatów.

    A od kiedy rusza eurobank? Zakonczyli juz rekrutowac pracownikow,
    czy jeszcze nie?

    (mrk)

  • 3. Data: 2003-07-29 14:33:56
    Od: r...@r...pl

    Marcin R. Kiepas <m...@i...nospam.pl> wrote:
    > Witam
    >
    > "?ukasz Stawicki" <g...@i...pl> napisa?:

    > A od kiedy rusza eurobank? Zakonczyli juz rekrutowac pracownikow,
    > czy jeszcze nie?

    w ostatnim chyba proficie (8/2003) napisali, ze moze uda sie ruszyc
    po wakacjach z 50cioma placowkami, bo costam (poslizgi, kasa sie konczy itd.)
    Trzeba uwazac kiedy rusza, bo na poczatek musza dac dobre oprocentowanie
    depozytow :->, zeby troszke kasy sciagnac na dzialalnosc i kredyty...

    pozdrawiam

    romekk

  • 4. Data: 2003-07-29 14:52:52
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    Marcin R. Kiepas <m...@i...nospam.pl> napisał(a):

    > A od kiedy rusza eurobank? Zakonczyli juz rekrutowac pracownikow,
    > czy jeszcze nie?

    Strona rekrutacyjna jeszcze wisi. Ale to moze malo znaczyc bo wg niej caly
    czas szukaja osob na kluczowe stanowiska.

    Pzdr
    KI

  • 5. Data: 2003-07-29 15:08:21
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin R. Kiepas" <m...@i...nospam.pl> napisał w
    wiadomości news:bg5v9d$2la$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > A od kiedy rusza eurobank? Zakonczyli juz rekrutowac pracownikow,
    > czy jeszcze nie?

    Wg wstepnych planow 1 wrzesnia - jednak nei wszedzie, rekrutacja w toku w
    niektorych miastach

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2003-07-30 13:20:10
    Od: "" <m...@W...onet.pl>

    Eurobank już ruszył!
    We Wrocławiu w budynku hotelu Dorint pojawiły się szyldy z napisem eurobank. I
    jeszcze od strony Kiełbaśniczej można zaobserwować ekipę remontowo-budowlaną,
    która poci się w środku. I już można zuważyć, że jest tam bankomat w kolorze
    wściekło-czerwonym (taki podobny odcień jak tych z KB24).

    A wczoraj byłem w kinie. I leciał już trailer "Ciała". Na początku zwiastunu
    mignął sygnał LOOKA, czyli firmy Mariusza Łukasiewicza. Premiera oficjalna 22
    sierpnia. Ale już 2 sierpnia pokaz przepremierowy we wrocławskim HELIOSIE.

    http://www.cialo.pl