  • 1. Data: 2010-05-26 22:49:22
    Temat: Eurobank - WTF?
    Od: scream <n...@p...pl>

    "Konto online" w Eurobanku...

    Stan konta - przykładowo - 100000 zł
    Idziemy do oddziału (prawdziwego, nie wyspa w centrum handlowym) i
    wypłacamy 20000 zł

    Mijają dwa dni
    Loguje się do systemu przez ich stronę

    Co widzę?
    Stan konta nadal 100000
    Liczba blokad - 0

    Próbuję testowo zrobić przelew na 100000 - da się, a jakże (nie wiem czy po
    wpisaniu tokenu by przeszło, ale podejrzewam, że tak).

    Ktoś umie wytłumaczyć WTF? Minęły DWA dni, kasy nie ubyło, blokady na
    wyplacona kwote nie ma.

    Kolejna sprawa - lista odbiorców. Definiuję nowego odbiorcę, wpisuję dane
    odbiorcy, numer konta, token do autoryzacji. Chcę zrobić przelew - lista
    odbiorców pusta. Podgląd na liscie operacji - "dodanie nowego odbiorcy -
    oczekuje". WTF? W każdym innym banku taka operacja to 2 minuty, a w
    Eurobanku trzeba czekać - tylko ile czasu i na co tak wlasciwie?

    Dziwny bank.

    --
    best regards,
    scream

  • 2. Data: 2010-05-27 04:38:12
    Temat: Re: Eurobank - WTF?
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    scream <n...@p...pl> writes:

    > "Konto online" w Eurobanku...
    >
    > Stan konta - przykładowo - 100000 zł
    > Idziemy do oddziału (prawdziwego, nie wyspa w centrum handlowym) i
> [...]
    A próbowałeś wejść w historię?

    Odnoszę wrażenie, że system WWW odświeża się dopiero po kliknięciu
    czegoś w serwisie.

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 3. Data: 2010-05-27 04:41:58
    Od: Pyrtek <u...@n...com>

    scream pisze:
    > "Konto online" w Eurobanku...
    >
    > Dziwny bank.

    Tak, dziwny.
    Daje 4,55% bez Belki na rachunku, z którego możesz wypłacać ile razy
    chcesz bez dodatkowej opłaty.
    Niektórzy (tak, ja też) chcieliby jeszcze, żeby internetowy system
    transakcyjny sprawnie działał. Ale takie rzeczy, to ja nie wierzę...

    Albo akwarium, albo rybki :)

    --

    Tnx. Pzdr. Pyrtek

  • 4. Data: 2010-05-27 05:33:45
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 27 Maj, 00:49, scream <n...@p...pl> wrote:
> [...]
    > oczekuje". WTF? W każdym innym banku taka operacja to 2 minuty, a w
    > Eurobanku trzeba czekać - tylko ile czasu i na co tak wlasciwie?

    W nocy masz dane historyczne (jak w BPH).
    Tak do 21-ej 22-ej mozna pracowac normalnie - potem do 7-ej z minutami
    podkladaja dane historyczne, na ktorych da sie zalozyc zlecenia na
    powyzej 2 dni od dzis i poprzegladac wczorajsze dane.
    Mozna dostac zawalu jak sie logujemuy i widzimy np. , ze nie poszedl
    pilny dzisiejszy przelew...a to dane archiwalne.

    Powinni wyswietlac ostrzezenia i podawac od kiedy dziala przetwarzanie
    nocne - ale coz, BPH tez nie podaje.

  • 5. Data: 2010-05-27 15:44:41
    Od: "Ianus" <U...@o...pl>

    Użytkownik "Pyrtek" <u...@n...com> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:htkt6o$p7f$...@n...onet.pl...

    > Tak, dziwny.
    > Daje 4,55% bez Belki na rachunku, z którego możesz wypłacać ile razy
    > chcesz bez dodatkowej opłaty.

    Już nie - tylko jedna wypłata za darmo.

    JS

  • 6. Data: 2010-05-27 15:50:51
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Ianus" <U...@o...pl> writes:

    > Użytkownik "Pyrtek" <u...@n...com> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:htkt6o$p7f$...@n...onet.pl...

    > Już nie - tylko jedna wypłata za darmo.

    Możesz wskazać odpowiedni zapis w TOiP?
    KJ

    kondensator - kondensatorych - kondensatoremu
    (odmiana słowa "kondensator" według MS Word 6.0)

  • 7. Data: 2010-05-27 15:54:25
    Od: Pyrtek <u...@n...com>

    Ianus pisze:
    > Użytkownik "Pyrtek" <u...@n...com> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:htkt6o$p7f$...@n...onet.pl...

    > Już nie - tylko jedna wypłata za darmo.

    Dzięki za ostrzeżenie, ale uściślijmy, bo może ja niedowidzę.
    Każdy przelew na własne "Konto Online" nadal jest free - tak?
    Każda wypłata z konta online - nadal jest free. Tak?

    (Wiem - napisałem "wypłacać", a to nie to samo, co "przelać"), ale
    proszę tylko o uściślenie.

    --

    Tnx. Pzdr. Pyrtek

  • 8. Data: 2010-05-27 17:06:45
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 27 May 2010 17:44:41 +0200, Ianus napisał(a):

    > Już nie - tylko jedna wypłata za darmo.

    W TOiP nadal są wypłaty za 0 zł.

    --
    best regards,
    scream

  • 9. Data: 2010-05-27 22:52:31
    Od: "Koles" <3...@y...pl>

    Użytkownik "Ianus" <U...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Pyrtek" <u...@n...com> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:htkt6o$p7f$...@n...onet.pl...

    > Już nie - tylko jedna wypłata za darmo.
    >
    > JS

    U mnie nie pobierają opłaty, a mam kilka wypłat
    miesiecznie z Rach. Oszczednościowego.

  • 10. Data: 2010-05-28 23:54:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "scream" 1...@4...net

    > Dziwny bank.

    Co dziwnego w tym, że banki śpią w nocy? :)
    26 maja wpłaciłem tałzena. Widzę odpromile naliczone 26 maja,
    ale wpłaty tałzena nie widzę do dzisiaj, choć jest już 29 maja. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'