  • 1. Data: 2009-12-21 10:45:17
    Temat: Eurobank -> ING kiedy dojdzie?
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    Wysłałem wczoraj wieczorem przelew z Eurobanku do ING. Kiedy można się
    go spodziewać? Myślałem że pójdzie pierwszą sesją Elixir ale jeszcze go
    nie ma.

    Sebastian

  • 2. Data: 2009-12-21 12:51:58
    Temat: Re: Eurobank -> ING kiedy dojdzie?
    Od: "MacGregor" <m...@s...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Sebastian" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    > Wysłałem wczoraj wieczorem przelew z Eurobanku do ING. Kiedy można się
    > go spodziewać? Myślałem że pójdzie pierwszą sesją Elixir ale jeszcze go
    > nie ma.

    Zapewne poszedł, ale ING pokaże go zapewne ok 15.
    Z moich obserwacji wynika, że ING księguję poprzedja sesję przy wysyłaniu
    zbiorów na kolejną.

    --
    Pozdrawiam,
    MacGregor